Gözlerimi açtığımda otel odasındaydık.Yatakta yatıyordum.Baş ucumda Gökçe vardı.Oturmuş,uyanmamı bekliyordu büyük ihtimal.Uyandığımı görünce "İyi misin Arca?"İyiyim."dedim,doğrularak.Kapı açıldı.Gelen Burak'tı.Yanıma geldi."Ha uyandın mı?İyi misin şimdi?"İyiyim."dedim,tebessüm ederek."İstediğin bir şey var mı?Senin için çok korktum."Yok sağol,iyiyim bir şeyim yok.Korkmayın."dedim,Gökçe'ye de bakarak.
"Nasıl çıktık asansörden?Kimseye haber de verememiştik?"Sen bayıldıktan sonra ben bağırmaya,yardım istemeye çalıştım.Sonra bir yaşlı teyze otele giderken sesler duymuş.Asansörde kaldığımızı anlattım,o da birilerine haber verdi.Sonra seni yukarı çıkardık.On,on beş dakika oldu sanırım.Ve uyandın."Gökçe söze devam etti."Aç mısın istersen bir şeyler yiyelim.Bir şeyler yapalım?"Tamam."dedim."Ben bir elimi yüzümü yıkayayım kendime geliyim,üstümüzü değiştirip gidelim olur mu?"Tamam olur kuzum."Siz de gelin Burak.Can'a da söyle."O olur,tamam söylerim.Ben Can'ın yanına gidiyim,söyliyeyim.Aşağıda sizi bekliyoruz biz o zaman olur mu?"Olur."dedik ve Burak gitti.Ben de yüzümü yıkadım.Üstümü değiştirdim.Hafif bir yaz makyajı yapıp çıktım.Ve bu sefer telefonumu almayı unutmadım...Aşağı indik.Burakları bulduk.Can'la tanıştık.Bir şeyler sipariş ettik.Sohbet,muhabbet ettik.Dördümüz de yaşıttık.Buraklar birkaç hafta önce İstanbul'a taşınmışlardı.Evleri taşıdıktan bir süre sonra da işte buraya tatil yapmaya gelmişler.Daha doğrusu geldiler.Yeni bir okula nakil olacakmış.Gelecek dönem.Can da İstanbul'da oturuyormuş.Hatta dördümüzün evleri baya yakınmış,düşününce.Yemeklerimizi yedikten sonra kalktık.Biraz dışarda dolaştık.Odaya çıktık daha sonra.Baya yorulmuştuk.Gece yarısı olmuştu zaten.Hemen uyuduk.Öyle böyle derken 2 hafta orda geçirdik.Sonra döndük.Hatta Burak ve Canla birlikte döndük.Buraya gelirken onları hiç tanımıyordum.Fakat şu an çok farklıydı.Çok iyilerdi.Çok eğlencelilerdi.Arada bir dışarıya çıkıyorduk,hep birlikte bir şeyler yapıyorduk.Hatta yarın lunaparka gidecektik.
Lunaparkın yaşı yoktu değil mi?
*****
Sabah oldu kahvaltı yaptık.Ve buluştuk.Lunaparka gittik.Can ve Gökçe pamuk şeker alıyorlardı.Biz de gondola binecektik.Daha doğrusu Burak ısrar etmişti.Yüksekten biraz korkardım.Buraya gelmeden önce de yaptığım en büyük aptallık,lunapark kazaları izlemekti sanırım.Başka izlenecek bir şey yoktu zaten...Gondolda sadece 2 tane yer kalmıştı.Ona da biz bindik.Ölmeden kurtulsaydık iyiydi.Kemerlerimizi bağladık.Ve bu 2.'ymiş.Bunların kademeleri oluyormuş.1 ve 2.1 normal.2 ise baya hızlıymış.Biz de bunu bilmiyorduk tabi.Bilsek biner miyiz?Daha doğrusu biner miyim?Yavaş yavaş gondol çalışmaya başladı.Ve sonra öyle bir hızlandı ki zor nefes alıyordum.Sanki düşücek gibiydik.O derece yukarı çıkmıştık."Niye bindik ki yaa?Ben korkuyorum zatenn."diye söyleniyordum."Korkacak bir şey yok." Dedi Burak ve elimi tuttu."Birazdan ineceğiz,tadını çıkar."...Oldular sanki bunlar,ne dersiniz?Hepinizi kocaman seviyorum 💗🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAVUL
ChickLitUnutulan bir bavul her şeyi tam tersine çevirebilir mi?Bu mümkün mü?Evet mümkün...🤍