Weszłam do szkoły będąc w połowie przypomną. Po tym co wczoraj usłyszałam od Debry nie mogłam zasnąć. Czuję się taka bezsilna. Co powinnam zrobić z tą manipulatorką? Gdy tylko o tym pomyślałam, od razu przede mną pojawiła się Debra.
- Hej Kaori.
- Cześć Debra.
- Nie mogłam się już doczekać, kiedy cię znowu spotkam i z tobą porozmawiam. Super się wczoraj bawiłyśmy, prawda?
- Nie za bardzo...
- Hi hi. Wczoraj tak nie mówiłaś. Czasami jesteś naprawdę zabawna. Gdybyś chodziła do tej szkoły w tym samym czasie co ja, miałabym jeszcze lepsze wspomnienia.
- Nie wiem w co ty grasz, ale nie jest to zabawne.
- Krótkie żarty są najlepsze. Już mnie nie lubisz? - Czy ja chociaż raz powiedziałam jej, że ją lubię? Bo jakoś sobie tego nie przypominam.
Kątem oka zobaczyłam jak Iris, Violetta i Kim przyglądają nam się z oddali. Na pewno wszystko słyszą. Więc to dlatego tak się przymila.
- Coś nie tak? Jakoś tak dziwnie na mnie patrzysz. - Dobra... Na razie zagram w jej grę. Przynajmniej dopóki nie wymyślę lepszego planu działania.
- Sorki, jeszcze do końca się nie obudziłam. Wybaczysz mi?
- Pewnie. Powinnaś chodzić wcześniej spać. Następnym razem nie siedź do późnej godziny. Zobaczymy się później. Pa! - Uśmiechnęła się. Jeszcze zetrę jej ten uśmieszek.
I co mam teraz zrobić? Widać, że Debra ma zamiar zachowywać się tak, jakby nic się wczoraj nie wydarzyło. Wyraźnie powiedziała, że mam trzymać język za zębami. Nie mam też pewności, że mi uwierzą jeśli im o tym powiem. Przynajmniej nie wszyscy. Muszę zrobić coś żeby udowodnić im jaka Debra jest naprawdę i, że wszystkimi manipuluje. Może na początek będę po prostu za nią chodzić i obserwować. Po prostu będę zachowywać się jak jej dobra przyjaciółka. Przyjaciół trzymaj blisko, ale wrogów jeszcze bliżej, czyż nie?
Weszłam do klasy i zgadnijcie kogo spotkałam. Debra.
- Czego chcesz?
- Skoro jesteśmy takimi super przyjaciółkami, to chciałam spędzić z tobą więcej czasu, aby się lepiej poznać.
- Bardzo zabawne... Jesteś głupsza niż myślałam. Powinnaś mnie raczej unikać zamiast za mną chodzić. Lepiej byś na tym wyszła.
- A czegoż to mogę się obawiać ze strony przyjaciółki?
- Pff... Sarkazm nie bardzo ci wychodzi, więc lepiej z nim skończ.
- To prawda, że ty w tej dziedzinie wymiatasz. Może mnie trochę podszkolisz?
- Nawet sobie nie wyobrażasz do jakiego stopnia... - i właśnie w tym momencie Alexy wszedł do klasy. Ciekawe czy słyszał...
- Och przepraszam... Nie wiedziałem, że ktoś tu jest.
- Podsłuchiwałeś nas?!
- Pewnie, że nie! Podsłuchuję pod drzwiami tylko wtedy gdy jestem z Kaori.
- Ej! To nie prawda!
- Ha ha. Za szybko zaprzeczyłaś.
- Myślałam, że droczysz się tylko z Kentinem.
- Ze wszystkimi, których lubię. - po tych słowach wyszedł.
- Jest miły.
- Nawet nie myśl, aby go wykorzystać.
CZYTASZ
Moja historia | Słodki Flirt | Zakończona ✔
FanficPoczątek: 02.03.2018 rok Koniec: 22.03.2020 rok ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Główną bohaterką jest Kaori Takanagi, 16-sto letnia dziewczyna, która razem z rodziną przeprowadziła się z Japonii do Francji. Kaori w poprzedniej szkole była prześladowana przez co teraz...