🌹
Będąc grzecznymi i nie chcąc przeszkadzać sprzątaczkom w ogarnięciu lekko zdewastowanego salonu, wygodnie zasiedli na dużym łóżku oglądając, jednogłośnie wybranego „Baywatch'a". Jungkook ułożył głowę na klatce piersiowej starszego, nieśmiało jeździł opuszkami po jego miękkim brzuchu.
Leniwy poranek stał się wyjątkowy dla młodszego, od dnia rozpoczęcia etatu musiał się pożegnać z czasem zarezerwowanym na odpowiedni odpoczynek. Wstawał wcześnie, wybiegał z mieszkania bez śniadania i do zmęczenia wypełniał w teorii awykonalne obowiązki i zachcianki diabelskiego szefa, aktualnie bawiącego się w czarnym oceanie falistych pasm włosów.Od dnia ujrzenia po raz pierwszy natarczywej blondynki nurtowało go jedno pytanie, a chwilowo nudna akcja filmu to idealny moment na rozmowę.
— Mogę o coś spytać?
— O moją byłą, prawda? — Kim smutno westchnął.
— Tak. — młodszego dziwnie interesował przykry epizod z wredną kobietą, grająca główną rolę. Ich wykreowana, fałszywa miłości to drażliwy temat, dlatego zaczął się stresować reakcją drugiego.
— No dobrze, jestem ci winien wyjaśnienia. — zwrócili się ku sobie. Jungkook znalazł się pomiędzy nogami starszego.— Mój ojciec jest wielkim przeciwnikiem par homoseksualnych. Matka również za nimi nie przepada, lecz próbuje zaakceptować. Ze strachu nigdy nie powiedziałem o moich preferencjach. Gdy zaczynali domowe przesłuchanie o dziewczynach, zawsze kłamałem, że napewno tokową będę mieć i szczęśliwy przyprowadzę ich upragnioną gromadkę wnuków... Wewnętrznie rozlatywałem się na drobne kawałeczki. Z dnia na dzień potrzeba wykrzyczenia prawdy wzrastała.— Junkook słuchał uważnie, widząc szklącą się powłokę oczu, wspierająco ujął dłoń kochanka.— Dostając pracę w redakcji zdobyłem wymówkę, że jestem zbyt zapracowany, aby randkować. Stopniowo wynagradzano mnie wyższymi stanowiskami, aż zasiadłem przy biurku asystenta naczelnego redaktora koreańskiego Runway'a. Wtedy moje życie się zmieniło. Wykształtowałem stanowczość, bezuczuciowość. Poznawałem celebrytów, projektantów, modelki oraz właśnie ją, Suzy... Zakochała się bez mojej wzajemności. Kolejny raz skłamałem mówiąc, że również ją kocham. Koszmar się rozpoczął. Zostaliśmy parą, a tydzień później awansowałem na najwyższy szczebel prasowej kariery. Rodzice byli w niebo wzięci... — prychnął pod nosem, młodszy otarł kilka łez z jego policzka. — Wszystko było dobrze, dopóki nie przyłapałem jej na zdradzie z moim poprzednikiem w naszym łóżku. Okazało się, że Suzy nigdy nie traktowała mnie poważnie, a po prostu utożsamiła z wiecznie pełnym portfelem. Każdy z jej kochanków był okłamywany i żaden nie miał świadomości o jej niewierności. Brutalnie zerwałem, ośmieszając ją w świecie mody i mediów.
— Takim sposobem pozbawiłeś również pracy, bo nikt nie chciał mieć puszczalskiej modelki w swojej branży?
— Tak, dlatego mści się udając kochającą i tęskniącą dziewczynę. Miałem i nadal mam dobre kontakty z redaktorem naczelnym nowojorskiego Runway'a. Nadała się okazja i się zamieniliśmy. Droga prawna nie była lekka i cukierkowa, ale się udało.
CZYTASZ
• 𝐏𝐎𝐈𝐒𝐎𝐍 • 𝐓𝐀𝐄𝐊𝐎𝐎𝐊 •
أدب الهواة„Runway" to największe pismo modowe jakie zna świat. Ludzie potrafiliby zabić za możliwość pracy u boku redaktora naczelnego- Kim Taehyunga. Każda osoba szanująca i kochająca modę jest wobec niego posłuszna. To od niego zależy czy zaistniejesz na o...