33.fejezet

184 11 6
                                    

Ilyenkor felkelt Harry.A fején egy nagy lila foltal.
"Haver te mit keresel itt!?
Téged is.."mondta Nial nagyon álmosan.
"Ja...!"

"Na jól van akkor elegengedünk titeket,ha válszoltok a kérdéseinkre!"
"Attol függ mi a kérdés,bar szerintem nem fogunk válszolni!"
"1.Él Harry!?És ha igen hol van!
2.Hól van Zayn!?
Ne merj hazudni!"mondtam én.
"Jól van az egyikre elmondom a válszt!Zayn az 1D nél van elkaptuk őt mivel áruló volt,és pár nap múlva meg is öljük,ha nem ől meg téged!Most pedig engedjetek el!"
"Nem Luis ez nem elég!Hól van az 1D többi tagja,ahol megtudjuk találni Zanyt!?"
"Kicsim örülj annak hogy mondtam valamit!"
"Te állat nem vagyok a kicsid!"

"Srácok van egy ötletem!Használjuk a rajongókat!Tegyünk ki egy olyat Twitterre,hogy "Hol van az 1D központja!?Aki válszol, persze jó választ,az ingyen kap a kövi koncertre jegyet!" Biztos rákattannak a lányok!"
"Ash.Te szuper vagy!!!"mondta Micheal.
"Tudom!"nevetett fel.
"Akkor most csináld meg!Te szuperAsh."mondom én Ashnak aki még mindig nevet.Úgy látszik nagyon tetszik nekiaz új neve!XD
"Úgy se fognak válszolni a rajongók!Nem fognak beárulni minket!"
"Azt csak hiszed!!"mondta gúnyosan Ash.

"Kész is van."
Máris jöttek a likeok,meg a commentek.Annyira jó lehet a híreseknek,hogy tudják hogy mindegyik képéhez legalább 100000 like jön,és egy csomó olyan komi hogy :I LOVE YOU!!! Meg ilyesmi.
"Nagyon sokan ugyan azt a helyet mondták!Szerintem meg van az úti célunk!"mondta Micheal.Majd bólintottunk és indultunk is.Elég messze kellet mennünk.De megérte mert megérkeztünk.
Az autóba beszélni kezdtünk hogy hogy fogunk bejutni,...
Nial meg Luis meg egész végig azt mondták hogy ez nem az a hely.Ebböl még biztosabb lettem,hogy jó helyen járunk.
"Indulás srácok!"mondta Luke.

Never say neverWhere stories live. Discover now