y i r m i

24 3 0
                                    

İlk söyledikleri şöyleydi;
Yiğit'in sevdiği bir kız vardı.Ve bir şey teklif edecekti.Arkasını dönmüş Deniz'e anlatıyordu o zaman duymuştu Damla da.Sonra anlatmıştı.Sevdiği kişi bizim sınıftaki Özge'ymiş.Özge iyi tatlı bir kızdır.Ve asıl kısma geliyoruz 
******
Ben çekime gidince Batu bir postite bir şey yazmış.Ve yapıştırırken Damla görmüş.Batu da "Kimseye söyleme lütfen."demiş.O da tamam dercesine kafasını sallamış ve postite Yağmur'u sevdiğini yazmış.Damla da fotoğrafını çaktırmadan çekmiş.Altına ismini de yazmış.O an sanki dünyam yıkılmış gibi hissettim.Dokunsan ağlar bir daha susmazdım.O sırada Damla devreye girdi.
"Bak Arca seni yanlış yönlendirmek istemem.Benim amacım hep senin iyi olman.Fakat sence Batu yüzünden fazla üzülmedin mi?Tuğçe,Alara şimdi de Yağmur mu?"Doğru söylüyordu.Batu'yu seviyordum fakat onun hiçbir şeyden haberi yoktu.Son zamanlarda yabancı gibi davranıyordu.Belki de önceki yaşadıklarımız öyle kalmıştı.Onun için bir şey ifade etmiyordu.Onun yüzünden rüzgar nereye eserse o tarafa savruluyordum
Benim onu sevmem hiçbir şey ifade etmeyecekti.Ben sadece üzülecektim.Sadece onları izleyecektim.Batu'yu sevmeyi bırakmalıydım.O bana sadece acı veriyordu.Belki bilerek yapmıyordu fakat ben üzülüyordum.Batu da takılı kalamazdım.Ben böyle düşünürken saatler günleri günler ayları kovaladı sene bitti.Batu'ya karşı her şey bitmemişti,içimde.Eskisi kadar değildi,ama tam olarak da silememiştim.Ama normalmiş gibi davranıyordum.

******
Kuzenim Gökçe ile tatile gidelim dedim.Hem artık unuturum,kafam dağılır hem de okuldan sonra iyi olur diye düşündüm.Her şeyimizi hazırladık.O gün uçağa bindik İzmir'e gidecektik.Her şey çok güzel olacaktı.Mis gibi tatil bizi bekliyordu.Bekle bizi İzmir biz geliyoruz!
(Sınavlarını okul bitmeden yaklaşık bir hafta önce oldular.)
******
İzmir'e geldik.Uçaktan indik.Tam otele gidecektik ki,uçakta bir bavulumuzu unuttuğumuzu fark ettik.
"Gökçe sen odaya çık.Ben senin bavulunu alıp geliyorum.
"Tamam canım."
Uçağa koştum hemen.İlk biz almıştık bavulları,bu yüzden daha uçak kalkmamıştı.
Gökçe'nin bavulunu hafif aradıktan sonra buldum.Çıkarmaya çalışıyordum fakat çıkmıyordu.İşte sonra olanlar oldu...

Size bir spoiler veriyim.Asıl hikaye daha yeni başlıyor!Sizce ne oldu?Hepinizi kocaman seviyorum 🧡

BAVULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin