ü ç

83 6 0
                                    

Bu Alara denen kızla ilgili bilgi toplamam lazımdı.Hocaya bir şeyler sordum.Son sınıfmış.12-A'ymış şubesi.2 tane erkek kardeşi varmış.Biri 9'a diğeri ise 10'a gidiyormuş.Alara Alara peki kim bu Alara?Önceden görmüş müydüm? acaba.Hocaya sordum "Hocam Alara kim yani hangi kız"Şu an burda yok ama geçerse gösteririm kızlar"dedi ve gülümsedi.Gülşah Hoca gerçekten çok iyi bir hocaydı.Derslerimizden arkadaşlık durumlarımıza kadar ilgilenirdi.Birkaç günde öyle hafta sonuyla geçti.Pazartesi günüydü.Yeni bir hafta başlıyordu.Umarım iyi geçerdi.
******
Dersteydik öyle dalıp gitmiştim.Damla beni dürtükledi."Arca iyi misin?İkide bir dalıp gidiyorsun."dedi ve ders bitti."Biraz kantinde konuşalım mı?"Olur"dedim ve kantine indik."Şu Batu meselesi dimi?"Evet.Yani ben onu kaç yıldır severken onun başka birini sevmesi.Hem de gözümün önünde ya!Başka bir okulda başka bir yerde olsa tamam ama bizim okuldaymış üst katta bir yerdedir işte.Sesim kötüleşmişti.Gözlerim dolmuştu."Ya hemen gemileri yakma.Bir şeyler buluruz.Sen üzülme kuzum benim."dedi.Birbirimize sarıldık.Düşündüm acaba Gülşah Hoca'ya mı söyleseydik beni bu durumumu.Sonra dedim şimdilik söylemiyim.Derken teneffüs bitti sınıfa çıktık.Dersimize Hayat Hoca giriyordu.Aynı zamanda bizim sınıf hocamızdı.Yer değişikliği yapacağını söylemişti.Sık yer değişikliği yapmazdı peki bakalım ne olacaktı?"Arca"dedi."Efendim Hocam"
"Batu'nun yanına geç Deniz sen de Damla'nın yanına geç"dedi hoca ve ben kalp krizi.Batu ya Batu'nun yanına geçiyordum.Daha yakındım.Daha ne isteyebilirdim ki.Deniz başta itiraz etti "Hocam biz böyle iyiydik ama ya"falan dedi."Hadi oyalanma Deniz geç Damla'nın yanına"dedi ve geçti.Kalp atışlarım çok hızlıydı.Derken çantamı aldım sandalyenin üstüne astım.Ve sandalyeye oturdum.Batu bana baktı ve gülümsedi.Bir gülüşü vardı ki..Resmen kalp krizi geçiriyordum...Damla ve Deniz bir ön sıramızda oturuyordu.Biz de onların arkasında aynı zamanda en arkada.Derken okul bitti toplandık.Damla'yla çıkıyorduk."Yaa Hayat Hoca'yı gördün mü Allahım hoca resmen gol attı ya"Yani ayrılmasak benim için iyiydi ama senin için hava hoş zaten"Ya Damlaa kuzucum öyle deme sende biliyorsun seni çok sevdiğimi.Batu'yu da biliyorsun."Tamam tamam"dedi gülerek.Sonra eve gittim.Biraz ders çalıştım derken uyumuşum.Sabah kaldım biricik annemin güzel kahvaltısına yardım ettim bir şeyler atıştırıp evden çıktım.Okula gittim ders başladı.O sırada Batu beni dürtükledi."Arca dinle beni"dedi sadece Batu'ya baktım.Sonra Deniz ve Damla'yı da dürtükledi.Onlarda dolayısıyla arkasını döndüler.Ders Gizem Hocanındı ama hoca sınavları okuyordu biz de test çözüyorduk.Bu yüzden hoca Damla ve Deniz'in arkasını döndüğünü farketmedi.Damla ve Deniz de arkasını dönünce "Beni dinleyin önemli bir şey söyleyeceğim"diye fısıldadı Batu.Ne söyleyecekti benim platoniğim?

Bölümler nasıl gidiyor?Beğeniyor musunuz?Sizce ne söyleyecek?
Hepinizi kocaman seviyorum 😻

BAVULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin