28.fejezet

214 9 6
                                    

Mikor kinyitottam vagy 5 mappa nyílt ki elöttem.
Mappák neve:
-fotók N &H
-a mi zenénk
- forever N & H
- bocsáss meg
- boldog szülinapot

Gondoltam mindegyiket megnézem eggyesével.Legfelsővel kezdtem.Ilyenkór már könnyek hullottak a szememből.Volt kiskorunkról fotó,volt mikor már nagyobbak vagyunk,és volt arrol a napról is mikor Harryt többé nem láttam.Most úgy megölelném,megcsókolnám "a régi Harryt."Aztán kinyitom a következő mappát.Ott 5 zene található,amit otthon ketten énekeltünk.Mindeggyiket meghallgattam vagy 10000szer.És egész végig csak sírtam.Ilyenkor már az óra 12:00volt.De nem érdekelt,ezt bármi áron végig nézem.
Most pedig jött a "forever N&H"
Ebbe voltak azok a mondatok amiket mi találtunk ki,vagy 100 volt belőlük.Mindeggyiket bele írtam a naplómba,igen még nem mondtam naplót vezetek.És kinyitottam a bocsáss meget,erre voltam a legjobban kiváncsi.Ebbe egy vidó volt,amit megnéztem.
Ő magát videózta benne,mikozbe vallomást tesz.
"Szia! Nina.
Tudom nem érdemelted ezt!És hogy mindent én csesztem el.
És még azt is hogy biztos vgyok benne nem fogsz megbocsálltani.Az elején tényleg azért vittelek,el téged a házamba mert azt kérte a főnököm,és ha nem teszem meg ami mond megől.Így hát én a hüllye fejemmel megtettem.Mikor melléd bújtam és megcsókoltoltalak,akkor már nem gondoltam semmire csak arra hogy vissza akarlak kapni.
Be mentem a szobámba ahol voltak a kések is,és kivettem a legelduggott helyemről a pendriveot.Megakartam nèzni veled.De mikor be jöttél és megláttad a késeket és egyèbb fegyvereket,elvesztettem az agyam.Mivel nem akartam hogy megtudd hogy gyilokolok,ès egyebek.Mikor meg kifele kezdtél rohanni Luke is az eszembe jutott,ilyenkor még mérgesebb lettem.És azzal próbáltalak illyezketni ha nem jössz ki megöllek.De nem ért sokat,biztos tudtad hogy úgy se tenném meg,ami így is van."Ilyenkór már folytak a könnyek a szemből.
"Aztán mikr megláttam Lukeot,kitaláltam azt a tervet hogy ha megölöm őt,akkor az enyém leszel.Csak ez nem úgy alakult.Mikor kiszöktem a börtönből ma.Akkor a szülinapod miatt tettem.Végül megtaláltalak a buliba,ahol Zaynnal támcoltál.Ilyenkor jöttem rá hogy Zayn áruló,ezt már régebben is gondoltam,mivel mindig azt mondta hogy nem akar bántani téged.És innentől meg tudod!Köszönöm hogy bíztal bennem."ilyenkor vége volt a videonak.Bíztam benned?Ezt honnan tudta előre!?Ilyenkor már nem voltam annyira mérged Harryre,nem tudom miért megsajnáltam azt hiszem.Végül csak egy pár percig feküdtem az ágyon és gondolkodtam.Majd eszembe jutott hogy van még egy mappa.Gyorsan megnyitottam.
Amibe szintén egy videóvolt.
"Nina ma van a szülinapod,és ezért meg adom azt az ajándékot amit legjobban akarsz!Az életemet."
"Mi van"!!!?????????
Ilyenkór a kamerát oda támsztotta valaminek és egy autó elé kezdett futni.
"Neeeeeee!!!!!"kiálltoztam.
"Szeretlek Nina!!!!"majd elütötte az autó.Ilyenkór én meg elájultam...

Never say neverWhere stories live. Discover now