بارت 19

2.2K 48 0
                                    

الفصل التاسع عشر ...

ونزلت انجى لامجد بسرررعة على تحت وركبت معاه العربية وبصتله بقلق شوية وقالتله : يلااا اطلع على اى مكان بقاا ياامجد نتكلم فيه براحتناا وبعيد عن هناا ........

امجد بقلق اوووى : حااضر ياانجى بس اناا مش مرتاحالك خالص بجد !!!! ......

انجى لامجد بلهفة : حتعرف كل حاجة دلوقتى ياامجد لماا نمشى بس اطلع اطلع يلااا بسرررعة اناا مش عاوزة اتاخر على البيت واناا راجعة كماان .........

امجد لانجى : حااضر ياانجى ........ وطلع امجد علطووول وراح على اقرب مكان ممكن يقعدوا فيه ويتكلموا فيه براحتهم .........

ووقف امجد بالعربية قدام المكان ده ونزل ونزلت انجى وراه علطوووول ودخلوا هماا الاثنين على جوه وقعدوا على طربيزة لوحدهم ........

امجد بدهشة اوووى لانجى : هااا حتتكلمى بقاا ولا تحبى اطلبلك حاجة تشربيهاا الاول انتى قلقتينى اوووى كده بجد ياانجى ؟؟؟!!!...

انجى لامجد بقلق : حتكلم خلاص اهوه ياامجد ...... امجد انت لسة بتحب سمرر ؟؟؟!!!.....

امجد بدهشة اووووى : نعم !!!! هوه انتى جيبانى لحد هناا عشان تسألينى السؤال ده !!!! عشان تقوليلى انت لسة بتحب سمر !!!؟؟؟ فيه ايه ياانجى ماتتكلمى علطوول؟؟؟!!!......

انجى بقلق لامجد : حقولك ياامجد على كل حاجة بس جاوب عليااا فى الاول وقولى انت لسة بتحبهاا يعنى؟؟؟.......

امجد بدهشة : ايووه ايووه ياانجى لسة بحبهاا ودى حاجة مش جديدة ومش غريبة عليكى يعنى عشان تسألينى فيهاا !!! فيه ايه بقاا اناا عاوز افهم ؟؟؟!!!.....

انجى لامجد بقلق شوية : امجدد انت عارف سمر بتشتغل فين !!! عارف بتشتغل فى انهى شركة؟؟؟!! عارف مكان شغلهاا يعنى؟؟!!...

وسرح امجد شوية وبعدين قال بدهشة واستغراب : واناا حعرف مكان شغلهاا منين يعنى ياانجى!!! سمرر مقالتليش هيه بتشتغل فين ؟؟!!!......

انجى لامجد بثقة : امجد انت اشمعناا جيت لسمرر امبارح عشان تطمن عليهاا ؟؟؟!!! يعنى عرفت منين انهاا بتمر بمشكلة فى الوقت ده بالذات عشان تسأل عليهاا وتقول الكلام اللى انت قولته ده ؟؟!!...

امجد بدهشة اوووى لانجى : ايه ده !!! هيه سمر بتمر بمشكلة فى الوقت ده بالذات ؟؟؟!!! مشكلة ايه دى ياانجى؟؟؟!!.....

انجى لامجد بدهشة اوووى : هوه انت حتعمل نفسك عبيط ومش عارف ولا ايه ياامجد !!!! انت عاارف كل حاجة وفاهمنى وعارف اناا اقصد ايه كويس اووى؟؟؟!!!......

امجد بدهشة اووى : عارف ايه بالظبط ياانجى ؟؟؟!! اناا مش فاهمك ومش عارف انتى عاوزة تقولى ايه؟؟؟ وعاوزة توصلى لايه بالظبط ؟؟!! ومش عارف ايه لزوم الاسئلة دى كلهاا يعنى !!! ياريت تتكلمى علطوول وبوضوح احسن ........

لم اكن يوماً لك ( بقلم / سالى مصطفى ) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن