2.fejezet

1.1K 36 2
                                    

Nagyon nagy volt az iskola.Mindenhól szekrények,növények,és sok szép bútorok,úgy gondoltam tetszeni fog a suli!Első dolgom az volt hogy meg keressem a igazgatóit,hogy megtudjam hogy ki lessz az oföm,illetve a többi tanárom.Pár perc múlva meg találtam.Be kopogtattam, és hirtelen be is nyitottam.Nagyon meg döbbentem mikor be érkeztem mert a igazgató éppen kiabállt egy tanulóval.
"Ha még egyszer meghallom,hogy ilyet csinálsz!.."
Majd csönd lett és mindenki rám szegezte szemeit.
"Jó napot" szóltam halkan.Nem jött ki más a számon.
"Jaj,te vagy az új diák ez lessz az első éved itt ugye?"kérdezte az igazgató.Én meg csak bólogattam és elmondtam,hogy azért jöttem,hogy..
És nem is kellet tovább mondanom mert az igazgató értette.És azt mondta:
"Bocsánat,hogy így kellet minket meglátnod,csak sokszór elszáll az agyuk a gyerekeknek!"És melettem lévő diákra szegezte a szemét,akire az elöbb kiabált.Majd vissza rám fordulva folytatta:"Mingyárt körbe vezet valaki az iskolába,mert én most nem érek rá."
És most először hallotam hogy a fiú megszólal:"Én majd körbe vezetem!"
"Nem te maradsz a helyeden!!"
Kiabált rá az igazgató.
Majd a srác rám nézett és így szólt:"Akkor majd máskor."Rám kacsintott és lazán kiment az ajtón.Az igazgató meg megkérte a titkárnőt,hogy ő vigyen végig az iskolán.Én meg csak követtem a titkárnőt aki úgy magyarázott mintha elsőnek mentem volna iskolába.

Never say neverWhere stories live. Discover now