43.fejezet

169 8 12
                                    

Valamit közölni szeretnék:)
Hát nagyon köszönök nektek mindent,hogy olvasjátok a könyvemet,hogy likeoltok meg a sok kommentet is!De nem tudom hogy rossz hír-e de hamarosan befejezem.Még lessz pár rész 6-7 talán,vagy ha még lessz fantáziám több,ha nem lessz kevesebb XD
Szóval nagyon nagyon köszönök mident.Hát és úgy tervezem,hogy ha ezt a könyvet abba hagyom,kézítek egy újat,ami remélem izgalmasabb lessz.
Még nem 100% de azért 70% igen *^
Na jól van nem húzom tovább a mondani valóm.Itt az új rész😜

------------

//Harry szemszöge//

Olyan jó látni Ninát mosolyogni,és hülyéskedni vele.Még mindig teljesen bele vagyok zúgva.De tudom hogy nem lessz az enyém.Így legalább kihasználom hogy a barátja legyek.Igaz elég nehéz kibírni,hogy ne érezzem ajkait,ne mondhassam neki hogy "szeretlek!",de én vagyok ezért a hibás ezért bűnhödnöm kell.Már vagy 3 hónapja vagyunk megint boldogak eggyütt,és azóta semmi "rosszat" nem csinálok,ez is csak Nina kedvéjért.
Nagyon szeretem őt!Igen ez az igazság.
"Harry!Figyelsz te rám!?"kérdezi Luis,és közbe a kezével hadonászik a szemem elött.
"Mi!?Mivan!?"
"Harry úgy látszik szerelmes,nagyon elgondolodik."
"Luis kussolsz!Mit akartál!?"
"Ja csak azt hogy ki megyünk ma a tengerre!?"
"Benne vagyok!Szóljunk Ninának is."
"De akkor jön a többi idióta is!"mondja Liam.
"Ha nem jön Nina,akkor én se jövök.Legalább majd lealázzuk az 5sos-t!"mondja Zayn.
"Igen,jól mondod haver!"pacsizunk.

//Nina szemszöge//

Reggel 10:00kór keltem Luke házába.
"Jó reggelt kincsem!"mondja Luke,majd egy az egyik hajtincsemet a fülöm möge teszi.
"Jó reggelt Luckey!"mondom kuncogva.
"Nina!Tudod hogy nem szeretem ezt a nevet.Néz rám áll mérgességgel.
"Na jó akkor Hemmings!"
"Hmmm...nem lehet inkább Luke!?"
"Jól van megengedem!"nevetünk fel.
"Úristen 10:00-van!"
Gyorsan felülök az ágybol és kezdek öltözködni.
"Mi ennyire sűrgős!?"
"Luke!Ma van az utolso elötti sulinap!És 10:30kór kezdődik!Félórám van!"bemegyek a fürdőszobába és lófarokba fogom a hajam.És egy pántot teszek rá.Felteszek egy alap sminket,majd vissza megyek a szobába.
"Luke te miért öltözködsz!?"kérdezem,mivel neki nem kell suliba jönnie.
"Elviszlek!"
"Tőlem!Addig elkészítem a reggelit amíg te öltözől!"majd indulnék a konyhába de Luke utánam szól.
"Már nincs időd!Majd út közbe beugrunk valahova,ott majd eszünk!"
"Igazad van!Okés!"elkezdem húzni a cipőmet,mikor már mellém jön Luke is.
"Hogy lettél ilyen gyorsan kész!?"5perc alatt teljesen rendbe hozta magát.
"Tudod én nem állok a tükör elött 1óráig!"nevet.
"Luke!"belelökök,játékosan.
"Jól vanna!Nem csak te csinálod ezt!"
"Kössz,most már egyáltalán nem harakszok!"adtam neki egy gúnyos mosolyt.
"Na ülj be a kocsiba!"
"Igen is!"
"Csatold be az öbedet mert gyorsan fogunk menni!"
Rá taposott a gázra és csak suhantunk.

Megcsörrent a telfonom.Harry volt az.
"Ki az!?"kérdezi Luke érdeklődve,és féltékenyen.
"Senki..."próbálom kikapcsolni de akkr újra hív.
"Igen!?"felveszem végül a telfont.
"Szia Nina!Ma 16:00 körül mennyünk a tengerre.Hozhatod a "pasidat" is!"
"Hát nem tudom!Oké majd meglátjuk!Na de most leteszem,szia!"
"Szia!"

"Harry volt az ugye!?"
"Igen!Estére meghívott minket a partra!"
"Pfuuu megfogjuk majd őket sziva..."
"Luke!Ő a barátom!"
"Jól vanna!De ha egy ujjal is hozzád ér kiherélem!"
"Luke!"nézek rá mosolyogva.
"Nem kell félténynek lenned!Nincs miért!Én csak a tied vagyok!"
"Jaj de szeretlek!"majd megcsókol én meg kiszállok a kocsibol és bemegyek a suli ajtaján.

Never say neverWhere stories live. Discover now