Sarahal úgy döntöttünk, hogy taxit hívunk és azzal megyünk a partira.
Mikor megérkeztünk,nem volt semmi zaj,semmi lámpa nyita,még zene se!
"Sarah ezek nincs ennek itt!"
"Kopogjunk be!"be kopogtam és kinyílt az ajtó nem volt kucsra zárva.
"Steven!?"nincs válsz.Kivsit beljebb mentem és mindenki elém ugrott,egy nagy tortával,tapsoltak és énekelték a boldog szülinapot.
"Jaj köszönöm mindenkinek!"
"Party time!!"mondja Steven,kinyitják a zenét diskó lámpa is "beindul" és mindenki táncra perdül.Nekem elsőnek nem volt kedevem táncolni mivel nem volt párom.Mindenki a fiú- illetve lány- barátnőével ment a buliba. De nekem nem volt itt Luke,és ez nagyon rosszul esett!
Le ültem egy székre és néztem a többieket.Erre Steven oda jön hozzám és felkér egy táncra.
"Ilyen nincs hogy pont a szülinapos nem bulizik.Gyere táncolj velem egy kört."
"Oké tőlem."nagyon élveztem.Mivel Steven nagyon jó táncos volt.Miköze hátulról elkapott valaki.Megfordultam és Zayn az.
"Hello szülinapos kislány!"néz rám nevetve miközbe nagy mosolyra nyitja a száját.
"Szia Zayn!"majd megölelem.
"Támcolunk?"
"Nem is tudom... Persze!"Zayn 100szór jobba táncol mint Steven.Annyira eggyütt mozgunk.
"Gyere menjünk kicsit ki!Nagy a zaj!"
"Oké! Szerintem is!"
Mikor kiértünk a teraszra Zayn azt mondta,csukjam be a szemem.Majd a nyakama akasztott egy nyakláncot amin ez állt: 'Z & N BFF'!!
"Úristen Zayn köszönöm! Te vagy a legjobb barátom.Megöleltem és nyomtam egy puszit az arcára.
"Boldog szülinapot!Na de mostmár menjünk vissza mert azt fogják hinni elraboltalak."
"Oké!"Zayn azt mondta el kell mennie a mosdóba.Én addig gondoltam jobban körül nézek.Mikor egy kéz hátulról megfog és maga felédordít.
Úristen ez nem lehet igaz!!!
Mit keres ez itt!!??
"Ha-ha-harry te mit kerel itt!?"
"Ne félj nem fogok rosszat tenni!Csak jöttem neked valamit oda adni."
Azt mondta hogy higgyek benne és menjünk ki a teraszra.Végül el hittem nem tudom miért de úgy érztem hogy nem fog bántani.
"Most pedig hunyd le a szemed Nina Dobrev!"Lehunytam és a zsebembe tett valamit.És kész nem tudom mi történt ,vártam még egy kicsit.Majd nem bírtam továb ki nyitottam a szemem.Nem volt sehol se Harry.
"Harry!?"kiálttottam de nincs válasz.Erre bele nyúltam a zsebembe és,ezt nem hiszem el..!
YOU ARE READING
Never say never
RomanceHello mindenkinek!:)előre mondom hogy lehet benne helyesírás hiba!:) Remélem tetszeni fog!:)nagyon örülnék a komiknak^^ Ajánlom a luke imádóknak!:) És a Nina Dobrev kedvelőknek!:) Ja meg persze az 1Dfan aknak^^