Keyifli günler💜💙
İyi okumalar⚘🙉
.
.
Toz bulutu olan hayatımı kendi ellerimle inşaa etmeye çalışmayı denemiştim sadece. Herşeyden uzak, kendimi kanıtlayabileceğim yok olmuş inancımı yerine getirebileceğim bir hayat yaşamaya çalışmıştım. Ama aniden çıkan yalanlar, ve sürü gibi üzerine eklenmeye devam eden yalanlarla herşey sarpa sarmıştı.Kovulmuştum...
Şimdi tamamen bomboş hissediyordum. Insan gerçekten birşeyler yapmak için çabalarken neden birçok engel aynı anda onu bulur ki? Şimdi sözde önümden kalkmış engeller ayağıma dolanarak beni yerle bir etmişti.
Babam herşeyi öğrenmiş ve bana attığı 'bittin' bakışlarıyla durumu usta yalancılığıyla toparladıktan sonra gitmişti. Bense kovuluşumun acısını çekerken evde mal gibi oturuyordum.
Chawho...
Onu yapmış olduğu bu hareketi yüzünden bir daha asla affetmeyeceğim. Düzene sokmaya çalıştığım hayatımı darmadağın etmişti. Şimdi akşama babam canımı okuyacak ve ben kapana kısılmış gibi hissediyordum. Tüm gerçeği biliyordu...başından beri biliyordu Chawho. Ve Kook ile plan yaptığında o mesajda birsey anlayıp anlamadığımı sormuştu. Hah, oda bütün gerçeği biliyordu.
Derince nefesimi bırakırken kapının çalmasıyla yogun düşünce içinden ayrılarak kapıya doğru ilerledim. Kapının ısrarlı çalmasına karşın çattığım kaşlarımla hızla açtığımda Kook eli havada kalmış bir şekilde ağzı yarım açık bana bakıyordu. Tanrım bir bu eksikti...
"Selam."
"Selam." dedim aynı modumda salona geçerken. Bir süre açık kalan kapı içeri girdiğini anlamamla kapanmış koşar adım yanıma gelmesini işitmiştim.
"Ne oldu ne bu halin?"
Ah, ona da sinirliydim. Herşey tamamen onun yüzünden olmuştu ve ben aptal gibi onu affederek sadece kendimi üzüyordum.
"Neden bu kadar erken geldin eve?"
Yeni bir soru yöneltmesiyle birbirine kenetlediğim parmaklarımdan bakışlarımı çekerek ona sabitledim.
"Kovuldum."
"Ne? Neden?" dediğinde bakışlarında beliren meraklılıkla gözlerimi devirdim. Gerçekten onu ne diye eve davet ettim ki? Hiçbir şey konuşmak hatta onu bile görmek istemiyordum şu an.
"Lisa neden kovuldun ne oldu?"
"Birlikte plan yaptığın Chawho arkadaşım yüzünden patron ve babam tüm gerçekleri öğrendiği için kovuldum. Oldu mu?"
Tek nefeste ve sert bir dille cevap verdiğimde meraklı bakışlarının yerini sinir bürümüştü. Gözlerimi gözlerinden çekip mutfağa gitmek için kalkmaya yöneldiğimde bir hışımla ayağa kalkmasıyla ürkmem bir oldu.
"Kook?"
Kapıda doğru ilerleyen adımlarını fark etmemle hızla yerimden kalkıp peşine gittim.
"Tanrı aşkına nereye gidiyorsun?"
"Ona bunun hesabını soracağım."
Afallayışıma engel olamamış bir şekilde yüzüne bakarken kapının kulpuna uzanan elini tutarak geri çektim.
"Saçmalama Kook. Olan olmuş onu dövmen hiçbir şeyi değiştirmeyecek."
Onunla plan yaptığında gizliden konuşuyordu ne olmuştu şimdi? Ne değişmişti? Bana olan hislerinden dolayi mı? Gerçekten aklımı tam anlamıyla karmakarışık ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Make Me |liskook| [Tamamlandı]
Novela Juvenil"Benim bir karakutum var görmek ister misin?" "Aslında sen bir karakutusun sevgilim,ve ben zihnindeki çarkların dönerken çıkardıkları o sesi seviyorum.."