16.fejezet

366 16 2
                                    

Nem hiszem el!Elegem van abból,hogy nem lehet egy tökéletes napom sose!Biztos vagyok benne, hogy elfog rontani minent ez a barom àllat!!!
"Harry miért vagy itt!?Innen úgy se vihetsz el!!!Túl sokan vannak a kávézóba!!"
"Lukenak megfizetek!"szólt ördögi mosollyal.
"Hagyd békén,ha egy ujjal hozzá nyúlsz én foglak szétverni!"
"Jaj de cukik vagytok eggyütt!"
Lukra nézek,hogy miért nem mond egy szót sem,és meglátom, hogy már nincs ott!
"Hol van Luke!!!!?"
"Meg tudod ha megteszed amit mondok!"
"Hol van Luke!?"kiabáltam nagyon hangosan.

"Kicsim,így nem fogod megtalálni.Ma este 8:00-kór gyere az erdőbe egyedül,ott megtalálod őt!Ha nem jössz,akkor megölöm."majd ki ment a kávézóbol.

Minden ember engem nézett,de engem nem zavart.
"Luke,ezt nem hiszem el!"
Nyőgtam,sírtam,és nem tudtam mit tegyek.
"Ne nézzenek már!"
Majd mellém jön a valaki megsimogatja a hátam.
Majd kedves hangal megszólal.
"Haza vigyelek!?"
"De nem is ismerlek!"mondtam halkan.
"Hát akkor ismerj meg!A nevem ashton Irwin,a tiéd pedig Nina Dobrew ha jól tudom."
"Honnan tudtad?"
"Luke barátja vagyok,eggyütt éneklünk."
"Ja tudom már!"
"Azért jöttem ide mivel,mikor Lukeot sajnos valakik elvitték azelött gyorsan felhívott,hogy vigyázzak rád."
"Rám nem kell vigyázni!Sőt ma vissza szerzem Lukeot,de azért kössz."
"Nem,ez nem így megy hercegnő.
Azt fogom tenni amit Luke mondott!Most pedig gyere hazaviszlek.És ott majd megbeszéljük!"
"Oké hozzátok megyünk?"
"Aha!Én úgy is egyedül lakom."
Majd be ültünk az autóba és kérdezgettünk egymásról.
Mikor megjöttünk,be mentünk a nappaliba. Hozott dgy zacskó csipszet,és közbe megbeszéltük,hogy hogy tudnám kiszabaditani Lukeot.
"Jólvanez jó lessz.De nagyon vigyázz magadra.Luke jó barátnőt választott,az előzö egy ribanc volt."
"Köszönöm!Beszélnél Luke múltjáról,nekem csak annyit mondott hogy elég "rossz" volt neki"
"Hááát...nem tudom, hogy Luke megengedné-e,de oké elmondom amit tudom még úgy is van 2óránk az indulásig."
"Remélem sikerül majd, vissza szerezni Lukeot.Na mindegy.Kezd a történetet."
"Jól van."
"Mikor Luke 3 éves volt elvesztette anyukáját,és apukáját is.Nem volt hol lakniuk,ezért nagymamájukhoz mentek.Luke nem volt valami jó tanuló,olyankor egy iskolába jártam vele.De egy nap, mindhárman,mármint csak mi a 5sos voltunk benn a terembe.És még nem ismertük egy mást.Elkezdtünk beszélgetni,és megmutattuk egymásnak mit tudunk.Majd felléptünk sok helyen,és nagyon hiresek lettünk.Luke és a tesója elkültüztek egy új házba 15évesen.Luke ilyenkor ivott viszkit elsőnek,és onnantól minden nap.Minden este más lánnyal kelt fel.És hát a tesója is ilyen lett.Aztán egy nap nem tudom hogy,hogy nem mesélte rájott hogy rossz amit tesz.Így hát leállt.De a tesója nem.Aztán találkozott veled ezek után 1 év mulva.És onantól egész nap rólad beszélt,hogy milyen szép vagy és hogy milyen magabiztos,sexy csaj vagy.
"Jaj Ashton!"majd mindketten nevetni kezdtünk.
"Na most már készülődjünk 7:30-van 8:00 ra oda kell érni!"
Mindketten hiztuk a holmijainkat.

.....

Nagyon sötét volt az erdőben.Ashton elbújt két cserje közé,mivel azt mondták hogy csak én jöhetek.
"Sok sikert Nina!Ha valami nincs rendjén kiállts!"
"Jó!"és máris elindultam.Mikor már elég sokat mentem,hallotam hogy két ember röhög.
Oda néztem,úgy hogy ők ne lássanak meg.Láttam az egyiket aki szőke volt és nagyon cukifeje volt.Jaj mikre gondolok!A másikmeg barna hajú,ahogy hallottam a szőkét Nialnak a barnát Liamnak hívták.Majd gondoltam innen kerülőt teszek.Pont mikor el akartam menni ráléptem,egy fa ágra ami egy nagyot csörrent.Mindenki erre fele kapta a figyelmét,de aztán folytatták a beszélgetést,elégge be voltak rugva.Mentem tovább megláttam a fa házat,ami mellet multkor elbújtam.Gondoltam nem itt lessz Luke ,mivel nem lenne ilyen könnyű.Tovább mentem,hallotam hogy valaki a hátam mögött jön.Egyre közelebb van,futni kezdtem.Majd hátul hozzám ért,gyorsan megfordultam és láttam,hogy csak egy kutya!
"Megilyesztettél!"nem tudom miért mondtam ezt neki,úgy se érti.Adtam neki egy kis kaját mert hoztam magammal,ő meg rendes volt és békén hagyott.
"De jó a ruhám is elszakadt!"
Sziszegtem az orrom alatt.
Hallotam Harry hangját.Ott volt ahova vitt engem elsőnek.Majd meghallotam Lukét is.
"Luke Hemmings,látod nem jön a kis barátnőd!Nem szeret téged, csak becsapott.Nekem elmondta!"
"Kussolj be!!"jaj szegény Luke!
"Te nem dirigálsz nekem!Már rég megölhettelek volna,de a halálod elött,megölöm Ninát a szemed elött!"
"A egy ujjal hozzá érsz,én széttéplek!"
Hallotam Harry nevetését,és láttam, hogy ki jön a házból.
Mikor elment a faházhoz,akkor én gyorsan be mentem a házába.
"Luke!Hól vagy!?"
Mondtam halkan,mivel nem tudtam,hogy van-e más a házba.Majd meghallotam pincéből egy nyöszörgős hangot.
Be volt csuka az ajtaja.De engem ez nem érdekelt.Be rugtam az ajtót,nem mondhatom hogy erős vagyok de ez most sikeres volt!
Megláttam láncok közt Lukeot.
"Nina menj innen!"
"Dehog is!Nélküled nem!"
Oda futottam és próbáltam,kinyitni a zárt,silerült is.Fel emletem Lukeot,mivel elég jól szét verték.És megöleltük egymást.
"Nalám,nalám mit látnak szemeim.Szia szerelmem."
"Kussolsz Harry!"
"Jaj annyira cukik vagytok eggyütt,de én sokkal jobban illenék hozzád Nina!Nem emlékszel mikor megcsókoltalak,mikor megöleltel,mikor..."
"Hagyd abba!!!"
"Kötözzétek meg mindkettőt!"
Megnyomtam az órám,ami Ashtomnal jelzett,hogy gyere mert elfogtak.
Próbáltam verekedni de nem ért semmit.Engem is oda kötöztek.Luke mellé.
"Most pedig Nina válssz!Vagy te is meghalsz Lukeal vagy velem fogsz élni és egy ujjal se nyúlok hozzád!"
"És Lukhoz sem!?"
"Na jó hozzá sem!"mondta magabiztosan.
"Nina ne mondj semmit!"
"Harry,mindanom kell valamit!"
"Hallgatom szépségem!"
"Megöllek te barom!"
A kapun be tört Ashton és még 2ember mellete!
"Nem Nina!Nem te ölöd meg eggyütt öljük meg!"
"Na jó ti is segíthettek!"
Majd nevetni kezdtünk és verekedni.Harry sem volt egyedűl voltak mellette még 4en.5/5 ellen!
Kezdődjön a "harc"

Never say neverWhere stories live. Discover now