14.fejezet

400 14 2
                                    

"Harry,egy kicsit magamra maradhatok.Légyszíves."

"Persze!Szólj ha már tudod a választ!"

"Oké!"

Majd ki ment a szobából hátamögött nyitva hagyta az ajtót.

Nagyon szeretem Harryt.Igazi barát,de nem nekem való.Nem illünk össze,de ezt nem merem neki elmondani.Luke mellett boldog vagyok,és melegsédet érzek,de Harryt is kedvelem,de nem vagyok belé szerelmes!

Elgondolkodtam vagy 10-15 percig aztán döntöttem,legyen az igaz szerelem!

"Harry!"szóltam neki,de nem válszolt és nem is hallotam hogy jönne.

Gondoltam lehet hogy valami,fontosat csinál így hát nem zavartam,hanem én mentem hozzá.Körbe néztem a házba elég nagy volt,máris megtaláltam Harry szobáját,majd kopogás nélkül beléptem.

"Úristen Harry mi van a kezedmen,ugye nem...."

"Semmi sincs a kezembe!"

Mondta halkan,miközben kezét hátamögé dugta,olyan volt mint eg kisgyerek aki titokban elvett sütit és azt dugdossa.Na mindegy ez most nem süti,hanem fegyver!!

"Mutasd meg Harry most!!"

"Nina ez nem az enyém a barátom kért meg,hogy dugdossam ameddig vissza nem jönn."Nem hittem neki,de úgy csináltam mint ha hinnék,egy nyugott arcot vágtam,majd közelebb léptam hozzá.

És megláttam hogy a mellette lévő szekrény kicsit nyitvavan,mibe KÍNZÓ szerszámok vannak!!

"Hazudsz!!Akkor magyarázd meg ,hogy az mi!?"

"Izé....hát....Jól van elmagyarázom az elejétől!"

"Hallgatom,de nehazudj!"

"Akkor kezdem de ne szólj bele.Akkor kezdődött az egész mikor téged ott hagytalak,a haverjaim be akartak venni egy csapatba,amire azt mondták hogy nagyon izgi lessz!

"És te igent mondtál!"

"Igen,igent mondtam de várj!Azt mondtam ne szólj bele!Miután én is benne voltam a csapatba megbeszéltük,hogy mikor és hól találkozunk.Én ilyenkor még nem tudtam hogy mit fogunk csinálni,de nagyon vártam.

Eljött az idő,mindenki ott volt fekete ruhába és szintén fekete 'állarcba' nekem is adtak eggyet."

"Térj a lényegre nem érdekel hog hogy gyilkoltatok!"

"Mi nem gyilkoltunk csak ha kellett,mi raboltunk bankokból,néha kisebb boltokból is,aztán valamin nagyon ösze veszutünk és szét vállt a csoport páran még mindig folytatják!"

"Te is!?"

"Nem"hazudós hangja volt.

"Harry ne hazudj!!"

"Jól van néha,megölök pár emert,de csak azokat akik megérdemli!"

"Te kibaszottul hüllye vagy!!!Te barom állat!Mi lett belőled!Még egyszer nem akarlak látni,te gyilkos!!!"kiabáltam vele.Harry semmit se mondott,de nem szégyelte magát,ez volt benne a legrosszabb!

Oda futottam a bejárati ajtóhoz,ami nagy szerencsével nem volt bekulcsozva,pont kiléptem volna,mikor Harry megfogta a csuklóm és viszza húzott,bele lökve a falba.

Elkezdte csókolgatni a nyakam,ezt nem engettem ütni kezdtem,de neki semmit se ér az én ütésem.

"Harry engedj el!!"

"Nem!Szerelmes vagyok beléd!"

"De én nem!Én utállak téged!!"

Rá léptem a lábára és elkezdtem teljes erőmmel futni már kint voltam a házból.De nagyon megrémültem mivel láttam,hogy egy erdőbe vagyok.

"Ezt nem hiszem el!!"

Majd kezdtem futni a fák között,a hajamat fújta a szél,ami nagyon tetszett.Mintha erőt adna.Csak futottam és futottam.Elővettem a telefonom majd gondolkodni kezdtem,hogy kit hívjak fel.

Végül Lukeot hívtam.

"Haló,Nina jól vagy!?"

"Luke segíts,egy erdőbe vagyok és egy sziophata követ engem!"

"Mond el mit látsz körülötted!?"

"Itt van egy nagy tó,sok fa meg egy kicsi kunyhó ami füstől!"

"Oké,máris jövök szívem maradj ott a kunyhó mellett!!"

"Be menjek,a kunyhóba!"

"Ne,inkább ne lehet hogy csabda!"

"Oké,várlak,szeretlek Luke!Bízok benned!"

Majd a vonal megszakadt!Hallottam,hogy Harry nekem kiabál!

"Gyere vissza,mert ha nem nagyon meg fogod bánni!!!"

Gyorsan bebújtam egy bokor falyta ságba.

"Gyere ide,nem foglak bánntani!!!"

Láttam,hogy erre fele sétál,hallom ahogy lábai alatt ropognak a levelek,illetve kisseb fa darabok.

"Nina!!!"

Be fogtam a levegőm,de nem nagyon féltem!Mivel nem is tudom!Végülis a régi barátom!De akkor is ez már egy gyilkos.Miközbe ezen gondolkodtam hallom,hogy Harry be kopog a házba.

"Ki az!?"

"Harry!!"

"Mit keresel itt!?"majd megölelték egymást fiusan.

"Itt van!?"

"Még is ki!?"

"A régi hüllye barátnőm!?"

"Ja Nina!!Nem nem láttam,de mit keresne itt!?"

"Hosszú történet,gyere segíts megkeresni!"

"Oké,de csak akkor ha utána megyünk ölni,illyetve rabolni!"Ilyenkór nagyon dühös lettem!!

"Jól van,de akkor gyere segíteni,mert Nina tud a titkunkról!!"

"Jaj ne,ne félj megtaláljuk!!"

Majd elkezdtek keresni.Mikor az eggyik pont hozzám jött volna,kocsi jelenik meg!

Meglátom,hog Luke van benne!

"Luke!!"

Majd kibújok a búvó hellyemről és oda szaladNÁK Lukehoz ha nem fogna meg hátulról Harry,ki a felsemhez tart egy pisztolyt.

"Engedj el!!"

"Nem kincsem,nem foglak!Na Kis fiú mit fogsz csinálni,te egyedűl vagy mi meg 3-man!!"

"Én nem vagyok veletek!!"kiabálom.

"Luke segíts!"mondom halkan.

"Luke segíts!Ha-ha-ha-ha!"

Utánoz nyávogós hangon Harry!

"Hagyd békén!Vagy pedig szétverem a picsádat!!"

"Jaj,de megij.."

Nem tudta folytatni mivel Luke elökte őt mellőlöm,nekem meg intett hogy szálljak be a kocsiba.De én nem tettem.

"Tudtad Luke,hogy mikor még Nina nem tudott az én kis titkomról elég sokszór megcsókolt?!"

"Kussolj be nem hiszek neked!!"

"Kérdezd meg a barátnődet!!"

"Ha meg tette,biztos an rá magyarázat,most pedig takarodj inen vagy szétverlek!!"

"Hajrá!"mondta Harry le vette a póloját,és mutatta hogy kezdhetjük.

Maj elkezdték egymást verni.Luke állt nyerésre,mikor Harry le ütötte a földre,elég erősen,ilyenkór jöttem én a kis erőmmel!És bele rugtam Harry hasába ami kicsit fájt neki,ez az idő alatt,felsegítettem Lukeot ki tovább folytatta a verekedést.Harry nem bírta tovább össze esett.Ilyenkór jött Harry haverja ki szénten Lukeot akarta legyűzni,de erre nem jutott ideje mivel gyorsan be ültünk a kocsiba,és gázra taposva elhúztunk.Útközbe MINDENT elmeséltem Lukenak,de nem volt rám mérges,csak féltékeny volt.

"Nagyon szeretlek Luke,nem akarlak elveszíteni!!"

"Nem fogsz kicsim!"

Majd adtunk egymásnak egy csókot,és haza vettük az irányt.

Never say neverWhere stories live. Discover now