Ach.. a žili šťastne až do smrti....
Nieee, srandaaa.
Poznáte ten pocit keď si myslíte že už to byť horšie nemôže a ono to je ešte horšie než to je možné? Tak ak nie teraz to spoznáte! Pretože u mňa sa to pravé stalo! Som uväznená vôbec mne netušiac kde, ale tento idiotsky plán bol zrejme Nathanielov. Poslal mi do izby nejakého kreténa, ktorý má také oči ako Trevor aby som si myslela že prišiel po mňa a zachránil ma. Tak teraz vám poviem úprimne. Vôbec som mu na to nenaletela. Viete prečo? Haha, jednoduchá odpoveď.
Po prvé: Trevor by vživote nedal svoju ruku na moje ústa, po druhé: nikdy by sa na mňa hneď nepozrel, najprv by skontroloval okolie a po tretie: zobudil by ma tým najmilším spôsobom. Nie ako tento idiot. A úprimne? Vôbec nechápem aký toto malo zmysel. No možno sa to ochvíľku dozviem, pretože pán dokonalý si kráča ako Boh, k mojej cele."Takže mačiatko, ty si si myslela že ťa prišiel zachrániť čo? Haha, naivka! Dobre viem že si sa spolčila s Dianou a tu som už dostatočne potrestal. No skús hádať aký trest som jej dal? Nie nemusíš ja ti to poviem! Zabil som ju! Hahahhaha." V ten moment ako to vyslovil mi zmizol úsmev z tváre. Nahradil ho však zlosť a smútok.
"Ale mačička, nesmúť." Povedal a zlato sa usmial. Prečo mám chuť mu odkusnúť tú jeho sprostú hlavu?
Pretože to mám chuť spraviť aj ja! Hajzel jeden!!!
Výnimočne s tebou súhlasím Maddie.
"Zhor v pekle ty bastard!" Precedila som cez zuby a videla som ako sa zamračil.
"Tak pozor na to čo hovoríš maličká." Prekrútila som očami. Už mám toho dosť!
"Ja nie som mala do riti! Za to že meriam 170cm nemôžem. Tak ma láskavo nevolaj maličká! Inak ti odtrhnem hlavu!" Zavrčala som a on hneď odskočil od cely. Heheh? Sa zľakol asi.
"Dobre, dnes na teba už nemám čas MALIČKÁ, papa." To slovo maličká zdôraznil a mne išla vybuchnúť hlava. Čo si on o sebe myslí? Debil!
V noci som sa zobudila na čudný zvuk. Rýchlo som si sadla a zbystrela zrak. Všade bol však pokoj. Ostatní spáli takže tu bolo ticho až na ten čudný zvuk. No keď mi udrela do nosa vôňa stuhla som. Zdá sa mi to? Snívam? Ak je toto sen tak to vážne nie je vtipné! Nič som však na chodbu nevidela lebo bola tma. Rozhodla som sa teda ísť späť a ľahnúť si. Otočila som sa chrbtom k cele no zrazu som pocítila tú vôňu ostrejšie a vtedy sa to stalo. Nepocítila som žiaden úder ani žiadne pichnutie, alebo omráčenie a už som padla k zemi. Posledné čo som slabo zaregistrovala bol dotyk. Viac som už len videla tmu a vydala sa na večný pokoj.... Dúfam...
Z pohľadu Trevora:
Zobudil som sa opäť tak ako každé ráno, vo svojej posteli. Pozrel som sa na druhú polovicu a privonial si k jej vankúšu. Nemyslite si že som feťák! Ale jej vôňa tam ešte stále bola a ja som bol úplne na sračky. Každým dňom mi chýbala čím ďalej tým viac. Vstal som teda a narovnal plachty. Spravil som rannú hygienu a vybral sa dole do kuchyne, kde už bol Victor, Adam, Sára a Adriana. Keď ma Victor zbadal tak kávu, ktorú mal v ústach vypŕskol na Sáru a tá ho tresla po hlave."Vďaka, môžem sa ísť opäť kúpať! Idiot." Povedala a zasmiala sa no keď sa všetci pozreli na mňa tak skoro zopakovali rovnaký postup ako Victor. Čo zahŕňalo že buď im niečo spadlo alebo na mňa pozerali ako na ducha.
"Ježiš braček, ty si nespal rok alebo čo? Veď sa pozri na seba ako vyzeráš!" Povedala Sára zhrozene a stále som nechápal čo sa deje. Keď som sa pozrel do zrkadla, ktoré sa tu zrazu zjavilo ani neviem ako. Hmm Madison. Tak toto si ešte vybavíme. Tak som skoro jebol na zem. Úprimne. Vyzeral som ako Majk Vazovský z príšeriek s.r.o xD (nwm prečo som ho prirovnala k nemu, ale proste vyzeral hrozne, však isto chápete)
"Ach...." Povzdychol som si a zalial kávu. Keď som ju išiel piť, stále sa na mňa pozerali. Zamračil som sa.
"Nemáte nič iné na práci?" Opýtal som sa no smiech tam nechýbal, lebo mi to prišlo vtipné ako na mňa pozerajú.
"Veď hej, len však vieš no." Povedala Sára a zaškerila sa. Pokrútil som hlavou.
"Mimochodom, o piatej u mňa v pracovni. Preberieme ten plán a večer vyrážame." Povedal som. Všetci prikývli a pobrali sa každý svojou cestou a ja tak tiež.....
Z pohľadu Sári:
Keď sa každý vybral svojou cestou ja som išla k sebe do izby. No však netrvalo dlho a mala som návštevu. Nejaký inteligent mi do okna hodil kamienok. Bože! Keď som prišla k oknu pod ním bol..... Victor? Čo tu robí?"Čo tu robíš?" Opýtala som sa ho keď som otvorila okno.
"Prišiel som ťa pozrieť." Zoskočil z parapety do mojej izby a takmer zletel na zem lebo zle stúpil. Ja som sa zasmiala.
"Len sa nezabi prosím ťa." Povedala som a zasmiala sa opäť.
"To nemám v pláne, lebo mám s tebou ešte nejaké plány." Povedal a zrazu som pocítila jeho ruky na mojom páse.
"Neblázni! Ak príde Trevor zabije ťa!" Povedala som a dala svoje ruky okolo jeho krku.
"Vážne? Tak tým pádom by si zabil aj sestru, lebo mám taký pocit že svoju kráľovnú som už našiel." Povedal a dal mi malý božtek na ucho.
"Hmm, a ja mám pocit že som našla svojho tupého kráľa." Zasmiala som sa a pozrela mu do očí.
"Kto ti tu je tupý?" Opýtal sa urazene no videla som že sa ledva drží aby sa nerozosmial.
"Hmm ty!" Zasmiala som sa no môj smiech umlčal svojími perami na tých mojich. Konečne! Toľko rokov na seba hľadíme, toľko krát sme okolo seba prešli len s pozdravom, toľko krát sme sa bavili ako Bff a až teraz sa odvážil. Ach jaj no čo vravím? Môj tupec!
"Tvoje myšlienky sú zaujímavé." Povedal medzi bozky a ja som ho odstrčila so smiechom.
"To sa nepatrí!" Povedala som a zvýraznila slová.
"Ale no taaaak." Povedal a už bol u mňa. Pozrela som naňho a on sa opäť chystal ma pobozkať no niekto nás vyrušil. Skôr než sme sa od seba stihli odtiahnuť.
"Sára potreb......." Trevor. No do riti! Nedopovedal a raz pozrel na mňa a raz na Victora. Vyzeral.... Šokovane? Prekvapene? Nahnevane? Sklamane? Vôbec netuším, ktoré z týchto slov bola tá správna odpoveď no mám taký pocit že tá druhá.
"Asi by si mal niečo vedieť....." Povedala som a pozrela na Trevora.
"To si myslím aj ja!" Povedal a čakal kým začnem rozprávať. Tak som sa do toho teda pustila.........
YOU ARE READING
POWER OF MATE
RomanceKaždý vlk chce jediné! Nájsť svoju polovičku, odviesť si ju k sebe a strážiť ju ako oko v hlave! No čo ak zistí že jej polovička je najobávanejší vlk, ktorý kedy žil a ide si po ňu. Odíde dobrovoľne? Alebo bude musieť prísť s bojovníkmi? Bude mať ml...