Bola som spútaná v nejakej väznici. Vôbec neviem prečo.
"No konečne." Povedal Frederic a ja som neverila vlastným očiam.
"Čo chceš?" Vyštekla som naňho hnusne, pretože ten jeho odporný ksicht sa mi hnusil.
"Teba Zlatko." Povedal slizky až som skoro po ňom hodila tyčku a to si nerobím srandu.
"Prepáč, najprv sa budem musieť vyzvraciať už len z tvojho pohľadu." Povedala som pobavene za čo som si vyslúžila facku.
"Ale no ták, stále chceš Trevora? Vážne? Veď on si za teba už dávno našiel náhradu. Si tu už asi tak 5 rokov moja drahá máš pocit že to prežil?" Opýtal sa posmešne a ja som nechápala. Ako tu môžem byť už 5 rokov do pekla?! Je skutočne pravda že si za mňa našiel náhradu? Zrazu mi začalo byť smutno. Cítila som veľký smútok. Neviem prečo. No zároveň aj hnev.
"To iste." Zamrmlala som popod nos a zasmiala sa. Rozmýšľala som prečo ma neprišiel hľadať. 5 rokov. Zabudol na mňa.
"Takže, prečo Trevor obchodoval s inými ľuďmi a nie s nami? Veď my sme mali to čo chcel! Huh?!" Opýtal sa a silno má chytil za bradu.
"Au, ja neviem, asi si bol sprostý keď s tebou neobchodoval." Zasmiala som sa mu do tváre. Na to som si vyslúžila ďalšiu facku a aj päsť do tváre. Uff to ale bolelo no nedala som na sebe nič poznať.
"Si tak úbohá vieš to?" Opýtal sa posmešne a oblízol si pery. Asi som práve hodila tyčku. Zrazu svoje pery priložil na tie moje a drsno ma pobozkal. No fuj. Bozky som mu neoplácala, predsa nebudem bozkávať debila.
"To že nechceš spolupracovať mi nevadí, no videl som že si to užívaš." Povedal a rozrehotal sa no len do chvíle, kým som ho neuzemnila.
"Skoro som sa pozvraciala no udržala som to v sebe našťastie." Povedala som a ten jeho zamračený výraz. 1:0 pre mňa kamoš. Vlastne debil, nie kamoš. On môj kamoš nikdy v živote nebude. Za to som si ako opäť vyslúžila facky a aj päste pár. Kokso už som si necítila tvár.
"Tak poď ty malá suka." Povedal a začal ma ťahať. Vyšli sme von a ocitli sme sa na nejakom pódiu. Bol tu celý jeho hrad. Čo sa týka od personálu až po jeho rodinu.
"Takže, táto tu sa previnila tým, že nás chcela okradnúť no aj to že nám nepovedala nijaké informácie čo sa týka toho bastarda Trevora." Prehovoril a mala som chuť niečo povedať čo by moje skóre zdvojnásobilo no radšej som si kusla do jazyka.
"Posledné slová?" Opýtal sa a zrazu bol predo mnou.
"Nikdy sa ti nepoddám!" Povedala som a zatvorila oči.
"Si strašne naivná keď si mu stále verná!" Potom som už len videla tmu. Zrazu som sa prudko posadila a skôr než som stihla spadnúť ma niekto zachytil. Keď som sa pozrela kto to je Trevor na mňa pozeral nečitateľným výrazom. No potom sa usmial a ja som ho objala. Objímali sme sa asi 10 minút. Bože. Som strašne slabá.
"Ako si to dokázala?" Opýtala sa udivene starenka. Ja som na ňu pozrela s otázkou v očiach.
"Ako si dokázala preukázať tu vernosť? Obraz nebol jasný." Opýtala sa a ja som opäť nevedela čo povedať.
"No, ja sama netuším." Povedala som a ona si ma už tentokrát neveriacky obzrela.
"Ostáva posledná skúška." Prehovorila a ja som si na chvíľku sadla aby som predýchala to čo sa odohralo predchvíľkou. Celé telo ma bolelo. Zrejme od tých faciek a pästí.
"Ja to asi nezvládnem, bolí ma celé telo." Povedala som a ledva sa postavila.
"Dobre, koniec, nemôžem ťa takto vidieť, nedovolím aby sa ti niečo stalo." Povedal a vtiahol ma do objatia. Teraz alebo nikdy. Pomyslela som si. Maddie odkaz mu že ho milujem. Odstrčila som ho od seba a hneď si šla sadnúť, bez toho aby som upozornila starenku som si dala na spánky tie záhadné vecičky a zrazu som sa ocitla v dome, v ktorom má väznil Nathaniel. Nevedela som čo sa deje. Matne som počula nejaký krik, no vpila som sa do deja úplne a už nebolo cesty späť.
"Kde si princezná." Prehovoril Nathaniel. A ja som sa chovávala. No zrazu ma zdrapil za ruku a ja som vykríkla.
"Nechaj ma!" Zvrieskla som no dostala som facku.
"Drž hubu! Lebo zopakujem to čo som spravil včera." Povedal a ja som začala plakať. Bola som príliš slabá.
Dni ubiehali a ja som sa pripravovala na svadbu. Áno. S Nathanielom.
"Si pripravená?" Opýtala sa ma Rebecca. Jeho kamarátka. Ja som pozrela znechutene na seba v zrkadle a prikývla. Prišli sme pred kostol a tam ma čakal otec. Otec?!
"Pripravená srdiečko?" Opýtal sa a ja som skoro plakala. Prikývla som, a keď začala hrať hudba vošli sme dnu. Všetci na mňa pozerali s rešpektom a údivom. No ja som vrhla znechutený pohľad na toho idiota pred oltárom a modlila sa nech to mám za sebou. Otec ma predal tomu idiotovi a ten keď sa ma dotkol tak ma normálne naplo.
"Nathaniel Sting beriete si slečnu Madison Warnerovú za svoju právoplatnú manželku?" Opýtal sa ho farár.
"Áno." Odpovedal a zaškeril sa. Asi hodím dvojitú tyčku.
"A vy slečna Madison Warnerová, beriete si Nathaniela Stinga za svojho právoplatného manžela?" Opýtal sa farár a ja som ostala ticho.
"Okamžite povedz áno! Je tu priveľa vlkov na to aby si sa odtiaľto nedostala von živá! Takže poďme!" Sikol potichu aby to nikto nepočul.
"Nie!" Povedala som a rázne sa ozvalo zhýknutie a nastal šepot. Nathaniel mi vrazil takú facku až som spadla na zem a začala mi tiecť krv z nosa. No spomenula som si že má nazval Warnerovou a nie Blackovou? Čo sa tak mohlo stať?
"Toto si posrala." Povedal a vrazil mi ďalšiu.
"Uvedomuješ si čo si spravila?" Zreval a vrazil mi ďalšiu.
"Nikdy sa ti neoddám! To radšej zomriem. Ja milujem Trevora a nie teba!" Povedala som. Všetci si prestali šuškať a pozreli na nás.
"Ako si želáš!" Povedal a vytiahol od niekiaľ zbraň. Namieril na mňa a jeho očí priam vyslovili vetu "posledné slová?"
"Moja oddanosť, odvaha a vernosť patrí iba jednému človekovi na tejto planéte a to Trevorovi Warnerovi." Povedala som a vtedy vystrelil. Zrazu som prudko vyskočila zo sedačky a pozrela sa vôkol seba.
"Ona to zvládla." Prehovorila starenka v šoku.
"Nech sa páči." Podala Trevorovi rastlinu a ten jej zatiaľ niečo hovoril a poďakoval. No ja som pomaly padla na zem a vedela som že mi tu na tom všetkom niečo nesedí. No než som stihla niečo postrehnúť už som len matne videla ako ku mne rýchlo bežia dve osoby a snažia sa má zachytiť pred pádom no nepodarilo sa. Spadla som a potom som zamrmlala potichu Milujem ťa Trevor. Zavrela som oči a videla som svetlo. Cítila som sa konečne voľná...
YOU ARE READING
POWER OF MATE
RomanceKaždý vlk chce jediné! Nájsť svoju polovičku, odviesť si ju k sebe a strážiť ju ako oko v hlave! No čo ak zistí že jej polovička je najobávanejší vlk, ktorý kedy žil a ide si po ňu. Odíde dobrovoľne? Alebo bude musieť prísť s bojovníkmi? Bude mať ml...