Merhabalaaar💕Nasılsınız?Umarım hikayeyi beğeniyorsunuzdur.Bu bölüm kısa oldu kusura bakmayın.Yoksa sonunu heyecanlı bitiremezdim.Biraz bölümden bahsedeyim.Hikayemize yeni birileri katılıyor.Umarım yeni karakterleri seversiniz💫 öneri ve düşüncelerinizi yorumlar kısmına yazabilirsiniz iyi okumalar💖
******
"Seni bırakamadım,özliyicem."demişti Batu.Kulaklarıma inanamadım.Rüya gibiydi.Nasıl bunu Batu söylerdi??Çok garipti ama bi o kadarda güzeldi.O an hiç bitmeseydi hep o anda kalsaydık...O an hiçbir şey söyleyemedim.Sonra Batu yürüdü gitti ve gitmeden arkasını dönüp bana baktı.Bense gülümsüyordum,resmen ağzım kulaklarımdaydı.Bu koca gülümseyişi de Batu'ya gösteriyordum...ve sonra öyle bir bakış attıki hem söyledikleri hem de o bakışı tüm yaz tatili bana yetebilirdi...
******
Derken bayram gününe 1 gün kalmıştı.O akşam Kumsal bize geldi.Kumsal benim kuzenim.Bize biraz uzak oturuyorlar.Çok iyi bir kız iyiki vaaaar!..Akşam bu Batu olayını falan anlattım.Dizi izledik çekirdek çıtladık. Daha bir sürü eğlenceli şey yaptık.Gece 3'te uyuduk.Sabah annem 10'da bizi kaldırdı.Kahvaltı falan yaptık.Ve sonra anneannem ve babaanneme bayram ziyaretine gittik.Gitmesek ayıp olurdu.Hepsinde birkaç saat kaldıktan sonra eve geldik.Bizim evin bahçesinde hamak tarzı salıncak vardı.Oraya oturduk konuşmaya başladık.Eve gitmeden öncede markete gittik.İçecek,cips,çikolata vs. birkaç abur cubur aldık.Kumsal da kendi hayatını anlattı.Kumsal ve ailesi yakında bize yakın bir yere taşınacaklarmış.Aşırı sevindimmmm.Kumsalın sevgilisi yok pek aslında önem vermez bu sevgili işlerine falan.Her neyse öyle konuştuk.Batu ve Furkan'dan dizilere ünlülere kadar.Baya özlemiştim Kumsal'ı...Tam kafa dengi bir insan.Derken telefonuma bir mesaj gelmişti.Ziyaret falan derken bakamamıştım.Telefon numarası kayıtlı değildi.Bende bilgi kısmına tıkladım ve bilgi kısmının açıklama kısmında '~ batu gani' yazıyordu.Mesajı Batu atmıştı.O an şaşkınlıktan ölücektim.Biz Batu'yla hiç mesajlaşmamıştık çünkü.İlk mesajdı bu.Mesajı görür görmez"Kumsaaaaal bak bak Ba ba Batu mesaj atmış."dedim."Neeeeeeyy?"dedi.Ve daha fazla uzatmadan mesajı okudum.Şöyle yazıyordu:...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAVUL
ChickLitUnutulan bir bavul her şeyi tam tersine çevirebilir mi?Bu mümkün mü?Evet mümkün...🤍