•15•

2K 146 142
                                    


'Ertesigün'

"Ah! Tanrım başım deli gibi çatlıyor Lalisa!"

Jennie bıkkınlıkla yataktan doğrularak başını ovuşturmaya başlamıştı. Gözlerim sabaha kadar kapanmadığından acıyordu ve hala gram uykum yoktu.

"Lalisa!"

Kolumu sallamasıyla yerimde irkilerek ona döndüm. Ah, gerçekten gözlerim çok acıyordu.

"Neden başım ağrıyor bu kadar ve midem-"

"Git yürü sakın buraya kusma!"

Kolundan tuttuğum hızla banyoya sokarak kendimi dışarı attım. Ah, dün gece öyle çok içmişti ki...dün gece... dün geceyi unutmak istiyordum. Kesinlikle unutmak istiyordum.

Telefonuma aniden gelen mesajla masanın üzerine uzanarak baktığımda Kook'tan kırkbeşinci mesajı almıştım. Bir diğer uyuyamayışımın sebebi de sabaha kadar mesaj atmasıydı, farklı şekilde birçok özür mesajı atıp durmuştu yetmezmiş gibi gecenin bir körü on sekiz defa aramıştı. Tanrım hala daha yazıyordu, ne yüzsüz biriydi böyle!

Telefonu kenara koyup Jennie'ye bakmak için banyoya geçtiğimde eliyle yüzüne zorla su vurmaya çalıştığını görmüştüm. Saçlarını sırtına alarak ona yardimci olmak için yüzünü suyla yıkamaya başladım.

"Iyi misin?"

"Ah...midem çok kötü ve başım çok ağrıyor..."

"Gel içeri geçelim."

Saçlarını kenarda duran tokayla bağladıktan sonra banyodan çıkarak yatağa oturttum onu.

"Yiyecek birşeyler hazırlayacağım, ah Jennie neden bu kadar çok içersin ki biliyorsun sana dokunduğunu."

Başımı iki yana sallayarak aşağı inmek için kapıya yöneldiğim sırada yeniden titremeye başlamıştı telefonum. Yah! Canına mı susadı bu çocuk!

Sinirle telefonu yerinden alıp odadan çıkarak aşağı indim. Son attığı mesajlara girerek yazdıklarını okurken ağzımdan çıkan küfüre engel olamamıştım.

Kook
Eğer
Beş dakika
İçinde
Yazdıklarıma
Cevap
Vermezsen
Kapına gelir
Rahatsız olana
Kadar vururum
Anladın mı!
Cevap ver
!

Siz
Canına mı susadın sen!
Tanrım uzak dur benden
Diyorum ve sen hala ısrarla
Beni rahatsız ediyorsun
!
Kook engel yemek istemiyorsan
Yazma!


Telefonu kapatıp cebime sıkıştırarak mutfağa doğru geçtim. Hayır gece yakamı rahat bırakmadığı gibi birde hala rahatsız etmeye devam ediyordu. Dün gece boşuna mı konuştum ben? Hah, beni bir yerlerine bile takmamış aptal. Bu yaptıklarını yanına bırakmayacağım ama.

Sinirle dolabı açarak içinden aldığım kahvaltılıkları kenara bırakıp kapağı kapattıktan sonra dikdörtgen tahta tepsiyi alarak aldıklarımı üzerine yerleştirmeye başladım.

Bir yandan da hala titremeye devam ediyordu telefonum. Tanrım şaka mı bu gerçekten! Son kahvaltılık tabağını tepsiye sertçe bırakıp telefonu cebimden alarak attığı ve hala atmaya devam ettiği mesajları okumaya başladım. Ah, birde teker teker yazıyor!

Kook
Hah gözlerime
Inanamıyorum bana cevap verdin
Nerdesin sen geceden beri!
Bana bak Lisa dün gece olanları
Unuttum sanma!
Konuşacağız.
O yüzden biraz
Sonra
Diyeceğim
Yere geliyorsun.

You Make Me |liskook| [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin