Sziasztok nagyon örülnék komiknak!jó olvasást kívánok<3
---------------------------------------
Luke vallomás után haza vitt engem.Nagyon örültem ,hogy lett egy tök jó pasim!
Anya mikor haza értem máris rám szált és kérdezgetni kezdett
"Hól voltál már 12:00 és még csak most jössz meg!"
Én meg semmit se válszolva bementem a szobámba, magam után becsapva a kaput.Majd elmentem fürdeni,vagy 1órát bent töltöttem,és próbáltam felfogni hogy ez egy álom-e.Majd mikor végeztem hallottam hogy kopogtattnak,az ajtón.Sally volt az,elég dühösnek,egybe szomorúnak látszott.
"Miért hagytál ott enegem és Demont?"kérdezte szomorúan
"Bocsi csak valami baj történt!Gyere be!Mimdent elmesélek."
....
Elmondtam neki a verekvéses részt de tovább nem ,mivel nem tudtam hogy megbízhatok-e benne!
Azt mondta hogy majd máskor is lessz buli akkor majd jobb lessz!
Majd minden lányos témáról beszélni kezdtünk.Nagyon kedves lány,és olyan érzés van bennem mintha ő is jól érezné magát velem.megkérdezte tőlem hogy leszünk e barátok!?Én meg az elején furcsálltam,hogy ilyet a kicsik szoktak játszani.De aztán jobban bele gondoltam és azt momdtam:"Oké,persze"
"Mennem kell mostmár szia"mondta Sally és el is tünt pár mp. alatt.Én meg be mentem a nappaliba és kinyitottam a TV-t,és közben el is aluttam.
....
Úristen!!!!Elaludtam 11:00!!!Hát aki este kédőn fekszik (2:00) az így jár.Megnéztem telóm vagy ezerszer felhívott Sally és Luke!
Majd írtam mindkettőnek egy üzenetet ami így szólt:
"Elaludtam!10p mulva ott vagyok!"
Majd gyorsan le fürödtem,majd felvettem egy laza ruhát és mentem is a suliba.
Nagy levegőt vettem majd,be kopogtattam az ajtón mire ezt a válszt kaptam:
"Gyere!"
"Bocsánat a késésért tanárúr!"
"Nem,baj üljön le!"
Majd Luke mellé leültem.Egész végig forán nézett rám,mintha valami rosszat csináltam volna.
"Hól voltál eddig!?"
"Mondtam már ,hogy elaludtam!"
"Jó,ne legyél mérges.Ma eljössz hozánk?Meg mutatok pár zenét a bandánktól!"
"Persze,hánykor?"
"Mikor vége a sulinak!"
"MARADJATOK,CSÖNDBE!Vagy pedig elültetlek titeket!!"szólt a tanár elég mérgesen.
Mi meg csak bologattunk, majd egymásra nézve mosolyogtunk.
Így telt el az egész óra.Mikor vége volt az órának ,kifele indultam a teremből,miközbe egy kéz vissza húzott,majd pörgetett rajtam eggyet.Ki más lehetett az hát persze,hogy Luke.Majd megcsókoltuk egymást.Majd Sally húzott ki a teremből.
"Jaj Nina,neked már van pasid?!"
Majd nagyon nevetni kezdett.
"Igen,van!Ennyire furcsa?"
Majd megint nevetni kezdett,de most én is.Kimentünk az udvarra majd leültünk egy fa alá,ahol egyszer én egyszer Sally bemutattunk egymásnak tánc mozdulatokat.Én már kiskorom óta táncolok,így hát elég jól csinálom.Luke egész végig engem nénézett,ami elég jól esett.
Megláttam, hogy Lukehoz egy lány közeledik nem is akárki,akis örömlány akit mi úgy hívunk,ribi.Luke ölébe ült és meg puszilta majd ölelgetni kezte,Luke pedig vissza ölelte.Ilyen kór nagyon mérges lettem,és be vörösödött a fejem.Majd Sally ezt észre vette és elhúzott onnan be a lány WC-be.Én meg elkézdtem sírni.
"Na foglalkozz vele,mindeggyik fiú ilyen!"
"De ő nemmmm!!!!Hogy tehette ezt!?Én haza mmegyek ha kérdeznék a tanárok hol vagyok mond azt hogy beteg lettem!"
Majd ki futottam a suliból haza a szobámba,és a párnámat ölelgetni sírtam.
Luke szemszöge:
Azt néztem,hogy milyen jól táncól Nina,mikor mellém jött Brittney,aki megölelt.Ilyenkor nem láttam Ninát szóval elhúztak magamtól.És mire megint vissza néztem már nem volt ott,se ő se Sally!Így hát körülnéztem,hogy hova mentek.Sallyt megtaláltam a folyósón így hát tőle megkérdeztem,hogy hól van Nina?!
"Miért érdekel téged?Jobban teszed ha békén hagyod!"és elment mellőlem.
Be űltem a következő órára ahol megtudtam hogy Nina haza ment mivel beteg lett. Na nem a beteg szót ,nem hittem el.Így hát suli végén elhatároztam,hogy át megyek hozzá.
YOU ARE READING
Never say never
RomanceHello mindenkinek!:)előre mondom hogy lehet benne helyesírás hiba!:) Remélem tetszeni fog!:)nagyon örülnék a komiknak^^ Ajánlom a luke imádóknak!:) És a Nina Dobrev kedvelőknek!:) Ja meg persze az 1Dfan aknak^^