....KALBİMİN KARASI....
●
●
●
●
Ece, telefonuna gelen mesajı okuduğunda marketten aldığı her şey elinden kayıp yerle buluştu.
Barlas, Ağa ekili tarları kahyasıyla beraber geziyorlardı.
Barlas'ın rutin işlerinden biriydi bu.Adam konağa gitmek bile istemiyordu.
Bu yüzden bütün işlerle kendisi ilgileniyordu. Evden uzak durmak için kendini bir şekilde meşgul ediyordu.
Hem şirketler hem tarım işi adamın tüm zamanını alıyordu.Karısı Nazan'ın yüzünü bile görmek istemediği için konağa arada sırada uğruyordu.
Annesi babası iyice yaşlanmıştı.
Barlas, yalnızca onlar için gidiyordu konağa.
Babası oğlunu Nazan, gibi bir kadınla evlendirdiği için çok pişman olmuştu.
Ama iş işten çoktan geçmişti artık.
Koskoca Hanoğulları Nazan, gibi bir kadının elinde kukla olmuştu.
Barlas'a çocuğu olmadığı için kısır ağa diyordu herkes.
Bu durum yaşlı adamı kahrediyordu.Yaşlı adam oğlunun kısır olmadığını Nazan ve kız kardeşinin konuşmasında duymuştu.
Duydu oğlunun kaybettiği yıllara, çektiği acılara, işittiği hakaretlere daha çok üzülmüştü. Yaşadığı üzüntüden zaten kalp hastası olan adam bir de felç geçirerek konuşamaz yürüyemez hale gelmişti.Artık yatağa bağlı yaşıyordu. Oğlu en iyi doktorları getiriyor babasına gözü gibi bakıyordu.
Barlas, ne yapsa da adam yıllardır aynı haldeydi bir gelişme kaydedememişti.Annesi de yaşlı olduğu için babasının özel bakımı için iki tane hasta bakıcı tutmuştu.
Babası oğlunun iyilikleri altın da eziliyordu şimdi.
Oğluna hiç de iyi bir baba olamamıştı.
Ne evliliğinde ne okul hayatında Barlas'a söz hakkı tanımamıştı.Barlas, babası ne isterse hep onu yapmıştı.
Şimdi çok mutsuzdu oğlu. Yıkık dökük bir hayat yaşıyordu.
Oğlunun da kalbiyle ilgili problemleri vardı.
Barlas, bir kaç defa anjiyo olmuştu.
Babası onun hastalığıyla daha çok üzülmüş yıkılmıştı.Barlas, anne ve babasına çok iyi bakıyordu ama kendini koyuvermişti artık.
Kendisi için yaşamıyordu artık.Yaşlı adamın tek istediği oğlunun Nazan, cadısından kurtulması.
Yıllardır arayıp bulamadığı sevdiği kadını bulmasıydı.Nazan'ın onların yerini bildiğini de biliyordu yaşlı adam.
Hatta oğlunun kendi kanından canından bir kızı olduğunu da biliyordu.
Her şey Nazan, cadısının planıydı.
Barlas'ı elinde tutabilmek için her türlü kötülüğü yapmıştı.
Belki de şuan hayatta ki tek torununun başı dertteydi.
Ama yatağa bağlı konuşamayan adam ne yapabilirdi ki.Barlas, tarladaki işlerini bitirdikten sonra babasına bakan adamı aradı.
Babasının durumunu öğrendikten sonra telefonun kapattı. Sonra da kahya'sına gerekli talimatları verdi.Bir kaç gün şehirde kalacağını konakla ve işlerle onun ilgilenmesini söyledi.
Sonra da son model mercedes arabasına binerek çiftlikten uzaklaştı.Şehirde arkadaşlarıyla buluşup kafa dağıtması gerekiyordu.
Yoksa hem Nazan, hem dedikoducu çevresi adamı çıldırmanın eşiğine getirmişti.Nazan'sa sürekli Barlas'ı bir gün kaybeceği korkusuyla yaşıyordu.
Barlas'ı kaybetmek hem daha zengin hem güçlü olma hırsını bir kenara bırakmak demekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBIMIN KARASI (TAMAMLANDI)
General FictionKaranlık bir geceden kara bir leke bırakan adamdan hediye....