Sziasztok hoztam az új részt remélem tetszeni fog! Nagyon köszönöm az összes voteot meg a commenteket!Imádlak titeket!Légyszives írjátok meg komiba a vélemenyeteket!Előre is köszönöm.
***********************
Még mindig sokkban vagyok, hogy halottam Harry Styles hangját!Bár kicsit torz volt,nem vagyok 100%-osan biztos hogy ő volt.De azért volt bennem egy érzés...
"Tedd le a telfont!5sos!!!"kiabálta Nial.Harry(nem bizti) le tette.
"Nial!Most nagyon fogsz kapni!"mondom neki!
"Leszarom te ribanc!Majd akkor fogsz majd sírni mikor meglátod az áruló Zayn Malikodnak a halott testét!"mondta Nial szinte teljes hangerővel.
"Mit csináljunk vele!?"mondta Ash.
"Nem tudom!Szerintem vigyük magunkal!"mondtam én,bár nem tudom pontosan minek! Talán Jó lessz majd "csalinak".
"Nem visztek sehova,ti agyalágyult barmok!"kiabálja Nial miközba megfogjuk és elviszük a kocsinkhoz.Leültetjük hátul ülésbe mellette Claum másik oldalán Michael.Középső ülésen pedig Ash.És mi pedig elől Lukeal.Jaj elfelejtettem mondani a kocsi 7 személyes.
"Homik hova visztek!?Engedjetek el!!!Megfoglak gyilkolni titeket!"
Claum be ragasztotta a száját és be vertneki párat.Mire ő elájult.Elvettük a telfonját,és újra megcsörrgetük Harryt.
Párat kicsöng majd fel veszi.
"Haló!"mondom a telfonba.Túloldalon csöndvan.Csak zajokat hallok.
"Harry!Légyszi mondj valamit!"még mindig csönd!
"Harry a kibaszott életbe!Légyszíves!!Legalább egy életjelet!Tudom hogy nem haltál meg!!Har.."letette.
Kifojt pár könnycseppem.
Majd felhívtam Luist.
"Hello Nial mi újság?Ma találkozzunk az erdőnél mondandóm van!"
"Jó!"le tettük a telefont.A "jó" szót Ash mondta mert nagyon hasnlít Nial hangjára.
"Akkor következő uticél vissza az erdőbe!"mondta Luke........(egész úton nem beszéltünk!)
Mire ida értünk Nial felkellt.
"Hova jöttünk?"kérdezi Nial.
"Ahova Luis akarta!"mondom én.
"Nem ez nem lehet igaz!Most az erdőb vagyunk ugye?"
"Ja!De te itt maradsz a kocsiba!"mondta Ash.Majd mégeggyet bele ütött, de úgy hogy megint elájuljon.Össze kötösztük a lábát és a karját.Szájára megint rá tettünk egy tapaszt.
"Indulhatunk?"kérdezi Claum,és előveszi a fegyverét.
"Neked mióta van fegyód?"kérdezzük mindannyian.
"Nyugi van nagypapámtóp kaptam régen!Hogy megvéggyem magam."furcsán néztünk rá,de végül hagytuk.
Be ment Ash a faházba.Claum az egyik fánál volt.Micheal az erdő kívűljénél volt.Én meg Luke pedig az én "búvóhelyemen,ahol még régen egyszer elbújtam a bokorba."
Hallottunk lépteket.Majd megláttuk Luist.A kezébe fegyverrel,a másikba pedig egy sőrrel.
"Nial!Itt vagy?"néz körül be megy a házba.Majd pár perc múlva kijön.Szerencsére Ash bennt jól elbújt.
Kacsintottam eggyet,majd ezt meglátta Claum,és Luis lábába lött.De csak a legaluljára.Majd megbotlott.Én meg Luke,ráugrottunk és befogtuk.Hátulra kötöztük a kezét majd őt is bevittük a kocsiba.Nial még nem volt ébren.Megkötöttük Luist ugyanúgy mint Nialt,csak a száját hagytuk nyitva.
"Ti barmok!Eresszetek el!"majd meglátta Nialt.
"Nial!!Haver jól vagy!??Mit csináltatok vele?"
"Mindjárt fel fog kellni majd ő elmondja.De elsőnek válszolsz nekünk!"
"Dehogy válszolok!Kapjátok be!Menjetek a büdöd picsába!"mondta Luis.
"Na jó akkor viszont Nial miattad fog szenvedni!"
"Nem!!Őt hagyátok békén!!"
"Luis ti még mindig jártok!?És még az 5sos a homi!!"nevetek fel.
"Nem járunk,ti barmok nem vagyunk melegek.Csak barátok vagyunk."na jó nem nagyon érdekel.
"Szóval hol van Harry!?"kérdezem Luistól.
ESTÁS LEYENDO
Never say never
RomanceHello mindenkinek!:)előre mondom hogy lehet benne helyesírás hiba!:) Remélem tetszeni fog!:)nagyon örülnék a komiknak^^ Ajánlom a luke imádóknak!:) És a Nina Dobrev kedvelőknek!:) Ja meg persze az 1Dfan aknak^^