Vissza mentünk a konyhába,ahol már nem volt ott Zayn.Megláttam egy cetlit az asztalon.
"Bocsi a zavarásért! de most sürgős dolgom akadt!Sziasztok^^
Zayn"
Ez elég furcsa volt,de mindeggy!
"Milyen sürgős dolga akadhatott reggel?"kérdezi Luke.
"Majd elmondja,ha kedve tartja!"
"Na jó ma sulim van.Luke te jössz?"kérdezem Lukeot.
"Én találkozok a haverokkal! Ma kihagyom a sulit."
"Oké akkor fölöltözök és én megyek."
"Jól van szerelmem.Én megmostmár haza megyek!"
Majd adott egy csókot,és elment.
Na jó felveszek,valami lazát.Végül egy rövidgatya és egy felső combig érő félnyakas pólóba döntöttem.
...
Mikor beértem a suliba, mindenki engem nézett.Majd oda jön hozzám egy csaj akit nem is ismerek,és a kezembe ad egy újságot.
"Luke nállad jobbat érdemel!!"majd elmegy.
És meglátom a magazinba,hogy ott egy kép amin éppen megcsókolom.Majd az irányt a termemhez veszem.Jaj ez király mindenki a suli újságot olvassa.
"Szia,Luke kicsi szerelme!!"mellém űl Brittany.
"Szállj le rólam te barom!Nem kell féltékenynek lenned!"szólok hozzá viszza tök nyugodtan.
"Úgy is hamarosan szakítotok.Egyszer már velem is volt és megcsókolt,és megölelt,jaj még le is fekü...."nem tudta tovább mondani,mivel behúztam neki eggyet.Vérezni kezdett az orra.Persze az egész osztály fiú imádja őt,szóval ellenem fordultak.Majd hogy is mondjam bunyó jött létre.Annak örülök,hogy gyerek koromba tanultam karatét!Szóval párat könnyen leverek!
Mikor hárman egyszerre jönnek felém,akkor kezdtem parázni.Majd mindeggyik elkezdett verni.Végül a földön kötöttem ki.Ahol még mindig rugdostak.
"Haggyátok békén!!Barom állatok!"megismertem a hangját Zayn volt az.
"Nina jól vagy?"
"Igen csak a fejem nagyon sajog!"
"Mindjárt elviszlek orvoshoz.Csak elsőnek bűnhődni fognak ezek a barmok!"
"Zayn haggyad,bajod eshet miattam!"
"De cuki aggodsz értem,na ennek örülök.Ne félj tündérkém,nekem em lessz semmi bajom!"kacsint eggyet Zayn,majd elindul az ellenség felé.Hát igen,ahogy mondta neki nem lett semmi baja,de Brittany hódolojainak az egész testükből "csorgott" a vér.Nem sajnáltam eggyálltalán őket.Megérdemelték!
"Zayn köszönöm!"
Majd adtam neki egy puszit az arcára.Aminek eléggé örült!
"Hogy,hogy a suliba voltál?!"kérdeztem tőle.
"Tudod mikor reggel azt mondtam, hogy sürgős dolgom van.Akkor izé... átiratkoztam a te sulidba."
"Jaj de cuki vagy!Zayn te egyépként igazán jó fej vagy!!"majd megöleltem.
"Te is!"mondja majd ad egy puszit a homlokomra.
"Nem akarok visszamenni az osztályba!Mindenki engem fog bámulni,hogy milyen idióta vagyok!"
"Nem vagy idióta!És elhiszem hogy nem akarsz visszamenni!Gyere hazaviszlek!"
"Oké,köszönöm!"majd megfogta a kezemet,és oda vezetett a kocsiához.
"Szereted a zenét?"
"Imádom!!"
Kinyitotta a rádiót,amibe Luke száma ment.
"Ez jó lessz!"mondom neki.
Mintha kicsit szomorú lenne.
"Nincs nektek valamilyen számotok?"
"De van!"betett egy CD-t amin az összes számuk rajta volt.
"Most Louis énekel,és most pedig én!"
"Juj de jó hangod van!Harry is énekel?"
"Aha,ez ő!"
"A hangja nem rossz,de ő egy szihopata!"
"Hát régen nem volt az!"
"Tudom!És akkor még nagyon szerettem! Hiányzik a régi Harry!"majd kifolyt egy könncsepp a szememből.
"Most ott van neked Luke,meg én is."a mondat végét elég halkan mondta.
"Remélem nem fogsz te is megváltozni!"
"Megérkeztünk!"kinyitotta a kocsi ajtaját nekem, és a kezembe nyomott egy csokór virágot.
"Ezt miért kapom?"
"Azért,mert hiszel nekem! Nagyon hálás vagyok! Nagyon kedvellek Nina!"majd beült a kocsiába és elviharzott.
BẠN ĐANG ĐỌC
Never say never
Lãng mạnHello mindenkinek!:)előre mondom hogy lehet benne helyesírás hiba!:) Remélem tetszeni fog!:)nagyon örülnék a komiknak^^ Ajánlom a luke imádóknak!:) És a Nina Dobrev kedvelőknek!:) Ja meg persze az 1Dfan aknak^^