BÖLÜM,4

15.1K 620 9
                                    

KALBİMİN KARASI●

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KALBİMİN KARASI

Ertesi gün Ece, erken saatlerde  Nazlı'nın evine geldi.
Öğleye kadar  Nazlı'nın ailesinin yanında zaman geçirdiler. Sonra da iki arkadaş arabayla şehre  doğru yola çıktılar.

Irmak, kızlar yola çıkmadan arabayı tıka basa doldurmuştu.
Ne bulduysa bagaja tıkıştırmış, "Yersiniz yavrum. Lazım olur yavrum."demişti.

E

ce, bu defa ailesinin arabasıyla gidiyordu.
Her zaman otobüsle gelen Nazlı ve Ece, çok zorluk yaşıyorlardı.
Ece'nin abisi ise  kardeşine bu seferlik arabayı götürebileceğini söylemişti.
İki kız yolda ilerlerken bir taraftanda sohbet ediyorlardı.

"Kızım senin bu annen varya harika bir kadın. Onun sayesinde midemiz bayram ediyor."dedi Ece.

"Ece, kuşum benim, sen midenden başka bir yerini düşünüyor musun acaba?"

"Yok valla düşünmüyorum Nazlı'm.
Tek derdim midem yani."
İki kız, üç saat süren yolculuğun ardından, neşe içinde  Nazlı'nın kaldığı eve geldiler.
Gülsüm Teyzesi çok özlemişti kızı. Kapılarda güler yüzle karşıladı onları.
Nazlı'nın ikinci annesi gibiydi kadın.
Sıkı sıkı sarıldı Nazlı'ya.
Getirdikleri eşyaları iki kız zorlukla taşıdı içeriye.
Nazlı, Ece'nin evine gitmesine izin vermedi.
Hep beraber yemek hazırlayıp yediler.

Okulun açılmasına bir gün kalmıştı.
Ece ve Nazlı, erfesi günü beraber gezerek alışveriş yaparak geçireceklerdi.

Gece erkenden yatan kızlar, sabah da erken kalktılar.
Kahvaltılarını yaptıktan sonra kendilerini sokağa attılar.
Neredeyse gezmedik alışveriş merkezi bırakmamışlardı.
Ece'nin elbise merakı takı merakı hiç bitmiyordu.
Aldıkça alası geliyordu kızın.

Yorgunluktan iyice bitkin düşen kızlar dinlenmek ve kahve içmek için lüks bir kafeye girdiler.
Ön taraflarda boş masa olmadığı için arkalara doğru ilerlemeye karar verdiler.

Cam kenarında gördükleri boş masaya ilerlerken ellerinde ki poşetler onları zorluyordu.
Ece, genç bir adamla bir kadının oturduğu masanın yanından geçerken masanın  üstündeki  suyu kızın üzerine döktü.
Kız hemen ayağa fırlayıp Ece'ye bağırıp hakeret etmeye başladı.

"Önüne baksana salak şey gözün körmü." dedi kız.

Ece, biraz mahcup bir şekilde,
"Kusura bakmayın istemeden oldu"

"Bir de istemeden oldu diyor ya, bilerek yaptın görmediği mi sanma."

"Görmeden oldu diyor işte ne uzatıyorsun?"dedi Nazlı, Ece'nin önüne geçerek.

KALBIMIN KARASI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin