Styles autójába beültünk,majd indultunk is.Az utunk elején em szóltunk egymáshoz,de a végén nem birtam a csöndet,és én kezdtem a kommunikációt.
"Harry akkor jártok a sulimba!?"
"Hááát...Nina neharagudj de én nem akarok az 5sossal egy suliba járni!Meg én egyépként se járok iskolába,az nem nekem való!"
"Ja oké!De attol még fogunk találkozni ugye?""Persze!Minden nap!"mosolyog,miközbe a két gödört nézem a szája mellet!
"Jaj Harry!Mit fogok mondani Lukenak!?"
"Nina!Az a fontos hogy ne szenvedj,és ha nem bocsált meg akkor ne foglalkozz vele é..."
"Harry!De én szeretem őt!"ilyenkor kifolyt egy könnycsepp a szememből.
"Várj még nem fejeztem be!Ő fog utánad menni!Elvégre ő a férfi!És ha tényleg szeret nem hiszem hogy nem bocsálltana meg!Lehet hogy kell neki egy kis idő!"
"Igazad van!Köszonöm Harry!"és ilyenkor meg is érkeztünk.
"Köszönöm a fuvart!Bejössz?"kérdezem."Nem most mennem kell,majd máskor!"
"Harry!Légyszíves legyél jó fiú!Ne maffiózos barom!"
"Igenis Nina kisasszony!Sok sikert a pasi visszaszerzésbe!Szeretlek szia!""Én i.."de elviharzott.
Megint megcsörrgettem Lukeot,de megint nem veszi fel!
Be mentem a szobámba.Ahol Claum feküdt az ágyamon.
"Ezt nagyon elszúrtad!"modja nekem közbe nyomokadtja a telefonját.
"Claum,tudok róla!"
"Lukeot tönkre teszed! Nem azért mivel Harryt megcsókoltad! Hanem azért mert hiszel abba a pöcsbe!"
"Claum ő nem pöcs!!"kiabálok rá.
"Csak be csap téged!Nina te is tudod miket csinált!"
"Claum!Mindenki csinál hülyeseget!Hagyd békén!Menny innen!"kiabálok ré,mivel ki készüldtem.
"Oké elmegyek!De mégegyszer be nem teszem ide a lábam,ha Harryt be engeded!"
Majd elkezdett menni.
"Claum várj!Bocsánat csak..."
"Nina!Szálljon le rólad Styles!Aztán beszélek veled csak!"
Becsaptam az ajtót és be mentem a szobába sírni.És vagy 3óráig sírtam,semmit téve.De közbe elaludtam.
Reggel komoly depresszióba voltam.Nem tudtam mit tegyek,már a suliról lemaradtam mivel 11óra van.Be mentem a konyhába és minden ami otthon volt elő vettem,és tele ettem magam.(aztán kihánytam)
Na jó nem leszek ilyen egy fiú miatt!Erősnek kell lennem!Megyek suliba,most!
Fölvettem egy félhasig érő pólót,alápedig egy szakadt "mini nadrágot".A hajamat begöndörítettem,és ki sminkeltem magam.
"Vissza kell szereznem Lukeot!"mondom magamnak,majd ki lépek az ajtón és indulok is.
Mikor beérkeztem a suliba 3óra már elkezdődött,de nem érdekelt.Benyitottam a kapun,és bocsánatot kértem a késésért.
"Nina Dobrev ön 3 egész órá késett!Ehez nem elég csak egy bocsánom!"
"Az nem 3,hanem 2:40!"erre az egész osztály röhogni kezd.
"Nina ne szemtelenkedj!!"
"Tanárnő én csak az igazat mondtam!"
"Azzonal mennyen fel az igazgatóiba!!!"
"Tőlem!Legalább még egy órát kihagyhatok!"mégegyszer nevet az osztály.Körülnék és csak egy ember nem,az pedig Luke.A füzetébe firkál valamit.
Felmentem az igazgatóiba.
"Szia Nina!Mit tettél?"kérdezi az igazgató.
"Jó napot!Megnevettettem az osztályt!"
"És hogyan!?"húzza fel a szemöldökeit.
"Megmondtam hogy hány órát késtem."
"Na jó de ezért miért lett mérges a tanár???"néz egyre furábban.
"Azt kérdezze meg tőle!Én se tudom.Akkor vissza mehetek?!"
"Persze!De azért még beszélek a tanárral!"
"Okés!"kacsintok eggyet,majd megyek is vissza a terembe.Semmi kopogás nélkül belépek,és leülök a helyemre.
"Khmm..."mondja a tanár.
"Mivan?"
"Semmi!Másolja le az eddigi amit írtunk a padtársárol.
"Hát jo..."Ilynkor Luke felállt,és Brittany mellé üllt,mivel ott volt üres hely,megpersze máshol is.Ilyenkor igazán féltékeny lettem.
Hogy mi!?????Nem ez nem lehet igazzzz!
"Basszus Luke mi a faszt csinálsz!????"kérdezem tőle már a terembe kiabállva.
YOU ARE READING
Never say never
RomanceHello mindenkinek!:)előre mondom hogy lehet benne helyesírás hiba!:) Remélem tetszeni fog!:)nagyon örülnék a komiknak^^ Ajánlom a luke imádóknak!:) És a Nina Dobrev kedvelőknek!:) Ja meg persze az 1Dfan aknak^^