46.fejezet <3 The End

320 15 8
                                    

Elhoztam ennyi nap múlva az új részt.Remélem legalább egy kicsit is tetszeni fog nektek.Még lessz egy író-i utószó.Nagyon szeretlek titeket és nagyon köszönöm hogy mindug voteoltatok és komiztatok illetve sokan olvastátok.Pusziii

---------***********--------

Reggel 6:00keltem. Nagyon izgultam,mivel még Lukeal nem volt ilyen közös utunk.És Istanbulba megyek ahova már kiskorom óta szeretnék menni.
Megrezzent a telfonom.

*kincsem 1 óra múlva ott vagyok!És irány a reptér!
Luke*

Én erre persze máris vissza írtam.

*oké!Várlak szerelmem!*

Majd egy nagy ásítással kezdtem az öltözködest.Mivel már tegnap este bepakoltam a bőröndöm most azzal nem kellett bajlódnom.Feltettem magamra egy alap sminket a hajamat meg begöndörítettem.
Majd a bőröndömet megfogva kimentem a ház elé,várni Lukeot.1perc múlva máris megjott.Majd kinyitotta az ajtót,nekem.Én meg megköszöntem.
"Nagyon csinos vagy kislány!"mondja Luke,majd a száját egy mosolyra húza.
"Köszönöm!Te meg igazán jóképü!"majd megcsókoltam.
Felvette a napszemüvegét és indultunk is.
Útón hangosra nyitottuk a zenét,és eggyütt énekeltünk.
Jaj elis felejtettem mondani igen kihagyom az iskolàt még lenne pár nap a nyári szünetik csak nem érdekel.Úgy se lessz semmi baj.

********

A repülő most fog felszállni,nagyon izgulok mivel igazat megvallva életem első repülőzése.
"Úristen!Azott nem Luke Hemmings!?"jönnek a sikitózó rajongók.Jaj ne ez így nem lessz jo!Egyszomorú pillantát vettettem Lukera.Ő meg nagyon mosolygott,mintha valamilyen terve lenne.
"Luke!Kérhetek egy autógrammot!Imádlak!!!!ÁÁÁ!!!"kiabállták eggyütt.
"Engem szerintem össze téveztetek valakivel!Az én nevem Robert!"mondja Luke,és tényleg elég furán nézett ki mivel egy sál és egy nyári sapka volt rajta.
"Jaj bocsánat!"mondják a 5sos rajongók.
"Egyépként kérdeznék valamit gyerekek!Az a Luke,akire azt hittétek én vagyok jóképű?"mondja.Én meg elkezdek röhögni.
"Annyira!És az a mosolya,annyira cukiiiii!"nyávogtak.
"És mikor megharapja a száját Ahhh,bárcsak egyszer találkoznék vele!Biztos megkérném hogy csókoljon meg!De úgy se tenné mivel van barátnője!"
Erre már halálra röhögöm magam.
"És milyen a barátnője!?"
"Nagyon szép!Csak azért nem szeretjük mert elvette tőlünk Lukeot."mondja egy szőke kislány.
Luke ilyenkor elkezd szintén nevetni,majd egyszerre nevetünk.
"Most miért nevettek?!"szerencsére erre a kérdésre nem kellett válszolnunk mivel bejelentették hogy felszáll a repülő és csatoljuk be az övünket.

****istanbulba****

"Hova megyünk elsőnek?!"kérdezi Luke.Mikor.Beszálltunk egy limuzinba amit Luke rendelt.
"Lekéne tenni a táskánkat!"
"Akkor irány a hotel!"oda fele út eléggé csöndesen telt,de nem az a kínos csend inkább a kellemes.

*Luke szemszöge*

"Megis jöttünk ez lenne a mi szobánk!"mutatta be a hotelben lévő szobánkat én meg csak tátott szájjal álltam hogy mennyire szép.Az ágy fehérszínű piros rózsa díszítéssel,az tetszik a legjobban.
"Luke ez csodállatos!Köszonöm imàdlak!!"mondom majd a nyakába ugrok.
"Neked bármit szívem!"majd ő is megölel.
"Lenne egy kérdésem meddig tervezed hogy itt maradunk!?"
"1-2 hónap!Az úgy jó?"
"Veled bármennyit!"majd megcsókolom.
"Na akkor menjünk sétállni!Nagyon sok làtni való van még!"
"Menjünk!"megfogom a kezét és indulunk is.
Elmentünk egy csomó mecsetbe meg áruházakba,illetve egyébb híresebb helyekre.
"Nina!Be kell vallanom elfáradtam leülünk ide!?"kérdezi Luke majd leül egy padra.
"Én is!És már esteledik majd haza is kéne menni."
"Egy kicsit maradjunk itt aztán majd megyünk!"mondja Luke én meg bólintok eggyet.
A nap már lement,nagyon kevesen voltak az utcákon én Luke vállára dölve gondolkodtam,hogy miért érdemlem ezt!?Hiszen én csak egy átlagos ember vagyok!És megkaptam ezt a szupersztárt,akit persze nem azért szeretek.Hanem önmagáért...Szeretem a mosolyág, a viselkedését,a nevetését,a csókját,a lehelletét,érezni hogy hozzám ér.Egyszóval ő az én egyetlenem.

"Luke én nagyon köszönöm!"mondom majd még közelebb bújok hozzá.

"Mit csillagom!?"
a szél az arcunkba fújt madárkák repültek el elöttünk én meg csak mosolyogva ezt mondtam.
"Hogy vagy nekem!"majd megöleltem és reméltem hogy mindig is ilyen boldogak leszünk eggyütt.

THE END!

Never say neverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora