Mindeggyik órán csak ofőt tartottunk.Nagyon uncsi volt.Elvégre utolsó elötti nap.
"Jaj szegény Ninát megcsalta Luke!"nevetgél a barátjaival Brittany.
"Jaj szegény Brittany nagyon le van maradva!"nèzek rá unottan,és egybe "ennyi vagy" szemekkel.
"Miről maradtam le te kis senkiházi!?"
"Inkább azt kérdezd miről nem maradtál le!Azt könnyebb elmodani!"majd felálltam és ott hagytam.
Elgem van már ebböl az idiótábolt.Olyan okosnak hiszi magát közb csak egy büdös ribi.
"Szia Nina!Már rég beszélltünk!"
"Hello Sarah!"mondom majd megölelem.
Érzem hogy valaki megüti a fenekem.Hátra fordulok,és egy fiú csapattal találom szembe magam.Akik a engem bámulnak és közbe a szájukat harabgállják.Gusztustalan!"Sarah!Menjünk innen!"súgom neki a fülébe.Mire ő bolint eggyet.
"Ma elszeretnél jönni a tengerpartra!?"
"Juj de jó!Igen,ha lehet!"
"Persze nagyon örülnék!Ma este 16:00kór lessz!"
"Ott leszek!Bízhatsz bennem!"nevet fel.
"Nina...te most nem érzel semmilyen szerelmi kapcsolatot Harry iránt!?"kérdezi Sarah.
"Nem Sarah!Ő csak a barátom!"
Magasra veszem a hangom.
Utállom hogy ha ezzel zaklatnak.
"Jolvanna!"mondja hallkan.
Én indulok a parkolófelé,ahol még nincs ott Luke.Azt mondta ma ő jön értem.
Már vagy 10perce várok.
Mikor megjelenik,mellettem az aki szünetbe is engem bámult.
"Mit akarsz!?"kérdezem unottan,és bunkón.
"Téged,az ágyban!"mondja majd beleharap a szájába.
"Szállj le te barom!Van pasim!"
Majd elment mellőlem.Ezek kész őrültek,basszus.
Ilyenkor megjött Luke.mérgesenek nézett ki.
"Szia!"köszönök neki majd szájon puszilom.
"Szia szépség!"egyállmosolyt tettet.
"Ki volt az a srác!?"
"Egy hülye barom!Aki lányokat próbál felszedni!Ne féllj nem csinállt velem semmit,csak azt mondta hogy nem-e fekszem le vele!Erre persze rá vágtam hogy nem!Most pedig válltsunk témát!"na jó ez gyorsan elmondtam!
"Nem ért hozzád ugye!?"
"Jaj Luke!Szerinted én megengedném!?"
"Jól van,csak tudod ezek elmenetegek!"erre már nevetni kellett.
Jött egy sms Harrytől.
-akkor jöttök? (Harry)-
"Luke!Akkor ugy megyünk a partra!?Mond hogy igen légysziii!!"nézek rá cuki felyet végva.
"Jól van mehetünk!"mondja töklazán.
Írtam minden 5sos tagnak,hogy hol és mikor találkozunk!
Haza mentem,Luke is a saját otthonába mivel kell hozni a strand ruháját.Felvettem egy vörös csipkés két részes fürdődresszt.
"Irány a tenger!"modom magamba.Be ülök a kocsimba(amit Luketol kaptam)majd indulok is!*******(tengerparton)
Mikor megérkezdtem,már itt volt az 1D összes tagja,és már csurom vizesek voltak.
"Sziasztok!"integetek nekik.Majd hozzám futnak.
"Hello baby!"mondja Harry.Majd megpuszil.
Megérkezett Sarah.Oda fut hozzánk.
"Ki ez!?"kérdezi Zayn. akinek ahogy látom nagyon bejön.
"Ő itt Sarah a legjobb barátom!Sarah ő itt az 1D!Bár szerintem ismered őket."
"Nina!Én vagyok a legjobb barátod azt mondtad!"szomorkodik Zayn.
"Nem!Az én legjobb barátom!"szól közbe Harry.
"Na jól van akkor Sarah a legjobb barátnőm,Zayn a legjobbarátom,és Harry pedig a lelki társam!Jó így?"kérdezem reménykedve.
"Teljesen!"mondja Zayn.
"Nem úszunk!?"kérdezi Sarah,majd a vízfelé veszi az irányt,én megkövetem.
Már vagy 1órája a vízbe játszadozunk,de még mindig nincs itt Luke!
"Nina Lukék nem könnek!?"kérdez Zayn.
"De!Csak késik!"
"Hát jo..."
Majd úszkálunk tovább a kellemes vízben.-----------------------------
Sziasztok!Egyre közeledünk a vége felé,de még van pár rész!Remélem kicsit is tetszett! ;)
Örülnék a komiknak,nem harapok.Ölel swaggy1011
KAMU SEDANG MEMBACA
Never say never
RomansaHello mindenkinek!:)előre mondom hogy lehet benne helyesírás hiba!:) Remélem tetszeni fog!:)nagyon örülnék a komiknak^^ Ajánlom a luke imádóknak!:) És a Nina Dobrev kedvelőknek!:) Ja meg persze az 1Dfan aknak^^