31.fejezet

192 10 6
                                    

Na jó sikerült elkapni,első terv pipa.Na jó és most ideje ki kérdezni.
"Van más valaki a házba!?"kérdezem Nialtól.
"Haggyatok már békén basszus!"
"Válszolj,Nial vagy pedig kínzással vesszük ki belőled!Amiket tettél,azokért úgy is megérdemelnél egy pár sebet!"mondta Ash.
"Jaj nincs!Na most pedig haggyatok békén!!"Mondja Nial.
"Tudod mikor!Ez még csak egy kérdés volt,én viszont többet akarok tudni!"mondom én.
Be mentünk Nial házába,körül néztünk és be kell vallanom,nincs nagy rendetlenség!Viszont a konyha katasztrófális!
"Zayn hol van!?"kérdezem Nialtól.
"Tündérkém nem hiszed higy mindent elfogok árulni!"erre felnevet.
"Nem hiszem,hanem tudom!Nost pedig válszolj!Hol van Zayn!?"kérdezem egyre hangosabb hangon.
"Valahol!Ahol te soha nem találod meg!"na jó és most olyan történt ami nem szokott velem előfordulni,de most nagyon dühös voltam,és megpofoztam.De elég erősen,a kezem nyoma is ott maradt.
"Na szóval Zayn itt van!?"
"Nem nincs itt!Nem tudom hol van!"mondta Nial miközbe az arcát fogdosta.
"Nial,nem szeretem ha valaki hazudik!Mond meg hól van!Hallottuk hogy a telefonja itt csörgött!"
"Igen itt a telefonja!De Zayn nincs itt!Elvitték Liamék."mjad felénk mutatta a telefont.
"És tudod hol vannak Liamék?"kérdezi Luke.
"Nem,azt most tudhattam volna meg ha nem jöttök ti,és elcseszitek az egészet!"
"Vigyázz a szavaidra még bajod esik!"mondta Claum.
Erre elnevetük magunkat.
"Most mivan!?"kérdezi Calum.
"Semmi,csak furcsa volt tőled ezt hallani!"mondom neki még mindig nevetve.
"Ha-ha-ha"utánoz "számalmasnevetés" hangon.(na jó ezt a szót én találtam ki!XD)
"Nial!Harry él?"kérdezem én.
"Fegyelj Ninácska én többet nem mondok neked!Mert nincs hozzá közöd.Most pedig kifáradnátok a házamból?"
"Nial!Harry él!!!???"mégegyszer megkérdezem.
"Nina kivinnéd a seggedet a házamból,a többi homokossal eggyütt!"mondta Nial.Erre viszont nagyon mérges lettem.Az 5sos összes tagja szintén!Mivel utállják ha homokosnak(hominak) szólítják őket.
Na jó Luke,köszönöm.Bele ütött ökölel Nial orrába,ez jól esett!
"Na szóvál válszolj Nina kérdésére.Ha válszolsz elmegyünk inenn!"mondta Luke.
"Oké válszolok!Nem tudom!Ma vettek ki a csoportból mivel le akartam lőni Luist, mivel ő a barátnőmmel smárolt!Oké most meg elmehettek!"
"Nem tudsz róla semmit?"kérdezem megint,de már lágyabb hangon.
"Nem nem tudok!De légyszíves most már haggyatok békén."
"Nial!Nagyon béna vagy hazudásban!Most komolyan azt hitted átvertél minket!?
1.neked nincs is barátnőd!XD
2.Hallotuk mikor telefonon beszéltél valakivel hogy "minden a terve szerint halad..."
3.egy lányért nem ölnéf meg Luist aki a legjobb barátod!"
Igazi Sherlock Holmes vagyok,mi?!
"Nem tudom hogy él e Harry!!És azt se hogy hol van Zayn!"
"Hát jo!"mondja Michael,és rákacsint Claumra aki tudja a dolgát.Bekötötték a száját,és egy székhez kötözték.
"Na jó!Hogy tudunk rájönni arra hogy él-e Harry,és hogy hol van Zayn Malik?!"kérdezi Ash!
"Menjetek a Pokolba!"mondja Nial.
Ilyen kor Michael elveszi Nial telefonját,és megkeresi a névjegyzéken Harryt.
Majd kicsöng.Pár csöngés után felveszi.
"Mivan!?"úristen!Ez nem lehet igaz,lehet hogy mégis él Harry!!!!

Never say neverWhere stories live. Discover now