XXI.

2.6K 116 0
                                    

Ako tak roky plynuli mali sme krásnu svadbu, deti a čo viac si priať že? Srandaaaaaa. Ale som vás dostala čo?

Dobre nastal teda jeden problém, a to taký, že pán úžasný je rozvalený na posteli a ja ho potrebujem dostať z veci, čo sa mi dva krát nepáči, ale ako počujem môj vlk ide priam vyskočiť z kože, samozrejme ak by nejakú mal a nebolo by to iba moje svedomie, čo sa so mnou rozpráva každý deň, že? No dobre. Rozhodla som sa ho teda otočiť na chrbát, lebo ležal na bruchu. Ufff, pani on snáď vážne váži tonu! Dobre čo ďalej hmm.. asi začnem koženkou.

Začni nohavicami!

Hah, no nie je ten môj vlk vtipný? Dala som mu teda dole koženku, čo mi zabralo asi 5 minút, pretože pán urodzený sa opäť otočil na brucho a spal si pohodlne ďalej. No akože chlapi! Čo vám poviem. Potom som mu dala dole tričko a to netrvalo dlho, tak rozmýšľam či on vôbec spí, pretože to priam vyzeralo že s ochotou mi pomáha si ho dať dole. No fakt. Ešte aj mierne podvihol ruky.

Možno mal nejaký sen asi.

Rozmýšľal môj vlk a ja som sa ironicky zasmiala. Jasné. Ak si toto bude pamätať nakopem ho do tej jeho sexy riti! Do pekla! Prečo si myslím že má sexy riť? Uhhh! Dobre, wauuu tie tetovania. Uhh? No veď sa nepohnevá či? Začala som si teda prezerať tie tetovania. Hmmm pekné musím uznať. Mňa asi porazí! Opäť sa otočil na brucho. Debil! Znovu som tam s ním zápasila asi 5 minút lebo sa stále otáčal. Takže teraz tá nepríjemnejšia časť. To zvládneš Madison! Určite zvládneš! Hah jasnee, už teraz sa trasiem, pretože si pripadám ako nejaká štetka, ktorá chce znásilniť chlapa. No to vyznelo asi divne, ale je to pravda. Dala som mu teda dole topánky a potom som mu rozopla nohavice. Pane bože prosím už nech je to za mnou. Chcela som mu ich stiahnuť, ale zrazu sa prudko posadil a chytil ma. Ja som naňho pozrela vyľakane.

"Čo to robíš?" Opýtal sa a premeral si ma. No bože! Viac trápne to ani nemohlo byť. Heh, idem ťa znásilniť, ale kľudne lež.

"Ja, som, totiž, vieš." Snažila som sa zo seba dostať súvislú vetu, ale hovno z toho. Teraz som sa cítila trápne.

"Chcela som ťa len prezliecť aby si spal pohodlnejšie." Povedala som a divila sa sama sebe, že som to zvládla povedať. Vložila som si hlavu do dlaní a začala som premýšľať. Zrazu som pocítila na svojich bokoch jeho ruky a pritiahol si ma k sebe.

"Veď to je vpohode princess, aj keď musím povedať bolo to vtipné, keď si sa ma snažila dostať do polohy, kedy mám ležať na chrbte." Zasmial sa a ja som sa zamračila.

"Takže predsa si nespal! Ja som to vedela! Veď počkaj." Povedala som urazene a ľahla si. Tak toto mu vrátim. Už sa teším na pomstu.

"Ale no taaak princezná." Povedal a rukou si ma pritiahol k nemu. Nemôžem povedať že to bolo nepríjemné, ale rozhodne ho to neospravedlňuje.

"Teš sa na pomstu." Povedala som a zasmiala sa.

"Už sa neviem dočkať." Povedal a vtisol mi bozk do vlasov.

Konečne!

Ha ha, ty radšej už spi, lebo aj ja chcem spať.

Veď vieš že to sa bez jeho prítomnosti nedá.

Namietla Maddie a ja som iba prevrátila očami. Vpodstate má pravdu. No neviem ako a do pár minút som zaspala.

Ráno som sa zobudila na chlad. Natiahla som ruku za seba no nikto tu nebol. Otvorila som oči a vážne som tu bola sama. Ach jaj. Išla som si spraviť teda rannú hygienu a išla nájsť kuchyňu. Keď som ju našla po dlhšom čase tak tam už boli skoro všetci.

POWER OF MATEWhere stories live. Discover now