� الفصل السابع عشر .....
عمروو مصدوووم لشيرين : انتى بتقولى ايه ياشيرين ؟؟؟!! انتى بتهددينى ؟؟؟!!!
شيرين بثقة : اناا مش بهددك ياعمروو اناا بفكرك بس وسمرر مش بعيدة علياا .......
عمروو مصدووووم : قصدك ايه ياشيرين ؟؟؟؟ عاوزة تقوليهاا انى متجوز يعنى ؟؟!!! دى اصلآاا متعتبرش جوازة وانتى عارفة ظروفهاا كانت ايه كويس !!!! .......
شيرين بثقة : مش كده بس قصدى انى حكشفك قدام سمرر ياعمروو فى كل حاجة وحقولهاا على كل الحاجات المستخبية واللى ميعرفهاش غيرى اناا وانت هناا فى الشركة .........
عمروو مصدووووم : كبرتى ياشيرين وبقيتى تعرفى تتكلمى معاياا وتهددى ........ مااشى ياشيرين بس لو اى حاجة من الكلام اللى بيناا ده وصلت لسمرر بجد حيكون آخر يوم فى عمرك ياشيرين وانتى فاهمانى طبعآاا .......
شيرين بثقة : خلاص يبقى تنفذ كل اللى اناا عوزاه بقاا ياعمروو ولا ايييييه ؟؟؟......
عمروو لشيرين : وايه هوه اللى انتى عوزاه ده ياشيرين ؟؟؟ ......
شيرين بثقة : عاوزة يبقى زيى زى سمرر فى الشركة هناا ياعمروو وهيه مش احسن منى فى حاجة وزى مارقيتهاا كده وزودت مرتبهاا الضعف تزود مرتبى اناا كماان وابقى رئيسة قسم الحساباات هناا هااا قولت ايه موافق ؟؟؟!!!.....
عمروو بغيظ : موافق موافق ياشيرين بس روحى على مكتبك دلوقتى بقاا بسررعة عشان تقريبآا كده احناا بقالناا اكترر من ساعة فى المكتب وبنتكلم وده مش طبيعى ابدآاا .......
شيرين بضحكة : خايف على مشااعر سمرر يعنى ؟؟!!!! .....
عمروو بغضب لشيرين : شيرييييين ....... خلص الكلام .......
وشوية كده وقامت مهاا من مكتبهاا وراحت على مكتب سمرر فى السكرتارية ولقت سمرر سرحاانة مع نفسهاا ومش بتشتغل خالص وبصتلهاا باستغراب اوووى وقالتلهاا : سمرر !!! مالك ياسمرر سرحانة فى ايه كده ؟؟؟؟......
سمرر سرحانة : هااا لا لا مفيش مفيش حاجة يامهاا انتى كنتى عاوزة حاجة ؟؟؟!!!......
مهاا بدهشة : اه ياسمرر ...... كنت عاوزة ادخل للباشمهندس المكتب هوه فيه حد عنده فى المكتب دلوقتى ولا ايه ؟؟؟ .......
سمرر بضيق : ااه يامهاا شيرين بقالهاا اكترر من ساعة جوه ومش عارفة كل ده بيتكلموا فى ايه ؟؟؟!!! اناا مش برتاحلهاا شيرين دى وحاسة كده انهاا بتعمل مصيبة .......
مهاا بدهشة : اكترر من ساعة ؟؟؟ غريبة !!! وبعدين حتكون بتعمل مصيبة ايه يعنى ياسمرر ؟؟؟ سيبك منهاا هيه اسلوبهاا وطريقتهاا كده علطوول .........
سمرر بقلق : مش عارفة يامهاا بس النهاردة حصل موقف غريب اووى منهاا وشككنى فيهاا اكترر وحاسة كمان انهاا بتدبرلى حاجة او عاوزة تعمل فياا اناا مصيبة ........