Práve sme spolu večerali. Áno dobre vidíte bože. Od vtedy už prešiel týždeň a za ten týždeň sa toho stalo pomerne veľa.
1. Slúžka, ktorá má mala na starosť dostala zabrať, pretože som stále protestovala skoro vo všetkom.
2. Niekedy strácal príčetnosť a vylepil mi facku.
3. Skúšala som si svadobné šaty. Áno ten idiot ma požiadal o ruku a ja som bohužiaľ musela súhlasiť.
4. Ak vás zaujíma či sme mali spoločnú noc tak nie a ani v živote nebude.
5. Vždy ak som mala možnosť snažila som sa ujsť no doplatila som na to bitkou.
6. Preto mám aj modriny skoro po celom tele, vrátane monokla pod okom. No fakt! Uštedril mi riadnu ranu pi poslednou úteku. No čo už zvykám si.A dnes to nebolo výnimkou. Dostala som facku a tentokrát už ma opäť zatvoril do väznice. Ako mi tu chýba Adina spoločnosť. Rozmýšľam tak, čo asi teraz robí? Povedala to vôbec Trevorovi? Hľadá ma? Podľa mňa je spokojný že ma tam nemá...
Z pohľadu Trevora:
Už skurvene dva týždne neviem, kde je. Do pekla! Čo to mám za bojovníkov keď ju ani strážiť nevedia!"Kurva ani mi nehovor, že nevieš, kde je, lebo ťa na mieste roztrhnem!" Precedil som cez zuby, keď ku mne prišiel jeden bojovník a sklopil hlavu.
"Ľutujem pane." Prehovoril. Kurva! Tresol som rukou do stola až ním mierne cuklo. Zrazu však niekto vtrhol do mojej pracovne bez klopania. Asi sa mi sníva!!!!
"Nevieš klopať?" Zreval som. A vraždil ho pohľadom.
"Pane, toto by ste chceli určite vidieť." Povedal a videl som v jeho očiach jasný šok. No tak to som zvedavý čo také dôležité je že to nepočkalo.
Keď som vyšiel z pracovne a nasledoval sluhu k hlavnej bráne a vtedy som zahliadol osobu predo mnou myslel som si že sa mi asi sníva a že je toto ozaj zlý sen. Lebo ak je Adriana vážne predo mnou tak potom Madison je u toho sviniara Nathaniela. No moje tvrdenia sú ovšem pravdivé ako si ochvíľku všimnete.
"A-Adriana?" Opýtal som sa neveriacky a skúmal ju pohľadom.
"Trevor!" Oslovila ma úplne tichým hláskom a potom ma tuho objala. Objatie som jej opätoval. Kurva hľadám ju už 10 rokov a ona teraz príde len tak? Niečo za tým bude a to sa mi do riti nepáči!
"Čo tu robíš? Čo sa vlastne stalo?" Opýtal som sa lebo som bol vážne zmätený z jej príchodu. Zaviedol som ju k sebe do pracovne, bojovníkom som povedal nech neprestávajú hľadať a Adriane ochvíľku slúžka doniesla čaj.
"No stalo sa to jeden večer, bola som s bratom doma a on ma utešoval lebo som sa bála že svoju polovičku nemám a keď odišiel zohralo sa to tak rýchlo že sa to ani nedalo postrehnúť. Zrazu ma nejaký muži v čiernom hodili do kufra auta a potom som sa už prebudila v tej hnusnej cele. Bála som sa čo sa to deje, kde to som. No neskôr som zistila čo sa deje..." Odmlčala sa a videl som že len tak tak zadržiava slzy. Niečo si myslím, no keď sa to potvrdí ten bastard umrie tou najhoršou smrťou akou si dokáže predstaviť.
"Oni používali dievčatá ako svoje hračky, veď vieš no a mňa taktiež. Za tých 10 rokov som si prežila hotové peklo no potom prišla jedna baba. Vyzerala vážne dobre, nechápala som ako ju dokázali sem doniesť, myslela som že jej polovička ju dokázala ochrániť, no keď som zistila že je od teba myslela som že ma porazí." Keď to povedala mal som sto chutí rozbiť prvé, čo mi padne pod ruku. Hajzel jeden!!
"Bola tak strašne drzá! Normálne som sa bála čo jej spravia, no videla som že majú pred ňou určitý rešpekt, pretože bola tak tvrdohlavá a nebojácna. Dokonca malo dôjsť k ďalšiemu veď vieš čomu. Mala som ísť opäť na radu no ona sa ma zastala a dobrovoľne povedala že ostane v jeho svorke a bude ju ochraňovať lenže pod tou podmienkou že ma pustia na slobodu. Ten idiot jej to zožral a nakoniec ma pustil. Lenže si zabudol o mne zistiť že som čarodejnica a aj cez to že som celú cestu mala zviazané oči dokážem si zapamätať určité body ako sa tam dostať." Dopovedala a poriadne sa napila. A ja? No ja som sa teraz mohol porovnávať s rakom, a určite by som dostal prvú cenu. Pretože môj hnev bol neskutočný. Samozrejme bola tu aj veľká hrdosť a to voči Madison, pretože mi zachránila sesternicu no to bolo teraz už vedľajšie. Teraz je prioritou nájsť toho hajzla a rozbiť mu hubu!
"Ďakujem ti že si mi to povedala, vedela by si ma k nej doviesť?" Opýtal som sa a ona prikývla.
"Áno nemal by to byť problém, lenže bude to trochu trvať." Pozrela na mňa smutným pohľadom.
"Koľko?" Opýtal som sa a tuším že to nebude veľmi príjemná odpoveď.
"No zhruba týždeň. Pri najlepšom." Povedala a znovu sa napila. Dobre Trevor len dýchaj. Nádych, výdych.
Z pohľadu Madison:
Ležala som vo svojej izbe a riadne sa nudila. Premýšľala som ako má Trevor hľadá. Možno ma ani nehľadá. Z toho mi prišlo smutno.Hľadá tá! Určite nás hľadá!
Jasné, možno si už našiel náhradu.
Nenašiel si nikoho iného! Náhodu som sa rozprávala s Taylerom.
Kto je do čerta Tayler?
Jeho vlk ti blbka! Hovoril že Trevor je do teba zamilovaný až po uši!
No to určite, isto si len vymýšľal.
Jasne! Však ti uvidíš, keď sa vrátiš!
Čože? Ako to myslíš? Opýtala som sa zmätene.
Nechaj sa prekvapiť.
No teda začínam sa báť a to vážne. Čo sa stane, keď sa vrátim? No necháme sa prekvapiť tak ako vraví Maddie.
Zrazu som počula že niekto klope na dvere."Ďalej!" Povedala som a sadla si na posteľ. Dnu vošla Diana a mne hneď poklesla nálada.
"Tak čo to chce tentokrát!?" Opýtala som sa. Ona sa usmiala a podišla ku mne.
"Nič pani moja, všimla som si pri večeri že ste nejaká smutná, tak som sa Vás prišla opýtať čo sa deje?" Opýtala sa a ja som vážne nemohla uveriť čo sa pýta.
"To myslíte vážne? Vo svojej svorke mám chlapa, ktorého zrejme milujem, lenže ja si to odopieram no realitu poznáme obe a tu už nevydržím ani minútu, a vy sa pýtate prečo som smutná?" Opýtala som sa s pohľadom alá to vážne? A ona sa zasmiala.
"Poznám to dieťa moje. Ja mám to jediné šťastie že som stará inak by som dopadla rovnako to mi verte. Rada by som Vám pomohla ako ostatným dievčatám no je tu riziko že to nemusí výjsť." Povedala a smutne sa na mňa pozrela. Začala som nad tým uvažovať. Podľa mňa to za pokus stojí no nie?
"Chcem to skúsiť, spravím všetko aby som sa odtiaľto dostala." Povedala som a ona sa chystala odísť no skôr než odišla povedala niečo čo ma zaskočilo.
"Vidno že si Bohyňa mesiaca vybrala správne." Povedala a odišla. Čože? Čo to malo znamenať?...
YOU ARE READING
POWER OF MATE
RomanceKaždý vlk chce jediné! Nájsť svoju polovičku, odviesť si ju k sebe a strážiť ju ako oko v hlave! No čo ak zistí že jej polovička je najobávanejší vlk, ktorý kedy žil a ide si po ňu. Odíde dobrovoľne? Alebo bude musieť prísť s bojovníkmi? Bude mať ml...