Ezt a barátom szülinapi alkamáért tettem fel.Boldog szülinapot @sweet1011 !!
Mikor megérkeztünk külön külön mindenkit ki kérdeztek azok a kibaszott rendőrök. Meg van rá az okom, hogy utálljam őket.Na mindegy!Szóval mindent elmondtam amit tudtam,és egyet se hazudtam.
Majd 1-2 óra múlva ki is engedtek.De csak engem, Lukeot nem láttam sehol.
"Jaj végre itt vagy Nina!"szólt nekem Ashton.
"Hol van Luke!?"
"Őt is mindjárt ki engedik!"
"Hála istennek!"nagyon megkönnyebbültem.
"Szia szerelmem!"
Hátra fordulok és Luke van ott,kezét nagyra nyitva.
"Luke!!!"gyorsan oda futottam hozzá,az ölébe ugottam és addig csókoltam míg el nem fogyott a levegőm.
"Na menjünk,nem akarok többet itt maradni!Mindenkit meghívok hozzánk!"jelentem ki.
"Van nállatok kaja!?"kérdezi Claum,mire én elnevetem magam.
"Persze,hogy van!"
Én Ashton,Luke egy kocsival mentünk,a többi rocksztár meg Claum kocsiával.
"Luke,ma nállunk alszol?"kérdeztem tőle reménykedve.
"Ha szeretnéd!"
"Hát persze,hogy szeretném!"mondtam nagyot mosolyogtam, majd Luke felém hajolt és megcsókolt.
"Haho én is itt vagyok!"szól Ashton.Ezen mind a hárman nevetni kezdünk.
Mekorbeértünk a házba,mindenkit a szalonba küldtem.
"Akkor mit főzzek nektek?"
"Palacsinta!"
"Olyanok vagytok,mint a kicsi gyerekek!"nevettünk mindannyian.
"Jó akkor megyek készíteni palacsintat! Ti addig nézzetek TV-t."
"Okés!"mondják megint egyszerre.Olyan kis cukik.
"Nina én jövök veled!"
"Nyugodtan maradj a többiekkel! Megoldom!"
"Én egyépként is veled szeretnék,beszélni."
"Ja jó akkor gyere! Kiváncsi vagyok mit tettem. Ugye nem kell félnem?"
"Nem ne félj,te nem tettél semmit! Majd 4 szemközt elmonom,kiváncs vagyok, hogy hogy reagállsz!"
"Jól van! Fiúk legyetek jók!"
"Igenis főnök!"mondta Ashton,amin mindenki nevetni kezdett.
Lukeal kezedt fogva be mentünk a konyhába.
Én a székre,Luke meg az asztalra.
"Nina,tudom hogy most fel fogsz háborodni,de nem tudok ellene semmit tenni!"
"Mondjad gyorsan,mert szét pattanok a kiváncsságtól!"
"Jól van,akkor elsőnek mondom a jót.Holnap este lessz egy koncertünk.Nagyon örülnék ha te is eljönnél,mivel ha te ott vagy erőt adsz nekem."Az utolsó mondatot kicsit nevetve mondta.
"Nagyon szívesen,elmegyek."
"Akkor mondom a màsikat aminek nem fogsz örülni!"
"Hallgatom!"
ESTÁS LEYENDO
Never say never
RomanceHello mindenkinek!:)előre mondom hogy lehet benne helyesírás hiba!:) Remélem tetszeni fog!:)nagyon örülnék a komiknak^^ Ajánlom a luke imádóknak!:) És a Nina Dobrev kedvelőknek!:) Ja meg persze az 1Dfan aknak^^