Reggel mindenki az én szobámba fekszik.6kór keltem.És rajtam kívűl mindenki aludt.Gondoltam,rossz leszek.
Megtoltöttem poharakat vizzel.És közeledni kezdtem a fiukhoz.
Mikor már pont leöntöttem volna,bele gondoltam hogy mit kapnák tőlük ezért,de már késő aggodalom mivel kiborult.Hoppá!
"Úristen,mi a *** folyik itt!!!?"mindenki így kel fell.Én meg kirohanok a szobábol,hallom hogy jonnek a hátam mögül így kifutok az utcára.Utána veszem észre hogy pizsamába vagyok,ami egy térdik érő pólo és egy csipkésbugyiból áll.Vissza mentem a házba,amit nagyon megbánntam mivel a fiuk ott voltak pont elöttem.És elkaptak. Majd mindannyian csikizni kezdtek.Igen ez a gyenge pontom.Aztán felemeltek és kivittek az udvarra.Harry megfogta a slagot amibe szerencsére langyos viz volt,és rám eresztette.A többiek meg röhögtek.
Próbáltam futni,csak sajonos elcsúsztam mivel csurom vizes volt minden,a hajamról ömlött a víz.És a szemfestékem s szétjott.
"Jól van elég!!"kiáltam,közbe nevetve.
"Bármit megteszek!!Csak haggyátok abba!!"kiabálom.
"Bármit!?"kérdezi Harry.
"Jaj csak ne valami perverz dolgot mondjatok!"
"Hát azt mondtad bármit,szóval azt mondunk amit akarunk..."gondolkodott el Liam.
"Mi legyen srácok!?"kérdezi Zayn.
"Van egy ötletem gyertek!"mondja Harry.Majd sugdolózninkezdtek.
"Juj de meg szívod Nina!"na jo kezdek félni.
Megint felemeltek,és kivittek az utcára egy szál pizsamába.Majd ők vissza mentek a házba és bekulcsozták az ajtót.
Na jól van most mit fogok csinálni.
"Légyszi engedjetek be!!"kiabalom.De ők csak röhögnek.Elindulok az utcán,lehet majd hogy a hátammögöt jönni fognak.
Beleütköztem valakinke.
"Auu!"kiállt fől cicababásan.
"Vigyázz már hova lépsz....Nina!?"röhögni kezdett Britany.
Próbálltam sietni elmenni mellette de le fotózozz,és biztos vagyok benne hogy felteszi minden hova.
"Add oda!"próbálom kivenni a kezéböl a telefont.
"Ha megteszed,megöllek!!"kiabálom.
Ő meg csak nevet.Megérkezik egy Taxi és bele űl akis Brittany.
"Adok egy jo tanácsot!Ne mászkálj pizsamába az utcán,még felszed valaki!"nevetni kezd,nem is nevetni hanem röhőgni.
Én meg bemutatom neki a középső ujjam és tovább mrgyek.
"Megvan!"jaj kicsit hangos volt.Elmegyek Lukehoz.
Megérkeztem a házhoz és kopogok az ajtón.Nem hallok senkit,és nem nyitja ki senki azt a rohadt ajtót.Na jo csak ez hiányzott.
Ilyenkor Luke kinyitja az ajtót,egy szál boxerbe.
"Te meg mitcsinállsz itt!?"
"És ha nem én nyitottam volna ki az ajtót!?"kérdezem tőle mivel ha Brittany meglátta volna boxerbe,akkor mindkét ember fjét kicsavartam volna.
"Bocs csak fürödtem!De inkább téged kérdezlek meg!?"
"Elmondom csak mennyünk be mert már nagyon elfáradtam."
"Gyere!Mindjárt jövök,addig azt csinálsz amit akarsz!"
És elment a szobájába.
Én addig körülnéztem hogy mi van a szekrényeken.És megláttam egy lányról képet,akinek arcvonásai nagyon hasonlítottak az enyémre.
Nagyon szép volt.Nézegettem,még a fotót de oda jött hozzám Luke.És megkérdezte mit csinálok.
"Ki ez!?"kérdezem,kicsit halkan.
"Hááát...izé...."próbál nem szemkontaktust csinálni.
"Luke a barátnőd!?"kérdezem már aggodva.
"Volt!Meghallt autó balesetbe vagy már 5éve."
"Szegény!"mondom.Majd megölelem Lukeot.Ő meg megcsókolt,annyira puhák voltak ajkai,hogy bármeddig csináltam volna,de levegő hián miatt el kellet engednem.
"Szeretlek Nina!"ölelmeg.
"Én is!"majd nyomok egy puszit a honlokára,és azt mondom neki filmezzünk!!
YOU ARE READING
Never say never
RomanceHello mindenkinek!:)előre mondom hogy lehet benne helyesírás hiba!:) Remélem tetszeni fog!:)nagyon örülnék a komiknak^^ Ajánlom a luke imádóknak!:) És a Nina Dobrev kedvelőknek!:) Ja meg persze az 1Dfan aknak^^