Konečne ma pobozkal. Hej teraz budete asi zmetení, lebo som hovorila že ho nenávidím, ale ja úprimne som za posledný čas nevedela čo k nemu cítim. No prv to bola nenávisť, ale potom sa to hneď zmenilo. Lenže bojím sa toho. Netuším čo všetko ma čaká, no asi sa nad tým nebudem zamýšľať. Nechcem aby to bolo ešte horšie. Pôjdem ďalej a to čo má prísť príde. Ani som si nevšimla kedy začalo pršať, no zrejme to nevadilo ani jednému, pretože sme pokračovali v bozkávaní a naši vlci išli vybuchnúť od šťastia. Áno. Opäť som možno prišla o ušné bubienky.
Buď ticho! A užívaj si to!
Napomenula ma Maddie a mala pravdu. Hodila som to teda za hlavu a užívala si jeho hebké a plné pery. Tedaa, ten sa už fakt musel niekedy bozkávať, pretože je v tom fakt dobrý, no a ja? To radšej nekomentujem, lebo by som vám ešte skazila zážitok.
"Toto som chcel spraviť už od prvej chvíle, lenže ty si bola riadne tvrdohlavá." Povedal keď sme sa dobozkávali a zasmial sa. Nemôžem povedať že som sa nezasmiala tiež lebo to by som klamala.
"Všetko postupne." Povedala som a usmiala sa, no oči som ešte neotvorila.
"Samozrejme, ja si počkám aj 100 rokov." Povedal so smiechom.
"To dúfam!" Povedala som a zasmiala sa. Potom som otvorila oči a všimla si že ma uprene pozoruje a na tvári má malý úsmev.
Tak už si to konečne priznaj že ho miluješ!
Dobre, vyhrala si! Si šťastná? Povedala som naštvane. Ona vážne vie človeku, pardon vlkovi dosrať náladu.
Som! A pobozkaj ho!
Povedala, ja som len prekrútila očami a pobozkala ho. Ostal zaskočený no potom spolupracoval.
"To bolo za čo?" Opýtal sa keď sa odtiahol.
"Môj vlk otravoval, ale nehovorím že by som to nespravila aj keby neotravovala." Povedala som a zasmiala sa. On zavrčal a tiež sa uškrnul.
"Poďme dnu, už sme celý mokrý!" Povedala som a začala ho ťahať. On sa uškrnul. Keď sme prechádzali okolo personálu a ľudí, tak na nás pozerali, niektorí začudovane no iný sa usmievali. Bože ani nechcem vedieť čo si myslia.
Prišli sme do izby a Trevor sa hneď zvalil do postele.
"Okamžite sa postav! Budeme mať mokré periny!" Povedala som vyľakane, lebo vážne nechcem spať v mokrých perinách.
"Pokoj, potom ale musíme ísť do spoločnej sprchy, lebo mne sa nebude chcieť stáť pol hodinu, kým vylezieš." Povedal provokačne a uškrnul sa.
"Tak choď prvý, ja to vydržím." Povedala som. On sa uškrnul a išiel. Prešla už asi hodina a až vtedy vyšiel.
"Že sa ti uráčilo!" Povedala som ironicky a chystala sa ísť no zachytil ma.
"Ale no taaak, chcel som ťa len trochu pozlostiť." Povedal a zasmial sa. No potom stuhol a mňa stisol trochu viac. Do pekla! Asi sa začína prejavovať démon! Rýchlo som sa mu vyšmykla pokiaľ to ešte šlo a vbehla do kúpeľne, kde som sa zamkla. Bola som tam strašne dlho, no dobre tak hodinu a pol a keď som vyšla už dávno spal. Uff. Potichu som vliezla do postele a prikryla sa. No než som stihla zaregistrovať bol nadomnou a videla som ako mu oči svietia na zlato.
"T-Trevor!" Zašepkala som. Nič. Začal sa pomaly približovať a ja som už len čakala na to najhoršie čo príde. No to čo prišlo ma prekvapilo. Pomaly sa nahol a svoje pery priložil na moje.
Vtedy mi neskutočne odľahlo. Bála som sa. Myslela som že ma ide zabiť, alebo niečo také. Zrazu sa presunul na môj krk, ktorý sem tam skusol aj sal. Fakt? To si nemohol vybrať iný čas na cucflek? Akože nevadilo mi to, ale bola som už ospalá.
"Trevor, chcem spať." Za toto sa asi budem nenávidieť. Odtiahol sa a zavrčal no potom sa zasmial.
"Dobre, zajtra dopokračujeme." Povedal a pritiahol si ma k nemu. No čo nebudem odporovať. Dobre sa mi na ňom leží. Uložila som sa a do pár minút zaspala.
**************
Ráno som sa zobudila na zlý pocit. Nebola som v našej izbe, ale v nejakej väznici. Do pekla! Čo tu robím? Ako sa to stalo?
"Ale, mačička sa zobudila!" Povedal nejaký chlap a hneď sa mi zhnusil. No fuuj. Pohla som rukou, no to som robiť nemala lebo sa mi niečo zarilo do ruky. Au! Pozrela som sa a boli to kovové putá.
"Vážne?" Opýtala som sa a neveriacky na nich pozrela. Oni sa na seba pozreli nechápavo.
"Putá a ešte aj cela. Kam by som vám tak utiekla keď tu stojíte zrejme 24/7?" Opýtala som sa ironicky a oni hneď pochopili že narážam na to aký sú to tupci. Chceli mi už niečo spraviť no zrazu prišiel niekto ďalší.
"Pani, ak nechcete zbytočné problémy, tak ustúpte." Povedal veľmi príjemný hlas a tento mi padol vhod. Pozrela som sa naňho a vyzeral celkom dobre. Bol svalnatý, potetovaný a fešák.
Na Trevora nemá!
Namietol môj vlk a chtiac, nechtiac som musela súhlasiť. Trevor má zatiaľ prvé miesto, čo sa týka všetkého.
"Ty budeš zrejme Madison Blacková." Povedala ten muž a ja som prikývla.
"Ja som Jack. Teší ma." Povedal a usmial sa. Potom ma zobral a išli sme ani neviem kde. Vyšli sme po schodoch a ocitli sme sa v nejakom dome a nejakej chodbe.
"Prečo ste ma uniesli?" Opýtala som sa a pozrela na Jacka.
"Náš pán nám to prikázal." Povedal a smutne sa na mňa pozrel.
"Aha, a čo je váš pán nejaký kráľ?" Opýtala som sa ironicky.
"No dá sa to tak povedať." Povedal a pozrel na mňa. Hneď som zmĺkla.
"Je to kráľ upírov." Zrazu povedal a mne padla sánka.
"Prepáčte pane, toto poslal náš kráľ pre pani." Prišiel nejaký sluha a v ruke držal červenú ružu. Waaau.
"Ehh, vďaka." Povedala som a zobrala som si ju. Eh?
Nemám z toho dobrý pocit Mad! Mám pocit že sa nám pcha do riti.
Tiež si to myslím, ale je milý. Dal mi ružu! Musím uznať že teraz to bolo milé gesto, lebo Trevor mi takéto niečo nedal ešte za ten čas. Cítila som že Maddie chcela niečo namietnuť.
Čuš Maddie! Povedala som a tak nič nepovedala."Túto bude tvoja izba, prezleč sa do niečoho lepšieho a potom po teba príde pán." Povedal a odišiel preč. Ružu som položila do kúpeľne a dala ju do vázy s vodou. Musím povedať vyzerá to tu pekne, ale u Trevora je to aj tak najkrajšie. Do pekla! No vlastne hľadá ma vôbec? Určite nie. Je rád že sa má zbavil. Zrazu niekto otvoril dvere a ja som stuhla. Pomaly som sa otočila a keď som videla kto stojí predo mnou musím vám povedať asi mi vytiekla slinka. Bol fakt dobrý! Mal tmavo hnedé vlasy, modré oči a proste bol pekný aj dosť svalnatý.
"Ahoj Madison." No a stačilo aby na mňa prehovoril a doslova ma dostal do kolien...
YOU ARE READING
POWER OF MATE
RomanceKaždý vlk chce jediné! Nájsť svoju polovičku, odviesť si ju k sebe a strážiť ju ako oko v hlave! No čo ak zistí že jej polovička je najobávanejší vlk, ktorý kedy žil a ide si po ňu. Odíde dobrovoľne? Alebo bude musieť prísť s bojovníkmi? Bude mať ml...