Hello hoztam az új részt.Remélem tetszeni fog^^
--------------------Egy pendrájv volt a zsebembe,amit Harry tett bele.De nem akármien pendrive a régi gyerek kori,én és.....Harry!!Úgy hiányzik a régi éne.Annyira szerettem.Most meg félek tőle!
Máris haza szerettem volna menni megnézni mi van rajta.De nem szabadott elvégre én vagyok a szülinapos.
Nagyon össze vissza gondolkodtam ezért gondoltam,kedvre derülök egy kis piátol.Kértem egy erős de rövid idig hatásos viszkit. majd egybe megittam.Be mentem a "táncparketta" közepére ahol nagyon zsúfolt volt.És csak úgy táncoltam.Mivel már hatott a viszki ezért nem is tudom szabad votam.Majd mikor eljött az idő az ajándékozásra!Sajnos.Azt nagyon nem szeretem.Már nem hatott annyira a viszki.Mindenkitől kaptam valamit.Steventől egy gőrkorcsolyát,Sarahtól egy karkötőt,....Mikor mindekinek egyesével megköszöntem Luke értem jött.
"Indulhatunk!?"kérdezi. Én csak bolintottam,majd beültünk a kocsiba.
"Milyen volt a buli!?"
"Olyan mint mindegyik!"
Magnyomta gáz pedált és teljes erővel mentünk.
"Luke mitcsinálsz!"kiáltottam közbe nevettünk.
"Most pedig eljött az ideje az én ajándékomnak!!"mondja Luke majd száguldunk tovább.Végül egy nagy fékkel meg is érkezünk...nem tudom igazán hogy hova.
Kinyitotta az autó ajtaját,majd megfogta a kezem.Be vezetett engem egy kis sötét helyiségba.Majd leültetett valahova.Mivel olyan sötét volt nem láttam semmit,ezért még azt se láttam,hogy min ülök.
Hunyd be a szemed és számolj títzig de lassan aztán nyisd ki.
1...2...3...4....5....6....7...8..9...10
Kinyitottam a szemem és csak ámuldoztam.Minden hól gyertyák éktek volt egy nagy étkező asztal amin minden volt.Aláfestő hang volt és minden tele volt virágokkal.
"Ez gyönyörű."
"Nem ez még semmi."
Megfogta a kezem majd elkezdtünk kifele menni.Majd megint be kellet hunynom a szemem(ma már ez hanyadik XD )
És mikor Luke megengette hog kinyissam eg sport kocsi állt elöttem.Egy fehér színű.Minek hátulján kis betükkel oda vort írva hogy: L & N
"Ez a tiéd remélem tetszik!Majd megtanítalak vezetni."
"Luke ez csodás!!"majd oda futottam hozzá megcsókoltam,majd szorosan meöleltem.
"Szeretlek!!"mondom neki.
"Én is kincsem!"majd megint megcsókolom.
"Farkas éhes vagyok menjünk enni!"mondja Luke,amivel én eggyet értek.
Az asztalnál is nagyon sokat nevetünk.Majd mikor megettük az ételt,Luke azt mondta hogy menjünk ki az utcára és megtanít vezetni.
Ennek nagyon örültem ,és máris elfogattam az ajánlatot.
Az elején még elég béna voltam de a végére kezdtem bele jönni.
Majd fél utat én vezetve(nagyon lassan) fél utat meg Luke.Úgy mentünk haza.
"Köszönök mindent Luke!Enél jobb születés napi ajándék nem létezik,de én ezt nem fogadhatom el!"
"Miért nem!?"kérdezi Luke megilyedve.
"Mert nagyon sokba kerülhetett neked és ennyit nem pazarolhatsz rám!"
"Ne hülyéskedj ezt neked vettem és kész!Ez mostantól a tiéd.Majd néha megengeded hogy én is vezessem."
"Jaj de cuki vagy!Na jó most már be megyek 12:00 van!Szia Luke."
"Szia kicsim!"majd elmegy.
Be futok a házba majd előveszem a leptopom és bele teszem a pendriveot.Már nagyon izgulok hogy mi lessz.
És kinyilt!!
YOU ARE READING
Never say never
RomanceHello mindenkinek!:)előre mondom hogy lehet benne helyesírás hiba!:) Remélem tetszeni fog!:)nagyon örülnék a komiknak^^ Ajánlom a luke imádóknak!:) És a Nina Dobrev kedvelőknek!:) Ja meg persze az 1Dfan aknak^^