Úristen mikor megláttam,hogy Harry az már egyáltalán nem féltem.
De nem kellet volna viszonoznom a csókját mivel már van pasim.
Jaj mi lessz egy csókból,hiszen annyira szeretem!!
"Annyira hiányoztál!"mondtam neki miközbe szorosan öleltem
"Hát azt nem hinném,láttalak téged,beszereztél egy másik pasit!"
"Ott hagytál!Mit tegyek,kerestelk. Próbáltalak hívni,de nem tudtalak elérni!!"
"Én szerinted nem!?"
"És miért így kellet találkoznunk,titkos iratok,kábítószeres rongy!?"
"Ja mert nagyon mérgeslettem rád mikor megláttalak Lukeval,és még mindig az vagyok,és egyépként is így viccesebb volt!"
"Jaj ne csináld ezt mindkettőtöket szeretlek!De most ő a pasim! bocsi.."
"Mi!?Nem akarsz engem!De hiszen....mindegy tudtam hogy ez lessz!"
Megcsókoltam,majd az ágyba kötöttünk ki.
"Basszus annyira elenálhatatlan vagy!!?"
"Hiddel te is!"
Majd mindketten felnevettünk.
"Hogy vannak a többiek Zayn,Louis,Liam,Nial!?Ők is nagyon hiányoznak!"
"Jaj még nem mondtam szét vállt a csapat,már nincs 1D!"
"Mi!?És legalább tudod,hogy hól találhtom meg őket!?"
"Nem már nem tartjuk egymással kapcsolatot!"
"Oh ne!Majd akkor is utánuk nézek!!Miért válltatok szét,nagyon jók voltatok!!"
"Hosszú történet!Most viszont döntened kell velem itt maradsz vagy vissza mész Lukehoz és a töbiékhez,de akkor én nem leszek itt elutazok tőled leg messzibb városba ,mert nem akarom hogy miattam elromoljon az életed!Ha viszont itt maradsz akkor ugyúgy éllhetsz mint eddig csak én leszek,nem Luke a pasid,Sarahhal ugyan úgy találkozhatsz,sőt ha akarod nállam is lakhatsz!?"
"Harry én..én nem tudom!Nem akarlak elveszíteni,de Lukeot se!Legyünk barátok!"
"Nina elmondtam mi között válszhatsz!Vagy én vagy ő!És ha őt válsztod én akkor is szeretni foglak!" Majd megcsókoltuk egymást,amit a telefonom meg csörrenése állított le,aminek igazán örültem,mivel nem tudom jót cselekszek-e!
"Fel vehetem!?"
"Persze csak ne mond me nekik hol vagy!"
"Dehogy mondom!"majd kinyitottam.
"Hallo Nina ott vagy!?"
"Igen itt vagyok nincs semmi bajom!"
"Máris jövök érted mond el hol vagy!!!"
"Én hamarosan haza jövök akkor majd találkozunk,szeretelek Luke!"A végső mondatot kicsit halkabban mondtam majd le tettem a telefont.
"Hallotam!!!"Majd Harryre néztem aki vörös színű lett,és eléggé mérges volt!
"Harry,ne csináld ezt!Téged is szeretlek már mondtam!!"
Nem mondott semmit csak le hajtotta a fejét.
"Harry,szeretlek!!Ne csináld ezt velem nem tudom hogy mit tegyek nem tudok válsztani!Mindkettőtöket akarom!"
"Nina egy szót mongy ÉN vagy Ő!?"majd ránéztem sírós szemekkel és azt mondtam.
YOU ARE READING
Never say never
RomanceHello mindenkinek!:)előre mondom hogy lehet benne helyesírás hiba!:) Remélem tetszeni fog!:)nagyon örülnék a komiknak^^ Ajánlom a luke imádóknak!:) És a Nina Dobrev kedvelőknek!:) Ja meg persze az 1Dfan aknak^^