b i r

269 11 7
                                    

*Hikayenin bazı kısımları gerçek hayattan alıntıdır.*

Başlama tarihiniz?

BAŞLAMADAN ÖNCE:
Elimden geldiğince bölümleri uzun yazmaya çalışacağım ama genelde 500-600 kelimelik yazamıyorum.Ve sonunu da hafif aksiyonlu merak edici bir şekilde bitirmek istediğim için de kısa olabiliyor, umarım beğenirsiniz.İyi okumalar

❤️


Selam,Ben Arca.15 yaşındayım,lise bir öğrencisiyim.İstanbul'da yaşıyorum.Tek çocuğum.Klasik bir hayatım var.Çok fazla rezil olurum.Geçenlerde mağazada bir çalışana kolay gelsin demek yerine hayırlı işler dedim.Ya da geçen Damla (en yakın arkadaşım...) ben hapşurunca çok yaşa dedi telefona daldığımdan az kalsın rica ederim diyordum.Ve en önemlisi Batu.Batu'ya bile kendimi rezil ettim.Batu sevdiğim çocuk. 13 yaşından beri onu seviyorum.Aynı sınıftaydık ortaokulda ve neyseki hala aynı sınıftayız.Ama ona bir türlü hislerimi ifade edemiyorum çünkü o beni kardeşi veya arkadaşı gibi görüyor.Ona olan hislerimi bilse...Bazen söylemek istiyorum ama aptal durumuna düşmek istemiyorum.Platonik olmak bazen gerçekten daha iyi oluyor.Neyse nasıl rezil olduğumu anlatayım.
******
Okul çıkışıydı okuldan çıktım.Ve kuzenimi beklemek için bir kaldırıma oturdum.5-10 dakika telefonuma baktım derken birden Batu'nun sesini duydum.Ve neden bilmiyordum ama beni görmemesi için kafamı iyice eğdim.Resmen telefonun içine girmiştim.Birden Batu'nun bana baktığını farkettim.
"Arca"
"E e efendim"
"Napıyorsun?"
Dedi ve sessiz kaldım sana yakalanmamak için kafamı telefonun içine sokuyorum diyemezdim."Napıyorsun?"sorusunu  sorduktan birkaç saniye sonra telefonu çaldı.Sonra bana el salladı.Ben yine boş boş baktım.Yine rezil olmuştum ve bu sefer sevdiğim çocuğa...

******
Yine klasik alarm sesiyle uyandım.Kahvaltımı ettim ve okula gittim.Dersler falan derken öğle teneffüsü geldi.Damlayla birlikte kantine gittik.Bir sandalyeye oturduk.O sırada Batu da Gülşah Hoca ile karşımızdaydı.Bir şeyler konuşuyorlardı.Hayran bir şekilde Batu'yu izliyordum derken Damla beni dürtükledi."Arcaa duyuyor musun beni?Çocuğun içine düştün yanlış anlayacak."Öksürdüm.Ben öksürürken Batu'nun konuşması bitmişti.Batu'yu görünce ne yapacağımı şaşırıyordum resmen.Derken dersler bitti.Okulun iki çıkış yeri vardı üst ve alt ben alttan çıkıyordum Batu da.Batu'yu gördüm.Sanki görmüyormuş gibi davrandım çünkü beni görünce yanıma gelebilirdi.Ve ben ne yapacağımı şaşırabilirdim.Yine telefona dalmıştım.Batu genelde bana takılırdı.Ve yine öyle yaptı."Asosyal"dedi."Yine gözlerini telefona gömmüşsün."Asosyal değilim ben ayrıca o telefon nedense senin hep elinde"Ne alakası var ya"dedi Batu."Çok alakası var"dedim ve gülüştük.Derken Batu gitti.Kalbimi hissetmiyordum organlarım yer değiştirmişti resmen.Kendi kendime "Ağğğ yerim seniiiğ"falan diyordum Batu'ya.Derken eve gittim.Yarın benim için aşırı önemli bir gündü çünkü...

Sizce?Yorumlarınızı alalım❤️
Hepinizi kocaman seviyorum❤️

BAVULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin