XXIV.

2.2K 102 8
                                    

Túto časť chcem venovať mojím nedočkavým čitateľkám xd ☺️❤️❤️ 559_sisa a tam_cik21

Auu! Zobudila som sa na príliš veľkú únavu. Počkať! What? Nooo dobre. Ani nejdem riešiť prečo som sa zobudila na veľkú únavu, keďže som zrejme celý čas spala. Bože!! Môžem ísť rovno študovať psychológiu, alebo skôr ma môžu zatvoriť na psychiatriu, pretože sa zo mňa stáva blázon!!!
Okej myslím že na dnes by sarkazmu stačilo že?

Neskôr som sa poobzerala a zistila som že som?!!!! Huuuhhh!!!! Oni ma vážne pripútali o stôl? Tak to si zo mňa teraz niekto vážne robí srandu!

"H-Haloooo?" Skúsila som sa ozvať. Haha, paradox, dokázala som to vysloviť len v svojej hlave, pretože som vôbec skoro nemala hlas.

"Haló." Povedala som nakoniec no tak ticho že ešte aj keď slimák sa vlečie tak je hlučnejší, ako to moje slovo.

"Prestaneš už konečne vyvádzať?" Opýtal sa mne veľmi známy hlas. Logicky ako to viem. Ostrá vôňa Vanilky a Maliny. Klasikaaa, kto iný že?

Z teba ten sarkazmus dnes srší ženská!

Pokúsila sa o vtip Maddie. Aj musím uznať že sa jej podaril, som sa zasmiala no vrátila som sa späť do reality a stále som ležala na tom stole, spútaná.

"Odpútaš má prosím?" Opýtala som sa milo.

"Nie." Povedal rázne a už bol nado mnou. No teraz som si fakt pripadala trápne. Chcem aby ma pobozkal. Ahhhh!! Čo?!!!?! Bože na čo to myslím.

"Ver že by som to rád spravil, ale najprv musím zistiť čo sa s tebou deje!" Zrazu prehovoril a ja som sa išla prepadnúť od hanby. Bože! Madison! Si hlúpa! Dobre vieš že vie čítať myšlienky!!! Zrazu dnu vstúpilo dievča, to čo bolo s nami pri večeri. Moje ruky sa naply a trhla som nimi. Trevor sledoval každý môj pohyb. Opäť som cítila že do môjho tela vstupuje zlý vlk.

"Takže je to Adrianou." Povedal a začal uvažovať. Wauuuu takže on už vie aj jej meno. Mileeee. Irónia.

"Takže už vieš aj jej meno hmm." Zavrčala som a opäť trhla rukami. On sa zrazu na mňa pozrel a s chuti sa zasmial.

"Ale no tak, nemáš dôvod žiarliť princess už som ti to raz povedal." Usmial sa a Adrianu zavolal nech príde bližšie. To by som jej neradila ak chce žiť. Zasmiala som sa v mysli.

"Tuším že by som nemala, dobre viem čo si myslí a podľa toho usudzujem že má chce zabiť." Povedala a pozrela na Trevora. Ten sa na ňu pozrel a zasmial sa.

"Tieto povrazy sú najsilnejšie aké máme, z nich sa nedostane tak ľahko." Prehovoril a doniesol ju k sebe. Zavrčala som. Do pekla!! Ja takáto zlá nechcem byť!

Nehundri už toľko a zabi ich oboch, inak to spravím ja!

Prehovoril zase ten cudzí hlas. Do líšky prefíkanej! Daj mi už konečne pokoj. Trhala som rukami a vrčala. Ani som si nevšímala že robili na mne nejaké pokusy. Zrazu som sa úplne ukľudnila ako keby som zomrela. Nechala som len vyvalené oči, ktoré sa mi zrazu rozsvietili.

Madison! Nepoddaj sa zlému vlkovi rozumieš? Snaží sa ťa premôcť a zabiť Trevora! Je to jeho najstarší brat, ktorého Trevor porazil a zabil! Snaží sa teraz pomstiť cez teba! Nesmieš sa poddať! Bojuj najviac ako budeš môcť!

Zrazu mi oči stmavli a bola som úplne vpohode. Poobzerala som sa okolo seba.

"Čo, čo sa to stalo?" Opýtala som sa lebo som si vôbec nič nepamätala. Vážne nerobím si srandu. No možno si robím, ale ako inak ich prinútiť aby ma odpútali no nie? Muhahahaha

"Videl si to ako jej svietili oči? Čo sa to dialo?" Opýtala sa Adriana a ja som prižmúrila oči tak aby to nevidela.

"Videl, no neviem ti povedať." Povedal Trevor no stále ma skúmavo pozoroval.

"Môžete ma prosím odpútať?" Opýtala som sa milo.

"Neviem, nie som si istý." Povedal no prišiel ku mne.

"To nemyslíš vážne!" Povedala som frustrovane.

"Varujem ťa, ak sa čo i len pokúsiš zabiť Adrianu, alebo kohokoľvek iného tak to s tebou nedopadne dobre." Pohrozil mi a mne už teraz došlo že u tohto tu to bude veľmi ťažké si získať jeho dôveru. Prevrátila som očami a prikývla. Zrazu mi dal dole povrazy a ja som mala pocit že opäť žijem. Uff strašne ma boleli ruky.

"Tak čaute." Zahundrala som a odišla preč. Hej asi sa čudujete že to tu poznám, boli sme totiž iba v podzemí takže bolo ľahké vyjsť hore a zistiť kde máme izbu. Vošla som do nej a išla rovno do sprchy. Bola som tam asi hodinu a keď som vyšla von všimla som si že som si nezobrala žiadne oblečenie. Do pekla. Vyšla som z kúpeľne a všimla si že Trevor už leží v posteli. Uhh! Prešla som rýchlo ku skrini a vybrala si oblečenie. Skontrolovala som ho či spí, a keď som si bola 100% istá tak som zo seba rýchlo zhodila osušku a čo najrýchlejšie sa obliekla. Neodcudzujte ma! Nechcelo sa mi ísť opäť do kúpeľne. Tam sa zamykať, prezliecť, odomykať. Bolo to na veľmi dlho a tento spôsob bol jednoduchý. Zdvihla som osušku a dala ju na gauč. Ráno ju odpratám. Pomaly som vošla do postele a ani som sa nenazdala skončila som opäť na jeho hrudi. Prevrátila som očami. Klasika.

"Hmmm" zabrunčal mi do ucha a mne došlo že je hore. Srdce mi začalo ako splašené biť.

"Boh ťa varuj ak si videl niečo čo si vidieť nemal!" Zavrčala som potichu a on sa nad tým len zasmial. Však tebe čoskoro nebude do smiechu. Sama sa v posledných dňoch nespoznávam. Čo sa so mnou deje? Budem musieť zájsť za Lídiou pre pár dopovedí.

Ráno som sa zobudila opäť sama. Ako inak. Cítila som Trevorovu vôňu, takže pochopiteľne asi je na raňajkách. Nech si tam hrkútajú, ja sa najem až všetci odídu! No bohužiaľ niekto moje plány zmaril.

*Okamžite príď dole!* Poslal mi myšlienku Trevor a ja som zavrčala. Idiot! Keď som sa prichystala čo najpomalšie som zišla dole. Všetci už čakali na mňa. Trevor sa zamračil, že kde som bola tak dlho.

"Pardon, mala som menší problém." Povedala som a ospravedlňujúco sa pozrela na všetkých.

"To je vpohode vaša výsosť." Všetci prehovorili aj Adriana a ja som zagúľala očami. Keď sme si sadli tak nám začali niesť raňajky. Zrazu sa Trevor postavil a zaštrngal o pohár. Všetci sa postavili no jediná ja som bola vyvedená z mieri. Tak som sa po chvíli postavila tiež.

"Chcel by som vám oznámiť skvelú novinu." Povedal Trevor a všetci sme hltali slová. Dokonca aj ja.

"Adriana je zasnúbená." Keď vyslovil tieto slová okamžite sa mi zahmlilo pred očami a už som počula len krik a následne ma pohltila tma...

POWER OF MATEWhere stories live. Discover now