i k i

112 6 0
                                    

Yarın Batu'nun doğum günüydü.Aslında ona hediye alacaktım ama yanlış anlaşılmak istemiyordum.Belki sonradan kimse olmadanda verebilirdim ama ne alacağımı da bilmiyordum.En iyisi akışına bırakmaktı.
******
Derken sabah oldu kahvaltımı yaptım.Okula gittim.Batu'yu gördüm.Deniz ve sınıftan birkaç kişi doğum gününü kutluyordu.Derken dersler geçti okul bitti.Ben hala Batu'nun doğum gününü kutlayamamıştım.Birden Batu'yu gördüm okulun çıkışında.Direktmen yanına gittim.
"Selam"dedim ve gülümsedim.Batu da aynı karşılığı verdi.
"Biraz otursak olur mu?"
"Tabiki"dedi ve gülümsedi.Gülümsedim..
Yalnız benimkisi gülümsemekten fazlasıydı sanırım.Ağzım kulaklarımdaydı.
"Doğum günün kutlu olsun asosyal"dedim gülerek."Ya hahahah teşekkür ederim canım"demişti."O an kalbim almış başını gitmişti.Resmen çığlık atacaktım sevinçten.Ama tabiki Batu'nun karşısında sevinç gösterileri yapamazdım.Derken telefonum çaldı.Derin arıyordu.Derin benim kuzenim aynı zamanda çok iyi biri.Akşam bize gelecekmiş o yüzden aramıştı.Telefonum çaldığı an Batu "Ah şu telefonlar bir sussa"O an içimden keşke diyordum."Yaa tabi kusura bakma bakmam lazım"Tabi,görüşürüz tekrar teşekkür ederim "dedi ve gülümsedi.El salladım.Derinle konuştum ve eve gittim.Annem yemeğe çağırdı yemek yedik.Sonra birlikte yukarı çıktık.Heyecanlı heyecanlı olayı Derin'e anlatıyordum.Resmen elim ayağım titriyordu.Canım demişti ya.Ayy yine heyecanlandım.Batu'yu gördüğümde sanki ne yaşarsam yaşiyim unutuyor gibiydim.Onu gerçekten çok seviyordum...
******
Sonra yine sabah oldu ve yine lanet olası okul vardı.Ama okulun içindede Batu vardı...Klasik bir okul gününe başladım.Okula gittim.Dersler falan filan derken.Öğle teneffüsü oldu.Gülşah Hoca kantinde nöbetçiydi yanına gittik.Batu yanımızdan geçti.Hoca da dolayısıyla Batu'dan bahsetti.Derinle birlikte hocayı dinliyorduk derken hocanın söylediği şeyle beynimden vurulmuşa döndüm.
******
Batu geçen teneffüste üst sınıflardan Alara diye bir kızı görmüş.Ve çok beğenmiş onu çok seviyorum diye geziyormuş.Hoca da gülerek anlattı.O an ağlamak istiyordum.Ben onu severken o başkasını seviyordu.Peki ben şimdi ne yapacaktım sevmeye devam mı edecektim yoksa zaten beni sevmeyen birini boş mu verecektim?

Sizce Arca ne yapacak?Ne yapmalı?
Siz olsaydınız ne yapardınız?❤️
Hepinizi kocaman seviyorum❤️

BAVULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin