"Fajn tak ja idem!" Povedala som a než stihol sa ku mne priblížiť na necelých 5 centimetrov som mu prekĺzla pod ruku, ktorú mal po bokou mojej hlavy. Počula som zavrčanie a tresnutie o stenu no neriešila som to. Vošla som do izby a prezliekla sa v kúpeľni. Keď som vyšla von ako obvykle už sedel na posteli.
"Madison! Do kedy mi mieniš odporovať?!" Zavrčal to no stále sedel na mieste za čo som bola nesmierne rada.
"Čo ti ja viem, hmmm celý život?" Odpovedala som ironicky. On sa zamračil a zavrčal ako predtým. Tuším sa mi to vrčanie začína páčiť.
Neodporuj mu! Pamätáš ako to dopadlo minule? Môže to kľudne zopakovať!
Namietol môj vlk a ja som len prekrútila očami. Jasnee, môžeš držať hubu prosím? Samozrejme potom sa už neozvala. Šikovný vlčík.
"Raz poľavíš! Či už dobrovoľne alebo nie raz áno!" Povedal sebaisto a ja som si len odfrkla. To určite. Nikdy!!
"Keďže sa mi nemieniš poddať tak si budem musieť nájsť asi inú." Povedal a na 100% by som si tipla že sa uškrnul. Vtedy som pocítila akoby žiarlivosť. Otočila som sa a pozrela som naňho prekvapeným pohľadom.
"Uhmm, vpohode." Povedala som napokon. Vyzeral byť prekvapený no potom sa s chuti zasmial. Pokrútil hlavou a išiel do sprchy. Ja som si sadla na posteľ a snažila sa čítať knihu, čo som si zobrala z knižnice ešte minule, no nevedela som sa sústrediť. Zrazu vyšiel a mne sa poskytol pohľad naňho. Samozrejme si dal uterák okolo pásu a tak mu bolo dokonale vidno jeho telo. No poviem vám bolo na čo sa pozerať. Zrejme som sa zapozerala dlho, lebo sa na mňa uškrnul.
"Ja viem že slintáš no dávaj pozor aby ti slinka nevytiekla." Povedal a zasmial sa.
"Neboj sa, až taký neodolateľný nie si, vpodstate ujdeš!" Povedala som a tvárila sa znudene. Opäť zavrčal.
"Madison! Prestaň byť drzá! Lebo pocítiš ako som zlý!" Povedal a ja som videla že to len hrá.
"Iný si toto nedovoľujú čo ty! Tak nebudeš to robiť ani ty!" Napomenul má no ja som mu hneď skočila do reči, lebo som videla že chce pokračovať.
"Lenže ja nie som ako iný, ja som ja a ak sa ti moje já nepáči tak prosím, tam sú dvere a choď si za inou." Povedala som na oko mrzuto a išla si sadnúť na gauč. Už som ho mala vážne dosť! Čo si myslí? Že keď som tu prišla tak si ma obmotá okolo prsta? No to určite!
Bože Madison! Rozmýšľaj! Ak by si ho počúvala choval by sa k tebe ako ku Kráľovnej, ktorou budeš a rozmaznával by ťa. Nosil by ti kvety a aj čokoládu. Lenže ty sa správaš ako decko!
Čo je na tom že nechcem byť jeho hračka? Nechcem! Všetko pôjde postupne samozrejme, ale až sa naučí chovať.
Videla si legendu, si Luna, ktorá ho má zmeniť. Tak sa o to posnáž! Získaj si jeho dôveru! A potom sa s tebou bude rozprávať o všetkom!
Keď som tak začala uvažovať čo hovorí Maddie má pravdu. Ani som si neuvedomila že tu je stále s nami. Teda so mnou. No ani som si to neuvedomila už som sedela na ňom a on mal na sebe iba čierne tepláky.
"Čo to robíš?" Opýtala som sa začudovane.
"Nič." Pošepkal a otočil si ma, takže sme boli tvárou v tvár.(dúfam že som to napísala dobre) Zrazu položil svoju ruku na moje líce. Chcel ma pobozkať no ja som privrela oči a spustila sa mi slza.
"Prepáč." Povedala som a postavila som sa z neho a išla si ľahnúť. Bolo mi hrozne. Neviem prečo. Maddie bola ticho, za čo som jej bola rada. Začala som rozmýšľať čo sa so mnou deje. Je možné že k nemu začínam niečo cítiť? Zrazu som z toho dostala strach. Nesmiem ho milovať, alebo smiem? Ja sa už v sebe nevyznám. Pocítila som ako sa prehla posteľ a tak som usúdila že si ľahol do postele. Snažila som sa zaspať no nepodarilo sa mi to.
"Madison?" Zrazu prehovoril potichu.
"Hmm?" Zamumlala som.
"Môžem ťa objať?" Opýtal sa a mňa jeho otázka poriadne zaskočila.
"Dobre?" Odpovedala som otázkou. No hneď ako si ma pritiahol k sebe pochopila som ako to myslel. Vzal si ma do náručia a pohodlne si ma na jeho hruď uložil. Ja som zavrela oči a záhadne hneď zaspala.
Ráno som sa zobudila na príjemnú vôňu. Otvorila som oči a zistila som že som rozvalená cez celú posteľ. Pozrela som sa na stolík, kde už boli raňajky a list. Zobrala som ho a začala čítať.
Dobre ránko, dúfam že si sa vyspala dobre, ale usudzujem že áno, keďže si sa rozvaľovala na mne. Spravil som ti raňajky. Dnes sa radšej zdržiavaj v izbe, lebo bude rušno. Prišli nejaký hostia, ale aj cudzinci, ktorých musíme vyhnať. Prajem ti pekný deň princezná.
Milujem ťa, Trevor
To posledné ma zaskočilo. Nevedela som či ho tiež milujem no rozhodla som sa to neriešiť teraz. Pozrela som sa na raňajky a s chuťou sa do nich pustila. Wauuu, boli fakt vynikajúce! Tácku som teda odniesla do kuchyne, no cestou späť som stretla nejakého chlapa, ktorý išiel okolo našej izby. Bol celkom pohľadný!
"Dobrý deň slečna." Pozdravil a ja som sa usmiala.
"Dobrý!" Odzdravila som. On sa usmial a chytil ma za ruku. Ja som naňho pozrela vyľakane.
"Čo to robíte?" Opýtala som sa vystrašene.
"Nič, vlastne nehrajme sa na neviniatka no nie?" Opýtal sa posmešne a skôr než som stihla zaregistrovať ma pobozkal. Môj prvý bozk! Idiot!
"Pustite ma!" Hovorila som pomedzi to ako má bozkával, samozrejme bozky som mu neoplacala, chcela som sa dostať od neho preč no on sa nedal. Bol príliš silný. Zrazu som zacítila mne známy vôňu, ktorá bola úplne blízko. Už som len videla naštvaného Trevora.
"Stráže!!!" Zvýšil hlas a oni hneď pribehli.
"Odveďte ho do cely! Hneď tam prídem." Povedal a potom sa pozrel na mňa. Ja som sa medzi tým ako to on vybavoval zošmykla na zem a plakala. On ukradol môj prvý bozk! No dobre nie je to až tak hrozné, ale predsa chápete! Chcela som si ho nechať pre toho pravého. Zdvihol ma zo zeme a odniesol ma do izby.
Mrzí ma to Madison.
Prehovorila ku mne Maddie no ja som ju ignorovala.
"Si vpohode?" Opýtal sa Trevor a posadil ma na posteľ.
"Zabijem ho, vzal si niečo čo malo patriť niekomu inému!" Povedala som naštvane.
"Ale no tak, ty si s tým nebudeš špiniť ruky, ja sa o to postarám a neboj sa bude trpieť a to pomaly." Povedal a uškrnul sa. Nahol sa ku mne a dal mi bozk na líco.
"Odpočiň si." Povedal a pohladil ma po líci. Zakryl ma perinou a odišiel preč. Do pár minút som zaspala. V noci som pocítila niečie ruky, ktoré si ma pritiahli k sebe. No keď som zacítila známu vôňu Maliny a Vanilky, upokojilo má to na toľko že som hneď zaspala.
YOU ARE READING
POWER OF MATE
RomanceKaždý vlk chce jediné! Nájsť svoju polovičku, odviesť si ju k sebe a strážiť ju ako oko v hlave! No čo ak zistí že jej polovička je najobávanejší vlk, ktorý kedy žil a ide si po ňu. Odíde dobrovoľne? Alebo bude musieť prísť s bojovníkmi? Bude mať ml...