II.

4K 150 3
                                    

No do riti! Poznáte ten pocit, keď sa tešíte že budete mať za spriaznenú dušu nejakú milú polovičku, ktorá si vás odvedie k sebe a bude vás rozmaznávať? Mne sa to bohužiaľ nestane. No nie že by som bola rozmaznaná, ale chcela by som to zažiť.

Legendy vravia že Alfa svorky Black Demon's bol najsilnejší, no keď stretol svoju Lunu tak ta ho dokázala skrotiť, pretože bol príliš krutý. Som zvedavá či niečo podobné budem musieť robiť aj ja. Keď ho Luna svorky skrotila tak bolo všetko ako má byť. No neskôr do ich rodiny pribudol potomok, nie jeden, ale dvaja. No doteraz sa vie len o jednom, lebo ten druhý záhadné zmizol počas noci. Niektorý vravia že ho zabili, druhý že ho ukryli a iný zase že vládne v inej svorke, že odišiel dobrovoľne. Sú rôzne teórie, no nikto nevie, ktorá je pravdivá. Vraví sa že na prvého potomka spadla celá moc svorky Black Demon's takže pochopiteľne je to terajší Alfa, ktorý sa považuje za najobávanejšieho vlka, ktorý kedy žil, pretože sa vraví že ho vraj nikto nikdy v podobe vlka ešte nevidel. No podľa mňa je to somarina, lebo jeho rodičia ho museli vidieť keď sa po prvý krát premieňal no nie?

Bože! Samozrejme že ho oni videli! Ale nikto ďalší okrem jeho brata ho nevidel a aj keby ho videli tak všetci sa ho báli! Legendy vravia že môže mať až výšku niekoľko metrov.

No super a? Ja mám výšku cca tri a pól metra a nehanbím sa za to.

Opäť cítim tú vôňu!

Do riti! Ale to znamená že je blízko svorky! Ako je to možné? Čo ak niekomu ublíži?

Neublíži nikomu ak pôjdeš dobrovoľne, no ak by si nechcela vtedy má právo si priviesť armádu.

Môj vlk je vážne chodiaca encyklopédia! Za to mám Maddie rada.

Cítim ju viac intenzívnu, poďme za ňou!

Zbláznila si sa? Nemôžem len teraz sa tak vypariť keď je na blízku.

Musíme ísť za tou vôňou!

Dobre! Fajn! Fajn! Už idem. Bože. Obliekla som si teda kraťasy a tielko, bohužiaľ mi teraz bolo vidno znamienko, ale hneď ako vyjdem plánujem sa premeniť na vlka.

Vyšla som zo svojho domu a poobzerala sa. Nič nepraktické. Každý mal svoju činnosť no vôňa Vanilky a Maliny bola stále intenzívna. Prešla som za bránu a premenila sa na vlka. Bože toto budem asi ľutovať.
Môj vlk je čisto biely, akurát má čiernu škvrnu na pravej prednej labke, ale páči sa mi to. Rozbehla som sa smerom k jazierku no tá vôňa bola stále ostrejšia. Preskočila som konár a keď som chcela dopadnúť na zem moje laby sa zrazu ocitli vo vzduchu a ja som ležala na chrbte privalená veľkým, doslova obrovským čiernym vlkom. Ten pád bol tak nepríjemný že som sa musela premeniť do svojej ľudskej podoby a tak pekne krásne ten vlk mal vyborný výhľad na moje znamienko. Začala som sa mätať no keď som videla ako pobavene na mňa pozerá pohľadom typu: máš pocit že ti to pomôže? Som prestala. Zaujali ma však jeho oči. Boli sivé. Ako to?

Hodnú chvíľu som skenovala jeho pohľad. Bol tak zvláštny. Mal v sebe niečo čo ukrýva pred vonkajším svetom, ale nechce to dať na javo. Zrazu sa postavil a vystrel. Dával tak najavo svoju nadriadenosť no ja som naňho pozrela vtipným pohľadom alá myslíš to vážne? On sa na mňa pozrel začudovane a potom vyceril zuby. No to ma neodradilo. Začala som sa smiať.

"Keby si sa videl, vyzeráš komicky." Omylom som to vyslovila nahlas. Zrazu spravil taký pohľad: no počkaj ja ti to vrátim. Nad tým som sa tiež zasmiala no smiech má hneď prešiel keď som si spomenula na legendu. Nikto toho vlka nikdy nevidel. Hmm zaujímavé. Ako tak môže vyzerať? Ale tak počkať?!
1. Vôňa Maliny a Vanilky mi veľmi bije do nosa.
2. Ten kto je predo mnou je moja spriaznená duša.
3. Alfa Svorky Black Demon's!!!

A vtedy mi to došlo! Ja sa tu s ním po celý čas hrám ako keby bol moja hračka a vôbec si neuvedomujem že predo mnou stojí samotný Alfa svorky Black Demon's, o ktorom vravia legendy že ho nikto nikdy v podobe vlka nevidel no teda až na jeho rodičov a teraz už aj mňa. Musím vám povedať je fakt obrovský! Má najmenej päť metrov! Keď nie viac. Je celý čierny až na prednú ľavú labku, tam má bielu škvrnu. Huh? Celkom podobne ako ja, len na rozdielnej labke. Až teraz si uvedomujem čo sa tu vlastne deje.

Pomaly sa má zmocňuje strach a začínam ustupovať. Jemu sa to zrejme nepáči pretože začne vrčať.

Madison! Ani sa nepohni!

Povie nejaký čudný hlas. No poslúchnem ho, keďže chcem žiť.

On ti nič nespraví no za tebou už sú tvoji ľudia.

Rýchlo sa otočím a zbadám ako idú sem.

"Bež!" Šepnem no on to zaregistruje, rýchlo sa pozrie tam, kde som sa pozerala a rozbehne sa preč. Načo som to spravila? Mohla som ho kľudne nechať nech ho uvidia! Ale ja blbá som mu pomohla.

Preto, lebo ho miluješ.

Tentoraz už povedal môj vlk. Ha ha! Aká irónia že? Ja ho nemilujem.

Ale áno!

No nie.

Áno!

Nie.

Áno!

Dobre! Stačí!

"Madison si vpohode? Hľadali sme ťa všade. Čo tu robíš?" Opýtal sa Lucas a chcel sa priblížiť no potom sa zarazil.

"Stretla si ho?" Opýtal sa a pozrel na mňa dosť hnusne.

"Ja, uhmm." Povedala som a on pochopil že áno.

"Aha." Povedal a premeral si ma.

"Poď, máš ísť domov!" Zavelil a musela som poslúchnuť. Pri tom ako sme išli domov mi dal ruku okolo pásu. No hej, si zvyknete, robí to stále, asi si myslí že som jeho spriaznená duša no so mnou to nič nerobí. Niekde v pozadí cítim že jemu sa to nepáči. Viete prečo? Cítim stále vôňu Vanilky a Maliny. Takže je ešte tu. Dám teda Lucasovu ruku zo seba dole no on sa nedá a dá ju tam späť.

Z pohľadu neznámej osoby:
Je presne taká, akú som si ju predstavoval. Dokonalá. Má bieleho vlka a na labke má čierny fľak. To znamená že patrí mne! A nikto sa jej nebude dotýkať! No len do chvíľky, kým nepocítim z jej strany výčitky že má akoby zrádza, lenže ona sama o tom nevie že tie výčitky cítim aj ja. Uchechtnem sa nad tým. Vidím ako ju ten debil drží okolo pásu! To mám ja a nie ty! S ním si to ešte vybavím. A taktiež sa zasmejem na jej marných pokusoch dať jeho ruku zo svojho boku dole no on sa nevzdáva. Aspoň vidím že mi je verná. To mi bohato stačí. No čo je moje to je moje! Ja sa o to s nikým nedelím. Preto ich sledujem tak, že nemajú najmenšiu šancu zistiť že ich sledujem.

"Tak povedz aký je?" Opýtal sa posmešne ten blondiak. Si asi myslí že je lepší než ja no mýli sa.

"Určite lepší než ty a pusti ma!" Precedí cez zuby a snaží sa od neho dostať. Uchechtnem sa. Teraz ťa dala kamo. 1:0 pre ňu.

"Jasné." Povedal a nakoniec ju pustil. Znechutene si začala šúchať bok. Potom sa otriasla. Zrazu sa otočila a skoro pozrela mojím smerom no našťastie si nič nevšimla.

Jasné že nie, keď si schovaný za stromom.

Povedal môj ironicky vlk. Dámy a páni volám ho Jack a je to riadny debil.

To som počul.

Veď to bol zámer. Potom už nič nepovedal, za čo som bol rád. Dal som si na seba opäť koženú bundu a vyrazil som späť do svojej svorky. Je pravdou že by som svorku nemal nechávať bez Alfi no to sa zmení, keď už ju budem mať u seba!

POWER OF MATEWhere stories live. Discover now