s e k i z

37 6 0
                                    

Derken Damla kapıyı açtı."Gelebilirsiniz"dedi.Hocayla birlikte hepimiz girdik içeri girdik.Deniz şarkıyı açtı.Herkes teker teker hocanın doğum gününü kutlayarak ve sarılarak mektuplarını verdi.Hoca aşırı mutlu oldu."Hocam size hediye almak isterdik ama kusura bakmayın bugün aklımıza geldi.Biz de böyle yapabildik"dedim."Önemli olan düşünmeniz sadece doğum günümü kutlamanız bile yeterdi bu hazırlığa bile gerek yoktu hepinize çok teşekkür ederim hepinizi çok seviyorum emeğinize sağlık iyiki varsınız"Siz hocam dedik ve hocaya sarıldık.Derken zil çaldı sınıfa gittik.Hoca çok mutlu olmuştu.Eve gittim baktım hoca hikayesinde bizi paylaşmış.

Eve gittim baktım hoca hikayesinde bizi paylaşmış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bizimkilere haber vermek için hemen grup açtım.
Arca Batu'yu The Bests grubuna ekledi.
Arca Damlaşkım'ı The Bests grubuna ekledi.
Arca Deniz'i The Bests grubuna ekledi.

Arca:Bakın hoca bizi paylaşmış hikayesinde💖çok sevinmiş ya.
Damlaşkım:Yaa evet güzel hocam benim ya💛
Batu:İyi ki yapmışız❤️
Deniz:İyi ki❤️
******
Hoca çok sevinmişti iyiki yapmıştık.
Derken aşağı indim biraz annemle babamla sohbet ettim son zamanlarda doğru düzgün birbirimizin yüzünü göremiyorduk.Biraz konuştuk ettik derken uykum geldi yukarı odama çıktım.Gece lambasını açtım ve uyudum...Sabah uyandım okula geç kalmıştım bu yüzden kahvaltı yapmadan çıktım.Neyseki derse yetişebilmiştim.Hayat Hoca'nın dersiydi Hayat Hoca yerlerimizi değiştirdi maalesef Batu'dan ayrıldım.Cenkle oturuyordum iyi çocuktu ama Batu işte adı üstünde bir Batu asla olamazdı.Batu da artık Tuğçe ile oturuyordu.Tuğçe de eh işte bir kızdı.Bu yer değiştirme işi pek iyi olmamıştı ama neyse...
******
Kantine gittik teneffüste Damla'yla.Dediğim gibi kahvaltı yapmamıştım.Poğaça aldık bir şeyler atıştırdık.Deniz ve Batu da geldi biraz oturduk falan derken ders başladı.Derste Tuğçe resmen Batu'nun ağzına girmişti ya!Fazla yakınlardı.Batu normal davranıyordu peki Tuğçe?Belkide benden çekeceği vardı?Neyseki lanet gün bitmişti.Damla kuzeniyle buluşacaktı bu yüzden yukarı kapıdan çıktı.Orası genelde kalabalık oluyordu zaten genellikle ben aşağı kapıdan çıkıyordum.Yine öyle yaptım.Batu'yu gördüm.El salladı el salladım.Yürümeye devam ediyordum ki her yer bir anda karardı.

Sizce neler oldu?
Hepinizi kocaman seviyorum ❤️

BAVULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin