•special•💎

2.1K 118 139
                                    

~~
"Bebeğim nelerdesin?"

Genç adam gülümseyerek merdivenlerden inerken genç kadın ona yaptığı sürprizin son dokunuşlarını apar topar tamamlayıp kendini mutfaktan dışarı attı. Öyle ki sevgili eşinin aniden girip tüm sürprizi bozmasını istemiyordu. Onun için hazırladığı bir sürprizken görmesi tüm gününün kötü geçmesine bile neden olabilirdi.

"Burdayım hayatım."

Gülümseyerek dudaklarına minik bir öpücük kondururken genç adam güzel sevgilisinin incecik belinden usulca kavrayarak kendine doğru çekmiş ve minik öpücüğü saniyelere yayarak uzatmıştı. Kısa süre sonra ayrıldıklarında genç kadın alt dudağını ısırarak yumuşacık saçlarını okşarken genç adamın bakışlarının mutfağa gidip geldiğini farketti.

"Çok acıktım hadi yiyelim." diyerek içeri yönelmek istediğinde genç kadın onu kollarından tutarak aniden durdurdu.

"Dur-dur."

Genç adam afallamış gözlerle sevgilisine bakarken genç kadın durumu kurtarmak için gözleri kısılana kadar gülümsemiş usul usul mutfağın önünden onun bedenine sıkıca sarılarak uzaklaşmaya çalışmıştı.

"Bugün çocuklar gelecek biliyorsun değil mi?" dedi yüzüne hiç bir şey olmamış gibi bakarken. Genç adam ortada bir gariplik olduğunu çoktan anlamıştı fakat genç kadının neden böyle davrandığını anlayamıyordu.

"Evet bebeğim~ ama artık yesek mi?"

Genç adam sonra kendisine anlatabileceğini düşünüp yeniden mutfağa yönelecekken genç kadının kolundan tutmasıyla yine durmak zorunda kalmıştı.

"Dur-dur ah... pekâlâ."

"Hayatım neler oluyor?" diye sordu genç adam güzel sevgilisine. Aslında her şey hazırdı ama genç kadın ilk defa yapacağı bu güzel sürprizden dolayi gergin hissediyordu.

"Gözlerini kapatır mısın?"

Genç kadın ellerini önünde birleştirerek sevimli bir ses tonuyla ondan rica da bulunduğunda genç adam kafası karışık bir şekilde öylece yüzüne bakmıştı.

You Make Me |liskook| [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin