Mikor megettük a szendvicset megnéztünk egy kommédia filemt.
Aztán mentünk aludni.Megtudtam hogy az ágyamat ki tudom nagyobbítani, így hát Luke is mellém feküdt.Egy ideig csak nemvetgéltünk, csak aztán feküdtünk le.
Reggel 11:00 kór keltem. Ezsembe jutott hogy ma van a szülinapom.Így hát valami csinosat gondoltam fel venni.Mivel Luke még aludt,fel mentem a twittere és megnéztem jött-e új sms.
Oh 30 értesítés az szép!
Mindenki boldog szülinapot írt nekem.Kivéve Lukeot.Gondoltam hogy elfelejti!Kicsit szomorú is lettem.Na mindegy.Elmentem lefürödni.Miközbe bekopogott Luke.
"Nina siess! Uncsizom nélküled!"mondja Luke félig álomba.
"Jaj Luke! Oké sietek! Te menj és aludj még egy kicsit!"
"Nem tudok nélküled!"
"Jaj hagyd ezt abba.Most pedig haggyál!"
A hajamra csavartam a törölközőt és szintén eggyet a testemre.
Nem tudtam mit vegyek fel!Vagy egy fél órája a ruhás szekrény elött állok.
"Luke segíts!"
"Mit segítsek?"jött fől a nappaliból,mert eddig elment TV nézni.
"Válassz egy ruhát!Bármi lehet!"
"Juj de jó! Máris!"
Egy perc alatt megtalálta az igazit,amit bevallok tényleg jól állt rajtam.Egy vörös mini egyberuha,minek a nyakánál csipkés.Alá felvettem egy fekete fehérnemüt és eg topogós cipőt.
"Egyépként miért öltöztél így!?"
Ez biztos nem tudja hogy szülinapom van,hazudni fogok.
"Mert ma a lányokkal el megyünk valahova."
"Mikora érsz vissza!?"kérdezi megijedve.
"Nem tudom,attol függ mien!"
"9kor elveszlek."jaj ne!Nem is megyek sehová!!!Most mit tegyek??
"....oké!Akkor én mentem."
"Hól lessz!? Mert oda megyek érted!"
"Ammm a izé....tudod aaa."úristen mit mondjak.
"Steven házába lessz a buli!"
"Na jó és az hól a fenébe van!?"
Le írtam neki a pontos házszámot.
Jaj ezt nem hiszem el mindent elszúrtam!!
"Jó akkor majd találkozunk de most mennem kell!Szia kincsem."mondja Luke.Majd megpuszil,és távozik.
Azonnal fel kell hívnom Sarahot mármint ha az igazi nevén szólitanám Sarat csak azt a nevet nem szereti.Kicsöng.
"Szia! Örülök hogy hívtál!Nagyon uncsizom talizzunk valahol.Elvégre ma an a szülinapod!!Isten éltessen!!!"
"Sarah szükségem van rád!Segíts!"
"Mi történt aggódnom kell!?"
"Nem! Csak gyere a házunkhoz,ha tudsz akkor most!"
"Oké 1 perc és ott vok."majd el tette a telefont.
Ki sminkeltem magam,és össze pakoltam kicsit a szobám.
2perc múlva megérkezett Sarah.Be mentünk a szobámba,és mindent elmondtam neki.
"Mit tegyek!!??"
"Jaj ezt könnyen elintézem!"
Elővette a telfonját és felhívta Stevent.
"Haló,igen Sarah!?"
"Hello,ma tartunk egy bulit!?Tudod ma van Nina szülinapja, csak egy gond van mindenkinek foglalt a háza és izé.."
"Persze nyugodtan jöhettek.De hozzatok magatolkal egy kis piát!"mondja Steven,aki imá bulizni.És a piátol úgy bepörög hogy bármit megcsinál.
Aztán Sarah felhívta az egész osztálytársunkat sajnos Brittanyt is. mindenki elfogatta az ajánlatot.
"Kész van!"
"Köszönöm,köszönöm,köszönöm!Imádlakkk!!!!!"majd nagyon szorosan megölel.
"Jól van ennyi elég lessz!"mondja Sarah majd elengedem őt!
"Ja elis felejtettem mondani nagyon sexy ez a ruha!"
"Köszönöm!Gyere te is válogass valamit!"
"Benne vagyok!"
4kór készen lettünk.Indulás a buli.Jaj elfeljtettem mondani hog ez most egy most korán kezdődik 7kor és 1-ig tart.Sarahhal mindketten készben álltunk.
Indulhat a buli^^
YOU ARE READING
Never say never
RomanceHello mindenkinek!:)előre mondom hogy lehet benne helyesírás hiba!:) Remélem tetszeni fog!:)nagyon örülnék a komiknak^^ Ajánlom a luke imádóknak!:) És a Nina Dobrev kedvelőknek!:) Ja meg persze az 1Dfan aknak^^