17.fejezet

328 16 7
                                    

--most már 500 olvasóm van!Nagyon örülök és mindenkinek nagyon köszönöm.Mikor elkezdtem írni,arra gondoltam, hogy majd örülök a 20 olvasónak is.És most 500^^ Csak egy baj van!Nem tudom,hogy milyennek gondoljátoka a történetet. Nagyon megkérem az emeberiséget ( XD )hogy mikor elolvastatok egy fejezetett egy rövi kommentet illeszennek,hozzá vagy nekem az is elég,ha megnyomjátok a csillagocskát, ha tetszett. Mert ha továbbá nem kapok komikat,akkor lehetséges hogy abba fogomi hagyni a történetet. Tovább nem beszélek, mert elveszem az időtöket.Jó olvasást mindenkinek,és sok puszi:3--

Mind a két csapat ugyanúgy "harcolt". De éreztem,hogy Harryék fognak nyerni.És miattam nem szerettem volna, higy a többiek is bajba kerüljenek.
"Harry,áljatok meg!"mindenki megállt és engem nézett.Lukenak az egész szája vérzett,már majdnem ki esett a pirszingje.Harry sem volt semmi a szemöldöke,már félig lejött. Az egész csapat nagyon rosszul nézett ki.
"Harry, én ezt nem akarom. Itt maradok veled, ha őket elengeded és soha többé nem nyúlsz hozzájuk.Megteszem amit mondasz csak, hagyd békén őket."kacsintottam eggyet ilyenkor Ashton tudta a dolgát,elővette a jelzőt és megnyomta a gombot.A rendőrök bejöttek az ajtón, és elkapták az egész bandát.Jaj ne Lukeot is velük eggyütt.
"Ő velünk van!"mutattam Lukra.
"Nem baj ki kell kérdeznünk,lehet hogy ő is bűnös!"
"Nem bűnös. Ő az én fiú barátom!Haggyák békén."
"Csak a dolgunkat tesszük!"majd elkeztem feléjük menni és majd nem megpofoztam,mikor Ashton lefogott.
"Haggyad Nina,úgy sem tartáj benn sokáig, kiengedik nefélj!!"
"És ha valami hülyeséget kitalállnak.Ez mind miattam van."
Lekuporodtam a földre,lábaim szorosan magamhoz szorítottam,és sírtam.
"Miért gondolja azt, hogy ön tehet róla Nina Dobrev!?"
"Miattam keveredtek bele ebbe az egészbe!Engem is vigyenek be,tegyék azt velem mint Lukeal!!!"
"Bevigyük,mester!?"
"Úgy látszik tud valamit!Vigyük!"
"Nina mitcsinálsz!?Megőrültél!???"kérdezi Luke mérges szemmel.
"Nem,fogom hagyni hogy veled bármit is csináljanak!"
"Nina ne tedd ezt...."
"Maradjanak csöndbe! Indulunk!"
szólt az elvileg "mester" rendőr.

Lukel mindkettőnket más rendőr autóba ültettek.Remélem nem fog semmi ennél rossabb történni. Én csak Lukeal eggyütt szeretnék lenni,ez a vágyam!

Never say neverWhere stories live. Discover now