XVI.

2.6K 105 0
                                    

Do svorky Chladného toku som došla až za deň a 12 hodín. Pomerne to bolo ďaleko no pre Trevora som schopná zájsť aj na koniec sveta.

Ejha, niekto si konečne priznáva že je zamilovaný.

Povedala Maddie a opäť som mala chuť jej vraziť facku. Vystúpila som z auta a hneď sa má ujali bojovníci. Ha ha! Aké milé no nie?

"Hej! Prepáčte! Chcela by som hovoriť s Alfom tejto svorky." Prehovorila som a sledovala ich ako má vláčia neviem kam. No hneď ako ma hodili do cely, opäť, som prekrútila nad nimi očami.

"Fakt múdre." Povedala som a hrala sa na znudenú, aj keď v tej chvíli som bola vážne znudená, pretože som netušila koľko tu budem. No tam hore ma má niekto rád a prišiel zrazu nejaký vysoký chlap, vyzeral dobre musím povedať. Maddie chcela niečo povedať no rázne som ju stopla aby čušala.

"Prečo si prišla?" Opýtal sa a premeral si ma. To má byť privítanie? Fakt milé!

"Toto má byť privítanie? Čakala som že budete slušnejší." Povedala som a vôbec som nedávala pozor na to aký mám ostrý jazyk, a že keby chcel tak šmahom ruky ma môže zabiť.

"Zlatko, tu slušnosť neexistuje." Zrazu prišlo nejaké ryšavé dievča a hodilo sa mu okolo krku, on jej daroval bozk a potom dievča na mňa upriamilo tiež pozornosť. No keď som videla kto to je myslela som že má porazí. Takže tam hore ma predsa niekto nemá rád.

Bude to zrejme jeho Luna.

Nepovedala Maddie a ja som mala chuť sa zabiť rovno na mieste.

"Ale čo to? Madison? No paaaani, nečakala som že ťa po strednej ešte stretnem." Povedala a zasmiala sa.

"Úprimne? Čakala som že ťa stretnem a vyškriabem ti tie oči, kebyže som tu nebola pre niečo iné." Povedala som milo a falošne sa usmiala. Ona sa zasmiala.

"Vy sa poznáte?" Opýtal sa ten muž nechápavo.

"Samozrejme, táto tu mi znepríjemňovala celú strednú." Povedala som skrz zuby.

"Moja dračica." Povedal a oblízol si pery. Bleeee. Asi hodím tyčku!

"Prepaaaaačte že vás ruším pri vašich medových týždňoch alebo čo, ale dovoľte aby som sa vám predstavila. Volám sa Madison Blacková a som Luna svorky Black Demon's, takže boli by ste taký láskavý a pustili ma?" Opýtala som sa slušne. Oni len v šoku na mňa pozerali s otvorenými ústami a vstrebávali moje informácie.

"Ty že si Luna svorky Black Demon's?" Opýtala sa pobavene a pustila ma von.

"Už to tak bude." Povedala som a uškrnula sa. Dobre som vedela že som ju dostala do kolien. Teda že som zranila jej ego. Na strednej totižto vždy hovorila o Alfovi svorky Black Demon's že aký je sexy a aký je Boh, že určite dobre sexuje a bla bla bla. Ja som ju uzemnila že keby aj tak určite nebude jej spriaznená polovička. Ona na mňa vtedy vybehla s tým že snáď si ja nemyslím že bude môj. Úprimne? Vtedy som si to priala, lebo ako pubertiačka som bola doňho buchnutá, no ale vôbec, ale že vôbec! Som nerátala s tým že vážne bude! Chápete? Ta irónia! Ja som sa jej posmievala a doplatila som na to. No teraz som sa cítila skvelo.

"Super." Povedala a videla som že som sa jej dotkla. Heh. Nech si to teraz pekné odskáče, mrcha.

"Dobre, potrebovala by som vedieť, kde by som našla starenku menom Lídia." Povedala som a obidvaja na mňa pozreli šokovane.

"Prečo?" Opýtali sa zrazu.

"Potrebujem tu liečivú rastlinu proti chorobe Mortis Abulus. Totižto Trevor je chorý, porazil démona no on v ňom zanechal toto svinstvo." Povedala som sa už som mala na malé sa znovu nerozplakať. Bohužiaľ Laura si to všimla, áno tak sa volá, a objala ma. Najprv som bola vykoľajená no objala som ju tiež.

"To ma mrzí, ale vieš že nikomu sa tu rastlinu nepodarilo získať?" Opýtala sa opatrne. Prikývla som.

"Ja sa to pokúsim aj za cenu vlastného života." Povedala som a obidvaja na mňa pozreli prekvapene no potom sa usmiali.

"Tak poď za mnou, láska ty sa vráť k povinnostiam." Povedala a ťahala ma preč.

"Inak prepáč za to na strednej, ale to som fakt nečakala že ty a on." Zasmiala a ja tiež. Mala pravdu.

"Vpohode, úprimne tiež som to nečakala no zrejme keď som to povedala tak som radšej mala byť ticho." Povedala som a zasmiala sa.

"Inak aký je?" Opýtala sa a viem presne na čo narážala. No aj keď ju nemám rada tak som jej dokázala po toľkých rokoch odpustiť.

"No je presne taký ako si hovorila, až na sex, ten som s ním ešte nemala." Zvráštila som čelo, lebo som sa o tom vážne nechcela baviť.

"To nemyslíš vážne že si s ním ešte...." Nedopovedala lebo sme boli na mieste. Ja som zakrútila hlavou na znak súhlasu že nie a zaklopala. Potom som vošla dnu. Stará starenka sedela pri stole a pod skleneným oblúkom bola rastlina.

"Poď dieťa moje, čakala som na teba." Prehovorila a ja som ostala na ňu šokovane pozerať.

"Ako ste vedeli že prídem?" Opýtala som sa neveriacky.

"Mávam vízie dieťa moje." Povedala a otočila sa na mňa. No musím povedať že na svoj vek vyzerala dobre. Mala na sebe nejaký plášť a vlasy mala dlhé čiže vyzerala aj mlado.

"Aha. Tak čo musím spraviť aby som mohla zachrániť Alfu?" Opýtala som sa a čakala na odpoveď.

"Musíš prejsť skúškou, odvahy, oddanosti a vernosti." Povedala vtedy som sa buchla rukou po čele. Veď jasné hovorila mi to mama.

"Super, bude to bolieť? Je to ťažké alebo ako to vôbec prebieha?" Opýtala som sa lebo som bola vážne mimo. Netušila som čo má čaká.

"Dieťa moje, budeš pripojená na prístroji, jediné čo ti môžem povedať čo bude ako prvé bude to že najprv budeš musieť ukázať odvahu, potom vernosť a nakoniec oddanosť." Povedala a ja som si to premietla v hlave. A nemalo by to ísť najprv oddanosť, vernosť a potom odvaha? Či? No dobre to je jedno teraz.

"Posaď sa dieťa moje!" Prikázala a ja som si sadla na nejaké kreslo. Neviem ani ako sa tu nabralo.

"Ostaň v kľude sedieť." Povedala a zrazu mi niečo prilepila na spánky. Ani som sa nenazdala a ocitla som sa niekde v tmavom lese. Zrazu niečo zamnou zavrčalo a ja som sa v rýchlosti blesku otočila a keď som sa pozrela čo vydalo ten zvuk, ostala som stáť zoči voči sivým žiarivým očiam. A do prdele!!!

POWER OF MATEWhere stories live. Discover now