37.fejezet

148 10 12
                                    

Márcsak ez hiányzott!Két ja nem három idegbeteg ember aki a halálomat akarja.
Ezek pedig Nial,Liam,Luis!
Van egy ötletem,remélem be vállik.Körülöttem sok rajongók voltak,csak nem látták a híres 1D.
"Haho emberek itt van az 1D összes tagja!Ingyen kaptok a következő koncertre CD,és autógrammot is!!"erre vagy 5000 ide gyűltek,és nem bírtak Luisék hozzám közeledni.
"Jaj imádom a rajongókat!"mondtam mosolyogva.
"Harry!Lenne egy kérdésem!"
"Hallgatom!"Harryt még szerencsére nem találták meg a rajongók,ezért megtudtam tőle kérdezni hól van Zayn?!
"Nina,elmondom neked hol van, ha elviszed ezt a táskát Jackobnak!"
"Harry!Akkor mondd el mi van benne!Lehet hogy egy bomba!Ha drog vagy egyébb káros dolog,akkor megteszem,de csak Zayn miatt!"
"Nina miért van az hogy Zaynnek megbocsálltottál de nekem nem!?"
"Nagyon könnyű a válsz!MERT BENNED NEM BIZOK!Mert te még mindig ugyan az a maffiózó vagy!"
"Nina ha adsz még egy eséjt,megváltozom!Kérlek!"
"Már elég sok esélyt adtam!Most pedig add oda azt a rohadt táskát!Már az se érdekel ha bomba van benne,mivel nem sajnálom az életem,és ez is miattad van!Miattad romlott el az életem!Ezért nem bocsálltok meg,remélem megértetted HARRY STYLES!" kibálltam rá erre,azt mondta:
"Tessék itt van,elmondom pontosan hova kell vinned!És aztán megmutatom hol van Zayn,és eggyütt haza mehettek,ha már nem szeretsz!
De ha egy kicsit is szeretsz,és akarsz engem akkor.."
"Az első az jó,a második ajánlat nem érdekel!Elsőnek Zayn!!hól van!?"
"Gyere megmutatom!"
"Ja és az állataidat,ne uszísd rám!"
"Nekem nincs állatom!"
"Dehogynem,még nevük is van Nial,Luis,Liam!"
Morgott eggyett,majd mutatta az utat,egy erdőbe vezetett.Ahol nagyon sötét volt,egy faház volt ott!
"Menny be ott van!"
"Honan tudjam hogy nem egy csapda-e!?"
"Nina,téged sohasem bántanálok.És tudom hogy elszúrtam mindent,és megértem ha nem akarsz!A táskát se kell elvinned!Nem fontos,csak pénz volt benne,és Jackob pedig a testvérem!Remélem jó életed lessz!Menj vissza Lukehoz,legyetek boldogak,megesküszök hogy nem foglak titeket ,idegesíteni.Elmegyek olyan messze hogy nem fogtok megtalálni,ha akartok se!És ez mind azért mert SZERETLEK Nina!"
Oda mentem hozzá megpusziltam.
"Harry most bízok benned!Én is szeretlek,de csak barát ként!Légyszíves értsd meg hogy nekem már van egy új életem,és nayon örülnék neki ha te a barátom maradnál!Mivel HaRry Styles èn is szeretlek!"mondtam majd megöleltem,és nyomtam eg puszit az ajkára.
"Mennjek veled!?Elég sötét an a kunyhóba!"nevetett.
"Persze,megtisztelő!"nevettem vissza.
Benyitottunk az ajtón,ott hevert egy ágyon Zayn.
"Zayn,én vagyok Nina!"
Erre kinyitotta a szemét,és zorosan megölelt.
"Tudod mennyire hiányoztál!!!"kiáltott fel és örömből sírni kezdett!"
"Nekem is te!Jaj de szeretlek!"
"Megbocsálltottál Harrynek!?"
"Igen ,az elöbb!Ugye jól tettem?!"
"Igen!Harry tényleg nagyon szeret téged,csak nem jó pasi!"nevetett fel,erre Harry morogni kezdett.

Never say neverWhere stories live. Discover now