8:00-kór felkeltem,és láttam hogy Luke engem figyel.
"Miért nézel?Mikor keltél?"
"Mert csodállatos vagy!És még csak most keltem!"
Kinyitottam a telefonom és láttam hogy 5 hívásom jött.
2db. anyától
3db. Sarahtól
"Jaj,ne azt mondtam Sarahnak,hogy 7:00-kór átmegyek hozzá,és má 8:00!!"
"Nem baj,majd azt mondod,volt Lukeval dolgod"Majd rám mosolygott egy nagyot.
"Na jó nekem akkor most mennem kell,mert Sarah nagyon mérges lessz!"
"Jól van akkor én léptem,holnap találkozunk Nina!"Majd kacsintott eggyet és máris ki ment a szobából.
Gyorsan felvettem egy kényelmes farmert meg egy inget,irány Sarah!Nem lakik messze ezért sétálással jutottam el hozzájuk.
Már is a ajtójuk elött állva kérdezgetni kezdett.
"Hól voltál!?1órája téged várlak!Na mindegy gyere be!"
Én meg csak szemforgatással be mentem a házba.Felmentünk a szobájába és estig hallgatunk zenét,egyszer én,egyszer ő válsztott.Majd 10:00kór lefeküdtünk aludni.
.....
Reggel 6:00-kór keltem.
Fel ébresztettem Sarahot is,nem tudom miért,mivel nincs ma suli.
Ő máris felkelt.
"Na hova megyünk ma!?"
Kérdezem tőle mikor nagyokra nyitja szemeit.
"Menjünk mozizni!!"
"Jól van,de elsőnek haza kell mennem."
"Oké,12:30-kór találkozzunk Luke házánál!"
"Nem akarom.hogy jöjjön,csajos napot akarok ma!"
"Jól van akkor találkozzunk itt."
"Oké meglessz!"
Majd haza mentem és elővettem egy csinos ruhát pink színűt.Nagyon mini volt de nem zavart.Elindultam Sarahoz,aki még mindig válogatta,hog mit vegyen fel.
"Nina szerinted melyik csinosabb?"én meg rámutattam egy fekete rózsaszín masnis ruhára,ami akkora volt mint az enyém."Ha te mondod biztos,ez a szebb!"Majd nevetni kezdtünk.
2:00 indultunk a moziba.Nem tudtuk eldönteni,hogy melyik filmet nézzük.Végül a éhezők viadalát válsztottuk.Vettünk kettő nagy adag pattogatott kukoricát és mellé két colát.Enyém volt a 6-os szék,sarah meg 5-öst kapta.Pont le ültem volna a székre,mikor megláttam a széken ,egy papír darabkát.Elolvastam,mi áll rajta.
'Éhezők viadal,em rossz válsztás.Én is megnézem veled.(szeretőd)'
Mikor elolvastam,ki esett a kezemből a papír,majd Sarah gyorsan elolvasta.
"Nina körül kell néznünk!"
"Ezt nem hiszem el!!!Kapja be bárki is az!!!!!!!!"
Majd hátul egy halk nevetést hallotam,mikor megfordultam mindenki beszélgetett,senki sem nevetett.
"Sarah hallotad!?"
"Nem,mit.....!?Légyszi ne ilyezgess!!Menjünk haza szerintem!"
"Nem,nem rontja el a csajos napunkat!!!Leszarom mit csinál,elegem van belőle!!!"
"Jól an akkor üllj le mert kezdődik a film!"
Film közbe,csak azt néztem hogy ki lehet az!A hangját nem hallotam,csak akkor mikor nevetett!Lehet hogy már nincs itt!??
Mikor vége volt a filmnek még egy órát le ültünk a kávézóba és beszélgettünk Sarahal.10:00-kór Sarah haza ment,mivel otthon apukája rosszul lett.Én még maradtam kicsit,és gondolkodtam,hogy ki lehet az!?
Majd 11:00-kór elindultam haza,de a hosszab útról,mert nem volt kedvem otthon anyát hallgatni,hogy milyen volt a nagymamánál!
Nagyon sötét volt,nem volt senki az utcán,megcsörrent a telefonom,Luke hívott.Máris fel vettem.
"Szia,hol vagy!?"
"Most jöttem ki az arénából,mentem mozizni Sarahal!"
"Jól van és most hól vagy fel veszlek!"
"Nem fontos!"
"Na hol vagy,szeretnék veled beszélni."
"Hát..oké a Hill park mellet......segítség!!"
"Nina,nina ott vagy mi történt!?"
YOU ARE READING
Never say never
RomanceHello mindenkinek!:)előre mondom hogy lehet benne helyesírás hiba!:) Remélem tetszeni fog!:)nagyon örülnék a komiknak^^ Ajánlom a luke imádóknak!:) És a Nina Dobrev kedvelőknek!:) Ja meg persze az 1Dfan aknak^^