Zrazu som si všimla že pri našej izbe nestoja stráže. Hmm čo sa tu deje? Rýchlo som teda vbehla do izby a na moje počudovanie tu bola tma. Nikdy tu nebola tma! Stále sa tu svietilo! Než som stihla čokoľvek spraviť, resp. vybehnúť preč, na mojom páse a ústach a ocitli niečie ruky a ja som prestala normálne dýchať skoro.
"Ak nebudeš ticho, prisahám že ti podrežem hrdlo a nebudem sa s tebou maznať ako to robí Trevor. Rozumela si?" Opýtal sa neznámy a pri jeho hlase som sa striasla. Do pekla! Nemalo by to byť skôr opak že pri Trevorovi sa mám striasť?! No dobre to je jedno. Keďže som nemohla rozprávať tak som sa zmohla len na prikývnutie.
"Teraz ma budeš dobre počúvať." Povedal a premiestnili sme sa bližšie k oknu, no stále mal svoje ruky na pôvodných miestach a čudujte sa či nie! Nevadilo mi to! Do pekla! Maddie!!!! Čo sa to deje?
Netuším, ale tvoje telo naňho pôsobí pozitívne, nechápem tomu.
"Vidíš ten les?" Opýtal sa a ja som prikývla.
"Je tam kopa vlkov, ktorý čakajú na môj povel aby vás zničili, ale keďže si tu ty, s čím som nerátal tak vám dám na výber!" Povedal a ja som zbadala menší pohyb v tom lese.
"Ja som mal byť právoplatný nástupca na trón! A nie Trevor, takže o tri dni ťa budem čakať v lese, ak neprídeš zabijem celú tvoju svorku vrátane Trevora rozumela si?" Opýtal sa a ja som opäť prikývla.
"Dobre dievčatko." Povedal a razom zmizol. Ja som tam ostala zarazene stáť a stále som si premietala čo sa stalo. Do čerta!
Už viem o čo ide! A nie je to vôbec dobre Madison!
Čože? Čo sa deje? Hovor!
Nemôžem ti to povedať, prepáč Madison.
Do pekla! Ešte aj môj vlastný vlk mi niečo tají! Fakt úžasné! Spamätala som sa teda a vyšla som von z izby, na moje počudovanie tu už stráže boli. Do pekla to si nikto nevšimol že sa tu niekto vkradol?!
"Prepáčte môžem sa opýtať?" Opýtala som sa so záujmom stráži.
"Samozrejme vaša výsosť." Jeden odpovedal a uklonil sa. Bože tie formality asi zakážem.
"Kde nájdem Trevora?" Opýtala som sa.
"Náš pán by mal byť vo svojej kancelárii." Povedal a ja som poďakovala a vybrala sa za ním. Vlastne neviem prečo za ním vôbec idem. Keď som bez klopania vošla asi som oľutovala že som nezaklopala. Bola tam nejaká blondínka mne chrbtom a samiala sa.
"Ehm ehm, dúfam že neruším." Zakašľala som a prekrížila si ruky na prsiach. Obidvaja otočili pohľad na mňa a tá blonďatá sa ihneď poklonila. Pche! Tam máš!
"Samozrejme že nie princezná čo potrebuješ?" Opýtal sa a upravil si sako. Musím podotknúť že mu vážne pristalo. Ešte keď mu obopínalo tie jeho svaly! Oh! Dobre dosť! Pamätáš Madison? Stále si naňho naštvaná nie? Či nie? Ach bože!
"Chcela som sa s tebou porozprávať, ale ako vidím máš inú prácu." Povedala som a škaredo som pozrela na to dievča. Ona sa falošne uškrnula a keďže bola Trevorovi chrbtom tak to nemohol vidieť. Potvora! Však ja ti ukážem. Tak som sa teda otočila a išla preč no jeho hlas má zastavil.
"Rebeka už je na odchode takže posaď sa princezná." Povedal a usmial sa na mňa. Jej nevenoval ani jeden pohľad a ona naňho pozrela zarazene no odišla. S tým že ma jemne drgla do ramena tak aby to Trevor nevidel. To čo sú za spôsoby? No on to videl, pretože za zamračil. Zatvorila som dvere a sadla si do kresla.
Z pohľadu Trevora:
Keď Rebeka drgla do Madison mal som chuť jej odtrhnúť hlavu! To čo si dovoľuje k svojej Lune?! Pýtate sa prečo som jej na to nič nepovedal? Jednoduchá vec. Ešte keď som nevedel kto bude moja spriaznená polovička tak sme si sem tam hrkútali s Rebekou veď to poznáte. Keby sa toto dozvedela Madison tak by ma asi zabila. Lenže Rebeka stále dolieza a nedá pokoj, no dnes prišla s tým že je tehotná a mňa to fakt dostalo do úzkych. Ktovie koho to je. No je tu aj možnosť že je to moje čo bude fakt brutálny problém ak sa to potvrdí ale tak viete no, keď je človek mladý je nezastaviteľný. Našťastie som jej všetko dokonale vysvetlil že medzi nami už nič nie je. No teraz má skôr trápi Madison. Tie jej časté omdlievania, musím zistiť čo sa s ňou deje. Po tom fiasku čo odpadla, som prikázal doktorovi nech jej vezme krv a nech dá spraviť testy, na ktoré ešte stále čakám."Tak o čom sa chceš rozprávať princezná?" Opýtal som sa jej a sadol si späť do kresla.
"Chcela som...." Nedopovedala lebo do mojej pracovne bez KLOPANIA! vrthol doktor s papiermi.
"Madison prosím ťa choď do izby! Prídem za tebou hneď ako doriešim túto vec." Povedal som a pokynul nech ide. Ona si povzdychla a odišla.
"Mám tie papiere pane!" Povedal a podal mi ich. No to čo som tam videl ma úplne zarazilo...
Z pohľadu Madison:
Chcela som sa mu ospravedlniť no zrazu do jeho pracovne vstúpil postarší muž s nejakými papiermi a Trevor povedal nech idem preč. Povzdychla som si a vybrala som sa teda do izby čo mi prikázal no nechcelo sa mi tam ísť tak som teda šla do tej knižnice. Bolo tu veľké množstvo kníh, tak som si jednu vybrala, ktorá má zaujala. Bola celá čierna no mala zlatý rám. A nadpis? Tak ten bol príliš jednoduchý.
Bohyňa Mesiaca
Zvláštne. Pomyslela som si. Otvorila som knihu a začala som čítať. Počula som už niekde že vám bohyňa mesiaca vyberá spriaznenú polovičku ale či je to pravda tak to vážne netuším. Začala som teda čítať.Bohyňa mesiaca sa od ostatných ľudí nelíši skoro ničím. Akurát tým že má na pravom boku krku vytetovaný mesiac. A väčšinou chodí v bielom. No taktiež sa vie dobre skrývať. Aby ju nikto nenašiel a nevydieral. Bohyňa mesiaca ma veľký dar čo sa týka spriaznených duší! Každému dá od narodenia jeho polovičku, či už dobrú alebo zlú! Bohyňa sa taktiež líši náramkom, ktorý je jednoduchý. Skladá za z desiatich kruhov a v každom jednom v strede je biely diamant, ktorý je nabitý mesačným svetlom, ktoré má veľkú moc. Pri jeho nesprávnom používaní sa môže stať......... Hmm písalo sa tu čo sa môže stať pri jeho nesprávnom používaní no to som preskočila lebo to bolo asi tak na tri strany alebo aj päť.
Vraví sa že Bohyňa Mesiaca už bola dosť stará a tak dala svoju moc dievčaťu, ktoré sa narodilo počas najväčšieho splnu za celý život. Do teraz sa však nevie kto to je. Náramok moci sa dobre ukril a vyvolená, ktorá je predurčená nastúpiť na jej miesto ho dokáže nájsť. Zrazu som si všimla nejakú priehlbinku v knihe. Opatrne som sa ju snažila otvoriť aby som nepoškodila strany a to čo som tam našla ma priam vydesilo. Bol tam ten náramok, o ktorom sa hovorí v tej knihe. Bol vážne krásny. Vybrala som ho a skúsila som si ho. Na ruku mi padol ako uliaty. Išla som čítať teda ďalej.
Ak ho dotyčná nájde a dá na ruku, aktivuje svoju moc a bude musieť taktiež ochraňovať svorku no aj vyberať partnerov pre ostatných. Taktiež toto dievča je veľmi vzácne pre každého, takže sa ju budú snažiť nájsť všetci a prosiť ju aby bola v ich svorke. Vraví sa že dievča má byť zo svorky Black Demon's...
Tak a toto mi úplne stačilo na to aby som pochopila o čo tu celý čas ide a čo som spravila keď som si ten náramok dala na ruku...
YOU ARE READING
POWER OF MATE
RomanceKaždý vlk chce jediné! Nájsť svoju polovičku, odviesť si ju k sebe a strážiť ju ako oko v hlave! No čo ak zistí že jej polovička je najobávanejší vlk, ktorý kedy žil a ide si po ňu. Odíde dobrovoľne? Alebo bude musieť prísť s bojovníkmi? Bude mať ml...