Első órám matek,nem figyeltem oda ,mivel más járt az eszembe.Hát persze hogy Luke!
Nem tudom hogy mit érzek pontosan iránta barátságot,szerelmet?Nagyon tetszik és nincs vele semmi bajom,csak az hogy még nem ismerem!Azt se tudom hogy ki is valójában. úristen még a nevemet se mondtam el az én nevem Nina Dobrew!De ez most nem lényeges."Dobrew következő feladat az övé!"
"Hól is tartunk?"
"Figyelj oda jobban órán,ne bambulj!"
"Jól van tanárúr!"
Majd úgy csináltam mint ha annyira érdekelne!
"Hello,az én nevem sally!"szólt egy hátam mögötti hang.Majd rájüttem,hogy az emos csaj az!
"Cső,az enyém meg, ahogy hallotad Nina."
"Volna kedved eljönni ma este egy bulira."
"Persze,mikor lessz?"
"Este 9:00-kór kezdődik."
"Oké,ott leszek!"
"Vegyél fel valami csinosat!"
"Ha akarod eggyütt kiválaszthattnánk!!"
"Jól van!az szupi lessz!
Majd a tanár ránk szólt ezért folytattuk az órát.
Szünetbe megbeszéltem Sally-vel ,hogy mikor találkozzunk.Végül abba állapottunk meg,hogy 8:00kór át megyek hozzájuk.
...
Tesi óra jön,ami azért jó mert ott lessz Luke is!!Bár inkább nem így kéne viselkednem hanem lazábban.
"Ma kötélmászást fogunk csinálni."mondta a tesi tanár.Nagyon jó vagyok kötél mászásba szóval nem ilyedtem meg.A tanár mindenkit össze párosított!:
Sally-Demon
Britany(örömlány)-Jake
Katy-Sofi
Kiara-Diana
Molly-Paul
Én(Nina)-Luke
Nagyon izgultam,és nemakartam elrontani mivel féltem Luke ki fog nevetni.Mi voltunk a 3-dik ok.Az volt a lényeg hogy ki ér fel gyorsabban.Majd el jött az idő!!!
"Vigyázz,kész,rajt"
Úgy siettem ahogy csak tudtam,Luke lemaradt kb.1méterrel.Már nagyon közel voltam a célhoz,mikor megcsúsztam és nem tudtam meg tartani magam ,így éppen le estem volna ha nem lett volna ott Luke.Megfogodt nagy kezeivel és magához szorított.Láttam rajta hogy nehezen bír el így hát vissza mentem a saját kötelemre,és onnan leszáldtam de nem teljesen mikor már 2méterre voltam a földtől,akkor elájultam.Tudom elég ciki,de mit tehetek?!
....
Arra ébredtem hogy a suli korházba vagyok,és Luke engem figyel.Mikor meglátta ,hogy főlébredtem gyorsan oda jött hozzám.És ezt mondta
"Úristen,jól vagy?!Fáj valahol, és magához ölelt."én meg csak nevetve ezt válszoltam:
"Nem,nem fáj sehol csak egy kicsit szédülök.Te egész végig itt voltál?"majd csodálkozva rám nézett
"Hát persze mit gondoltál!Nem hagytalak volna itt!"
És meg puszilta a homlokomat.Majd megöleltük egymást.
"Te igazán nagyon kedves vagy!"
Majd egy nagyott mosolygott és azt mondta
"Te is igazán kedves vagy"
Majd bejött a nővérke és elküldte Luke ot.Majd mikor már jól voltam teljesen megnéztem az időt ami 7:00-át mutatott!"Úristen Sally!"
Majd kifutottam a suliból,ahol senki sem volt.Majd a parkolóba nekem intett Luke.Gyorsan oda mentem.
"Szia Luke nekem sűrgősen mennem kell,Sallynek megígértem hogy 8:00kór találkozunk!!"
"Azt vagyok itt!ülj be a kocsiba elviszlek!"
"Komolyan!?Kösziii!!!!"
Majd elmondtam neki hogy hól lakik.Egész úton nagyon hangosan zenét hallgattunk.Nagyon jó volt Luke al időt tölteni."Jaj Luke!!Ma este lessz egy buli 9:00-kór,szeretnél eljönni!?Igazán örülnék"
"Ha te elmész akkor én is!"
"Jaj de jó! akkor majd SMS be elküldöm ,hogy hol lessz,mivel még én se tudom."
"Okés"
És már meg is jöttünk.Kiszálltam a kocsiból ,de persze elötte nagyon megköszöntem Luke-nak és szorosan meg is öleltem,amit persze viszonzott!
A kapu elött állt Sally,aki elég boldognak tönt.
"Jaj,végre itt vagy,gyorsan menjünk be ,várnak minket a ruhák!"
...
Elég sokáig tartott mire kiválsztottuk a tökélletes ruhát.
Sally egy neon rózsaszín színű ruhát vett fől,fekete tűsatkúval,fekete rózsaszín színű sminkel.Tényleg mondom nagyon jól nezett ki.Én pedig egy vörös ruhát ami elég mini volt.A hátánál és a mellénél csipkés.Nagyon tetszett!Mellé fekete magas sarkút egy kis sminkkel ami fekete volt.
"Akkor indulhatunk!?"
Szólt türelmetlenűl Sally.
"Persze mondtam majd Sally fiúbarátja Demon jött értünk,sport kocsival.
"Irány a buli csajok!"
"Jaj elfelejtettem le írni Lukenak hogy hol lessz a buli!!"
"A just shake discoban!"
"Oké máris írok neki!"
Elküldtem Lukenak ,mire ezt a választ kaptam okés jövök.
Majd pont 9:00kór megérkeztünk.
Nem izgultam annyira mert régen majdnem minden nap buliztam.
"Akkor induljon a buli!"
Kiáltottam fel mire mindenki elnevette magát.
YOU ARE READING
Never say never
RomanceHello mindenkinek!:)előre mondom hogy lehet benne helyesírás hiba!:) Remélem tetszeni fog!:)nagyon örülnék a komiknak^^ Ajánlom a luke imádóknak!:) És a Nina Dobrev kedvelőknek!:) Ja meg persze az 1Dfan aknak^^