•16•

1.8K 140 77
                                    

Herkese keyifli günler💜💙
Iyi okumalar⚘🙉
.
.

Yüzünde eksik olmayan sırıtması ve can sıkıcı o bakışlarıyla hala üzerimi incelemeye devam ediyordu. 

"Sen...sen ne dedin?"

Ayaklarım benden bağımsız ona doğru adımlarken saatine bakmasıyla yerimde kalakaldım.

"Son...bir dakika." diyerek başını yeniden bana çevirdi. "Evet Tanrım nasıl heyecanlıyım."

"Sen ne yaptığını sanıyorsun!"

"Ah! Kulağımın dibinde bağırmayı kes."

"Derhal engelle şunu. Kook derhal engelle yoksa yemin ediyorum canını okurum!"

Yumruk yaptığım elimden güç alarak kendimi tutmaya çalışıyordum. Tanrım bunu yapmış mıydı gerçekten?

"Ah Lalisa... Bu halini görmek gerçekten fazlasıyla hoşuma gidiyor, sevgilim."

Başımı iki yana sallayarak sıkıca kapattım gözlerimi. Derin derin nefesler alıyor bir an önce buna son verdiğini şaka yaptığını söylemesini istiyordum.

"Yapmadım de. Kook...Kook yapmadım de lütfen..."

Sesimde beliren acizlikle gözlerimin dolmasına engel olamadım. Tanrım, eğer dediğini yaptıysa babamın verecek olduğu birçok ceza ve azardan asla kurtulamayacaktım.

Beni izlediğini hissediyordum. Zayıf noktamdan beni vuruşunun zevkini şu an tattığını biliyordum. Belkide bu sefer tamamen bitmiştim...

••••

'Saat: 20:26'

Lalisa Manoban...

Hayatını bir ipin üzerinde her an kopmaya hazır bir şekilde yaşayan Lalisa Manoban. Tek istediği gereksiz flaşlardan, sürekli hakkında haber yapılmasından bıktığı için uzaklaşmaktı.

Nefes almak istiyordum sadece. Gerçekten doğru düzgün kameralardan uzak özel hayatımın sürekli sayfalarda olmasından uzak bir hayat yaşamak istemiştim. Şimdiyse asıl gerçek hayatıma yalandan olsada cezasız bir şekilde devam etmek istiyordum.

"Seni böyle mi yetiştirdik Lalisa? Nasıl bir açıklaman yok bu habere!"

Babamın gürleyen sesiyle sıkıca kapattım gözlerimi. Gözlerimde biriken yaşların akmaması için nefesimi tutuyor, elimi yumruk yapıyordum.

"Tanrı aşkına bana cevap ver! Ne kadar daha bir sorun duyacağım senin hakkında söyler misin!?"

Gözlerimi açarak ona baktığımda sinirle etrafında turlayıp durduğunu görmüştüm. Ona cevap bile veremezdim ki, söyleyecek mantıklı bir yalanım bile yoktu.

Kook...

Ah bu sefer ona sessiz kalmayacağım ama. Bu sefer gerçekten canını okuyacağım. Kendini akıllı sanıyordu, böyle yapıp tüm söylediklerini yaptırtmak istiyordu. Sadece sessiz kalışım hoşuna gidiyordu ama bu sefer gerçekten bütün bu yaptıklarına pişman olacaktı.

"Hah! Hala sustuğuna inanamıyorum. Derhal yurtdışına yerleşiyorsun. Buradaki hayatın bitti! Eşyalarını toplamaya başla."

"Hepsi doğru." dedim gidecek olan adımlarını durdurarak. Bakışlarımı yüzüne çevirdiğimde anlamayan  gözlerle yüzüme bakakaldı.

"Onunla ilgili çıkan tüm haberler doğru." Yerimden kalkıp önüne geçerek kollarımı göğsüme bağlayıp umursamaz bir havayla konuşmaya devam ettim.

You Make Me |liskook| [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin